Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van jullie heeft een ouder of ander familielid verloren aan kanker?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Rach_
21-06-2009, 17:48

deel jullie ervaringen!! hebben jullie ook zoveel moeite om het te vergeten?

Fabalous_F
21-06-2009, 17:55
Mijn oma, mijn opa, mijn tante, mijn oom, de oom van mijn moeder, de tante van mijn moeder, de schoonma van mijn tante, de nicht van mijn ma, de neef van mijn ma de schoonpa van mijn tante. Ik heb een hele waslijst nog.

Rach_
21-06-2009, 17:56
meen je dat? allemaal aan kanker? allayhfed

Fabalous_F
21-06-2009, 17:59
meen je dat? allemaal aan kanker? allayhfed Ik ga daar toch geen grappen over maken. Het zit in de familie, dus ik heb een grote kans dat ik het ook krijg. Maar goed, als mijn tijd komt dan is gewoon tijd.

Rach_
21-06-2009, 18:00

Ik ga daar toch geen grappen over maken. Het zit in de familie, dus ik heb een grote kans dat ik het ook krijg. Maar goed, als mijn tijd komt dan is gewoon tijd. allahyhfed .. ik zei niet dat je erover grapt het was meer een meen je dat van verontwaardiging en niet van dat ik je niet geloof

Khataarlijk
21-06-2009, 18:01
Mijn oma, mijn opa, mijn tante, mijn oom, de oom van mijn moeder, de tante van mijn moeder, de schoonma van mijn tante, de nicht van mijn ma, de neef van mijn ma de schoonpa van mijn tante. Ik heb een hele waslijst nog. kortom je hele famillie lah i7fad , lijkt alsof ze een zelfde DNA hebben . moge allah ons behoeden

Khataarlijk
21-06-2009, 18:02
Ik ga daar toch geen grappen over maken. Het zit in de familie, dus ik heb een grote kans dat ik het ook krijg. Maar goed, als mijn tijd komt dan is gewoon tijd. laaaaaah i7afdak meid , lah injiek

Fabalous_F
21-06-2009, 18:03
laaaaaah i7afdak meid , lah injiek Allah yehfed idd. Maar ach, rabbi kaykteblek chi7aja u labuda radjewzha!! Als ik aan kanker overlijd, dan is dat de wil van allah swt!! Allah akbar.

Rach_
21-06-2009, 18:06
ik kan er niet zo gemakkelijk over praten als jij fabolous, ik heb er echt een angst voor ontwikkeld. ik vraag allah echt om mij en alle moslims ervan te behoeden.. allah doet wat hij wil maar ik mag aan allah vragen wat ik wil en bi idnilah zal hij ons daarvan behoeden

Prinses-80
21-06-2009, 18:10
Mijn oma, oom en tante (broer en zus val elkaar) van me moeder.

Khataarlijk
21-06-2009, 18:15
Allah yehfed idd. Maar ach, rabbi kaykteblek chi7aja u labuda radjewzha!! Als ik aan kanker overlijd, dan is dat de wil van allah swt!! Allah akbar. Amieeen a lala , dabarti ba9i 3la chi khdima ? ik kan er niet zo gemakkelijk over praten als jij fabolous, ik heb er echt een angst voor ontwikkeld. ik vraag allah echt om mij en alle moslims ervan te behoeden.. allah doet wat hij wil maar ik mag aan allah vragen wat ik wil en bi idnilah zal hij ons daarvan behoeden als je allah gedenkt zal hij ook aan jou denken ;)

NoMercy
21-06-2009, 18:18
Ik ben mijn opa aan kanker verloren. Het was net in de tijd dat ik begon te puberen. In plaats van mijn verdriet te uitten ben ik juisit andere domme dingen gaan doen. Tot de dag van vandaag heb ik het nooit kunnen verwerken

Bogossa.
21-06-2009, 18:19
Mijn oma allah yerhemha.

B2B
21-06-2009, 18:22
Ik ben mijn opa aan kanker verloren. Het was net in de tijd dat ik begon te puberen. In plaats van mijn verdriet te uitten ben ik juisit andere domme dingen gaan doen. Tot de dag van vandaag heb ik het nooit kunnen verwerken Wat versta je onder verwerken? Op een gegeven moment valt het alleen maar te accepteren. Alles is qadr Allah.

Fabalous_F
21-06-2009, 18:23

ik kan er niet zo gemakkelijk over praten als jij fabolous, ik heb er echt een angst voor ontwikkeld. ik vraag allah echt om mij en alle moslims ervan te behoeden.. allah doet wat hij wil maar ik mag aan allah vragen wat ik wil en bi idnilah zal hij ons daarvan behoeden Ja pop het is er gewoon je kan er echt niet voor vluchten. Ik was donderdag naar het ziekenhuis voor de uitslag van mijn bloedtest. Ze hadden een cyste bij mij ontdekt (mijn linker borst) ik was echt bang, maar goed het komt allemaal goed inshaallah. Je moet er niet teveel aan denken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7