Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongens waarom vinden jullie het erg als je zus/zusje een VRIEND heeft??

Pagina's : [1] 2 3

Lil_Hajar
09-05-2004, 00:18

die antwoord wil ik heeeel graag weten... Ik denk persoonlijk ...omdat jullie weten hoe jullie met jullie meiden omgaan..jullie playen met meisjes...en daarom denken jullie dat oow me zus/zusje heeft een vriend hij gaat zeker hetzelfde met haar doen (naar bed gaan enz..) BETEKENT HET: dat jullie haar beschremen of omdat jullie alleen een vriend mogen....... doei doei :) :kwaad: :giechel:

DaNGeRouZLy
09-05-2004, 00:27
ey ik vind dit echte vette dikke discriminatie sorry hoor alleen jongens mogen reageren:jammer: ik wil ook regeageren want ik val bijna in slaap :o ciao :zwaai:

lala_fatima
09-05-2004, 00:32
een meisje (en jongen) horen geen relatie voor het huwelijk te hebben.. Als mijn grote zus een vriend heeft maak ik er dood met woorden :)

_SiMa_FoR_LiFe_
09-05-2004, 09:20
Hmmm...mense zijn erg!!!!

01LaHbIbAh09
09-05-2004, 10:09

Een verstandig meid hoef je niet te beschermen, die denkt na voordat ze wat doet. ;) Maar zodra marokkaanse jongens hun zussen in de gaten houden dan betekend het alleen maar 1 ding: ze zijn niet te vertrouwen en staan niet sterk genoeg in hun schoenen. Nog nooit iemand van de familie heeft mij in de gaten gehouden en de marokkaanse jongens vallen mij niet lastig. Ik heb er geen last van Alhamdoelilah!! Dus met andere woorden, sommige meiden lokken het zelf uit!!! 01LaHbIbAh09

lala_fatima
09-05-2004, 13:06
een mooi stukje... Veel meisjes worden lastig gevallen …… Ze dragen hele strakke kleding .. en dan gaan ze het raar vinden dat ze worden lastigggevallen , schelden: (….) kwallen!! Wanneer je jezelf goed en fatsoenelijk kleed….. Wordt je echt niet lastig gevallen….het is maar dat je t weet….. Ik hoop dat je dit niet vergeet…. Hoeveel meisjes worden verkracht….. In een hoekje geduwt… helemaal machteloos… helemaal geen kracht….. En dan vragen ze zichzelf af: waarom ik?? Waarom is het met mij gedaan?? Strakke kleding .. halfnaakt… veel make up… altijd zo op straat gaan….. Wanneer ga je eens hier stil bij staan?? Je maakt je op voor de mensen…. Zodat ze goed over je denken… je hebt totaal geen vrijheid… je hebt niet je eigen wensen…. Want je kleedt je op een manier volgens de wil van de mensen….. Maar de ware goede gelovige moslima draagt haar kleding rekenend op de tevredenheid van haar Heer.. Want zij weet… dat dit leven niet veel waard is .. er is nog veel meer…..

Lady_moi
09-05-2004, 13:24
Das nu ne keer echt schoon gezegd Mn complimenten Origineel gepost door lala_fatima een mooi stukje... Veel meisjes worden lastig gevallen …… Ze dragen hele strakke kleding .. en dan gaan ze het raar vinden dat ze worden lastigggevallen , schelden: (….) kwallen!! Wanneer je jezelf goed en fatsoenelijk kleed….. Wordt je echt niet lastig gevallen….het is maar dat je t weet….. Ik hoop dat je dit niet vergeet…. Hoeveel meisjes worden verkracht….. In een hoekje geduwt… helemaal machteloos… helemaal geen kracht….. En dan vragen ze zichzelf af: waarom ik?? Waarom is het met mij gedaan?? Strakke kleding .. halfnaakt… veel make up… altijd zo op straat gaan….. Wanneer ga je eens hier stil bij staan?? Je maakt je op voor de mensen…. Zodat ze goed over je denken… je hebt totaal geen vrijheid… je hebt niet je eigen wensen…. Want je kleedt je op een manier volgens de wil van de mensen….. Maar de ware goede gelovige moslima draagt haar kleding rekenend op de tevredenheid van haar Heer.. Want zij weet… dat dit leven niet veel waard is .. er is nog veel meer…..

Lady_moi
09-05-2004, 13:28
Mooi dan Bij ons isda gelijk mooi of schoon

Casaouia_Style
09-05-2004, 13:33
Origineel gepost door lala_fatima een mooi stukje... Veel meisjes worden lastig gevallen …… Ze dragen hele strakke kleding .. en dan gaan ze het raar vinden dat ze worden lastigggevallen , schelden: (….) kwallen!! Wanneer je jezelf goed en fatsoenelijk kleed….. Wordt je echt niet lastig gevallen….het is maar dat je t weet….. Ik hoop dat je dit niet vergeet…. Hoeveel meisjes worden verkracht….. In een hoekje geduwt… helemaal machteloos… helemaal geen kracht….. En dan vragen ze zichzelf af: waarom ik?? Waarom is het met mij gedaan?? Strakke kleding .. halfnaakt… veel make up… altijd zo op straat gaan….. Wanneer ga je eens hier stil bij staan?? Je maakt je op voor de mensen…. Zodat ze goed over je denken… je hebt totaal geen vrijheid… je hebt niet je eigen wensen…. Want je kleedt je op een manier volgens de wil van de mensen….. Maar de ware goede gelovige moslima draagt haar kleding rekenend op de tevredenheid van haar Heer.. Want zij weet… dat dit leven niet veel waard is .. er is nog veel meer….. :goedzo: ! Niks meer aan toe te voegen

lala_fatima
Belgen...Jullie praten echt mooi man

sweet_nadoria
Origineel gepost door lala_fatima een mooi stukje... Veel meisjes worden lastig gevallen …… Ze dragen hele strakke kleding .. en dan gaan ze het raar vinden dat ze worden lastigggevallen , schelden: (….) kwallen!! Wanneer je jezelf goed en fatsoenelijk kleed….. Wordt je echt niet lastig gevallen….het is maar dat je t weet….. Ik hoop dat je dit niet vergeet…. Hoeveel meisjes worden verkracht….. In een hoekje geduwt… helemaal machteloos… helemaal geen kracht….. En dan vragen ze zichzelf af: waarom ik?? Waarom is het met mij gedaan?? Strakke kleding .. halfnaakt… veel make up… altijd zo op straat gaan….. Wanneer ga je eens hier stil bij staan?? Je maakt je op voor de mensen…. Zodat ze goed over je denken… je hebt totaal geen vrijheid… je hebt niet je eigen wensen…. Want je kleedt je op een manier volgens de wil van de mensen….. Maar de ware goede gelovige moslima draagt haar kleding rekenend op de tevredenheid van haar Heer.. Want zij weet… dat dit leven niet veel waard is .. er is nog veel meer….. Mascha Allah, mascha Allah en nog eens mascha Allah !!!!! Heb er niks meer aan toe te voegen !!! Djazaak Allah oe Gairan voor het plaatsen !! Wa alaikoum salam wa rahamtoelah wa barektoehoe ... Liefs, S. Nadoria

lala_fatima
09-05-2004, 13:34
Origineel gepost door Clitcorrector ik vind het niet erg als jij ho speelt hoor wat vind je niet erg :confused:

lala_fatima
09-05-2004, 13:37
Origineel gepost door sweet_nadoria Mascha Allah, mascha Allah en nog eens mascha Allah !!!!! Heb er niks meer aan toe te voegen !!! Djazaak Allah oe Gairan voor het plaatsen !! Wa alaikoum salam wa rahamtoelah wa barektoehoe ... Liefs, S. Nadoria :) ja ik vind hem ook heel erg mooi..het komt van een heel groot gedicht, ik heb dit stukje gepakt want het paste mooi bij deze topic.. hijaab ophouden dus in de zomer, ook al word het 50 graden :cool:

najlae_tanger
09-05-2004, 14:07
Origineel gepost door lala_fatima een mooi stukje... Veel meisjes worden lastig gevallen …… Ze dragen hele strakke kleding .. en dan gaan ze het raar vinden dat ze worden lastigggevallen , schelden: (….) kwallen!! Wanneer je jezelf goed en fatsoenelijk kleed….. Wordt je echt niet lastig gevallen….het is maar dat je t weet….. Ik hoop dat je dit niet vergeet…. Hoeveel meisjes worden verkracht….. In een hoekje geduwt… helemaal machteloos… helemaal geen kracht….. En dan vragen ze zichzelf af: waarom ik?? Waarom is het met mij gedaan?? Strakke kleding .. halfnaakt… veel make up… altijd zo op straat gaan….. Wanneer ga je eens hier stil bij staan?? Je maakt je op voor de mensen…. Zodat ze goed over je denken… je hebt totaal geen vrijheid… je hebt niet je eigen wensen…. Want je kleedt je op een manier volgens de wil van de mensen….. Maar de ware goede gelovige moslima draagt haar kleding rekenend op de tevredenheid van haar Heer.. Want zij weet… dat dit leven niet veel waard is .. er is nog veel meer….. DIT SLAAT NERGENS OP... NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND VRAAGT EROM VERKRACHT TE WORDEN!!! HOE JE JEZELF OOK KLEED..ze moeten gewoon met hun gore poten van je af blijven! Al loop je naakt over straat, dat is dan tussen jou en allah.. Maar toch geeft het NIEMAND het recht aan je te zitten!! Hoop dat ik duidelijk ben...

Lil_Hajar
09-05-2004, 14:10

hey mensen bedankt voor jullie reacties .....maar somigge meisjes trekken geen strakke kleding..maar toch worden ze lastig gevallen..maar geloof me als je maar in ALLAH gelooft dan komt alles incha allah goed!! doei doei hajar

Pagina's : [1] 2 3