Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Maagdelijkheid verloren aan je man of vrouw maar.............

Pagina's : [1] 2

Jemal2002
11-11-2002, 11:58

Maagdelijkheid verloren aan je man of vrouw maar je houdt niet van diegene. Na een jaar scheiden jullie en je hebt spijt dat je met diegene getrouwd bent geweest. Is het altijd alleen rechtvaardig om met iemand te vrijen als je getrouwd bent, maar je houd niet van diegene vind jij het eerlijk dat iemand ontmaagd wordt door iemand waar hij of zij geen gevoelens voor heeft?

Onslaught
11-11-2002, 11:59
hahahhahaha volgens mij is dit wel ontelbare keren geplaats maaar ga je gang kerel hahahaha:D

Chaimaa
11-11-2002, 11:59
Origineel gepost door Jemal2002 Maagdelijkheid verloren aan je man of vrouw maar je houdt niet van diegene. Na een jaar scheiden jullie en je hebt spijt dat je met diegene getrouwd bent geweest. Is het altijd alleen rechtvaardig om met iemand te vrijen als je getrouwd bent, maar je houd niet van diegene vind jij het eerlijk dat iemand ontmaagd wordt door iemand waar hij of zij geen gevoelens voor heeft? je trouwt toch niet met iemand waar je niet van houd :rolleyes: en als het uithuwelijken is is het iets anders.....

nadorgirl15
11-11-2002, 12:05
als je niet van diegene houd dan moet je ook niet trouwen en je kan niet uitgehuwelijkt zijn, want dat is haram volgens het islam

Chaimaa
11-11-2002, 12:09

Origineel gepost door nadorgirl15 als je niet van diegene houd dan moet je ook niet trouwen en je kan niet uitgehuwelijkt zijn, want dat is haram volgens het islam ewa dat weet ik nou ook wel maar het is er nog steeds :jammer:

sabryn
11-11-2002, 15:20
Het maagdelijkheid is een symbool van de Islamitische vrouwelijke trots, het is niet alleen eigendom van dat meisje zelf, maar ook van haar beide ouders, broers en verdere naaste- familieleden... Het is natuurlijk wel een risico die je neemt om maagd te blijven totdat je gaat trouwen, met de hoop te gaan trouwen met 'je ware' tuurlijk blijft het een droom voor elke meisje om haar belangrijkste bezit aan haar droomprins te geven, maar het mag geen uitganspunt zijn om met een jongen naar bed te gaan zodra je denkt dat hij het is! En als hij echt de ware is, geloof ik er persoonlijk in dat hij hoedanook bij jou blijft en op jou blijft wachten.... Dus voor de dames die dit lezen: niet elke liefde is het waard je trots te begeven, want de ware is degene die dat moment zijn waarde en respect wil geven! En voor de heren die dit lezen: De weerstand tegen het lust van het lichaam is iets dat heel moeilijk is, maar vergeet niet dat dat moment maar voor even duurt, maar dat meisje moet misschien haar hele leven met de gevolgen daarvan leven en wat nog belangrijker is, Allah zou het haar en JOU nooit vergeven! Dus denk a.u.b. goed na voordat je met jouw/haar verlangen naar dat ene moment instemt!!! liefs *Sweetb@by*

Lunatic
13-11-2002, 15:26
haha ik zou nooit maar dan ook nooit met iemand naar bed willen waar ik geen gevoelens voor heb, als je uitgehuwelijkt wordt wordt je dan gewoon "verkracht" das toch geen mooie manier om je maagdelijkheid te verliezen, dan heb je voor niets gewacht

Sarah21
13-11-2002, 15:37
Het lijkt mij vreselijk om met iemand naar bed te gaan waar je geen gevoelens voor hebt. Dat is iets wat heel intiem is, dat zou ik alleen maar kunnen met mijn toekomstige man.! En nourdin was dat echt een grapje of ben jij er echt zo 1???

Nala
13-11-2002, 15:49
Even terug op wat Jemal 2002 heeft gezegd. Je heb je maagdelijkheid gegeven aan iemand met wie je getrouwd bent geweest en achteraf gezien niet meer van houdt. Ik denk zelf dat je daar niet te veel aan moet denken. Wat geweest is geweest. Het is altijd jammer dat je scheidt van iemand zeker omdat je zulke intieme momenten met hem/haar meemaakt maar ik zou zeggen denk er niet te veel aan

honey81
13-11-2002, 20:54
Jakkes, het lijkt me afschuwelijk om met iemand te slapen waar je geen gevoelens voor hebt. Das is gewoonweg een nachtmerrie. Ik vind het toch wel erg voor die meiden die worden uitgehuwelijkd!

SweetxBaby
13-11-2002, 21:15
Origineel gepost door sabryn Het maagdelijkheid is een symbool van de Islamitische vrouwelijke trots, het is niet alleen eigendom van dat meisje zelf, maar ook van haar beide ouders, broers en verdere naaste- familieleden... Het is natuurlijk wel een risico die je neemt om maagd te blijven totdat je gaat trouwen, met de hoop te gaan trouwen met 'je ware' tuurlijk blijft het een droom voor elke meisje om haar belangrijkste bezit aan haar droomprins te geven, maar het mag geen uitganspunt zijn om met een jongen naar bed te gaan zodra je denkt dat hij het is! En als hij echt de ware is, geloof ik er persoonlijk in dat hij hoedanook bij jou blijft en op jou blijft wachten.... Dus voor de dames die dit lezen: niet elke liefde is het waard je trots te begeven, want de ware is degene die dat moment zijn waarde en respect wil geven! En voor de heren die dit lezen: De weerstand tegen het lust van het lichaam is iets dat heel moeilijk is, maar vergeet niet dat dat moment maar voor even duurt, maar dat meisje moet misschien haar hele leven met de gevolgen daarvan leven en wat nog belangrijker is, Allah zou het haar en JOU nooit vergeven! Dus denk a.u.b. goed na voordat je met jouw/haar verlangen naar dat ene moment instemt!!! liefs *Sweetb@by* :goedzo: liefs Sweetbaby

maghrabia82
13-11-2002, 21:24
salaam, lijkt me wel erg ja om met iemand naar bed te zijn geweest zonder dat je van die gene hield.Maar dan vraag ik me af waar je was voordat je ging trouwen?ik bedoel dacht je dat je wel van je partner hield? Je kan toch ook van iemand leren houden of kan dat niet? maar in ieder geval is het allemaal mekteb en het kan gebeuren in het leven... ma3a salama. maghrabia82

Nala
14-11-2002, 18:50
Origineel gepost door maghrabia82 salaam, lijkt me wel erg ja om met iemand naar bed te zijn geweest zonder dat je van die gene hield.Maar dan vraag ik me af waar je was voordat je ging trouwen?ik bedoel dacht je dat je wel van je partner hield? Je kan toch ook van iemand leren houden of kan dat niet? maar in ieder geval is het allemaal mekteb en het kan gebeuren in het leven... ma3a salama. maghrabia82 Ik denk dat je niet zo makkelijk is om van iemand te kunnen houden.Missichien dat het wel kan ik weet het zelf niet

Pagina's : [1] 2