Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik mis mn jeugd

AdamX
09-05-2004, 01:52

Ik wou dat ik onzichtbaar was en niemand mij kon zien of dat ik weer een kind was van zeg maar een jaar of tien. Dan had ik nog geen zorgen en speelde ik vrolijk buiten trok stiekem aan een belletje of tikte tegen ruiten. Dan hadden we geen televisie maar hoorde ik van m'n moeder verhalen en in de zomer ging ik dan lekker op het strand spelen. Ik wou dat ik onzichtbaar was een kind nog zijn, eenmaal heb ik alleen die wensen of hebben we ze allemaal ? mensne ik mis die oude tijden, die leuke/sp voordat ik ging slapen :(

DaNGeRouZLy
09-05-2004, 01:54
soms wel maar ja dan heb je alle zorgen nog tegoed en moet je weer alles opnieuw doen

Karima_Belgie
09-05-2004, 01:56
Ik weet wat je bedoelt, ik wil ook een trip terug in het verleden nemen. Maar ja niets aan te doen, life goes on, we get older. Ons lichaam verandert, maar we kunnen nog steeds jong van geest blijven en optimistisch door het leven gaan, ondanks alle problemen die er zijn. Insha'Allah natuurlijk. Wou dat ik zo sterk was om mijn onzin te geloven ;)

AdamX
09-05-2004, 01:59
Origineel gepost door Karima_Belgie Ons lichaam verandert, maar we kunnen nog steeds jong van geest blijven en optimistisch door het leven gaan, ondanks alle problemen die er zijn. mee eens :zwaai:

DaNGeRouZLy
09-05-2004, 02:02

Origineel gepost door AdamX mee eens :zwaai: leuk zeg dat jullie het eens zijn met elkaar:goedzo:

Karima_Belgie
09-05-2004, 02:04
Origineel gepost door DaNGeRouZLy leuk zeg dat jullie het eens zijn met elkaar:goedzo: :zwaai:

DaNGeRouZLy
09-05-2004, 02:11
:zwaai::zwaai:

Junkie
09-05-2004, 02:41
Weg met grote mensen en hun grote mensenwensen Geld,een goeie baan en macht heb ik sinds mijn wieg veracht