Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WML of de AEL??

Pagina's : [1] 2

Hamas_C
08-05-2004, 23:08

Wat is beter voor de moslims in NL? De AEL Arabische Europeese Liga Of De WML World Moslim Liga En waarom? Ik vind de AEL beter, omdat het per regio anders is. BV. In Antwerpen worden de Marokkanen als 2 de rangs burgers behandeld, dan proberen ze er wat aan te doen. En in Amsterdam zijn er weer andere problemen, en daar proberen ze weer wat anders voor op te zoeken. Maar de WML die wil 1 beleid voor alle moslims, en ik vind de aarde daar tegroot voor, voor 1 beleid. Maar wat vinden jullie??

selima17__1986
08-05-2004, 23:25
salaam aleikoem beleid welk beleid ??? o.a wat houd het in ?? verklaar je nader ? ik vind A.E.L zoiezo goed vooral met Abujahjah wa aleikoem salaam

Hamas_C
08-05-2004, 23:34
Hey salima, ik kan helaas niet in het hele beleid in gaan! Maar de ideeen van de 2 partijen! Ik heb al mijn mening gegeven! Dus dat zie ik als grootste verschil. Voor derest zijn het allebij partijen voor en door de moslims!

sneakynawal
08-05-2004, 23:38
WML is een schoonmaakbedrijf hier in Wolluk, daar heb ik vroeger nog gewerkt :p

sneakynawal
08-05-2004, 23:38

Ik ben voor Groen Links.

sneakynawal
08-05-2004, 23:42
Origineel gepost door saidtaza heb ze nog mensen daar nodig ? ik ben voor niemand links Ik heb op mijn 17e ontslag genomen. Ben toen naar de Edah gegaan :p (was een stuk gezelliger en ik had/heb een hekel aan schoonmaken).

sneakynawal
08-05-2004, 23:44
Origineel gepost door saidtaza maak je nooit thuis schoon dan ? Alleen op zondag :D

sneakynawal
09-05-2004, 00:10
Origineel gepost door saidtaza ja dat is wel heel erg weinig ,meer schoon maken thuis en minder in je dagboek schrijven , je heb hamas zijn topic helemaal verpest :D Niet JIJ hebt zijn topic verpest. Zoals altijd verdraai je alles :p

sneakynawal
09-05-2004, 00:16
Origineel gepost door saidtaza niet waar jij ben begongen met schoonmaak bedrijf .wat heeft schoonmaak bedrijf met ,AEL en die andere ?,weet niet meer hoe die heet ,en vind het ook niet belangrijk om te weten :) Oh is deze topic ook van hem :o ...ik dacht die andere! Sorry H_C

CitriC
09-05-2004, 00:20
Origineel gepost door saidtaza niet waar jij ben begongen met schoonmaak bedrijf .wat heeft schoonmaak bedrijf met ,AEL en die andere ?,weet niet meer hoe die heet ,en vind het ook niet belangrijk om te weten :) Je vindt het niet belangerijk om te weten. Of je bent gewoon bang, Bang dat je met je varkensneus op de feiten zal worden gedrukt. Geniet van je onwetendheid, vele noemen het een gift.

CitriC
09-05-2004, 00:28
Origineel gepost door saidtaza nou laat mij maar zijn hoe ik ben , sneakynawal aan gezien deze persoon is geariveerd ga ik weg :zwaai: doei, kruisje is rechtsboven :zwaai:

Reqrouz
14-05-2004, 17:56
WMA of AEL hmmmmm ik weet niet. Ik vind ze allebei een beetje, je kan beter op mijn kliek stemmen de AAN: Allochtonen Alliantie Nederland. We beginnen klein maar als we alles goed kunnen verspreiden dan kunnen we groter worden.

Pagina's : [1] 2