Bekijk volle/desktop versie : Elvistaart Rudolf van Veen



20-06-2009, 20:45
Wie heeft deze taart wel eens gemaakt. En smaakt hij lekker.

Ik denk namelijk dat er iets niet klopt bij de ingredienten. Er staat dat er 500 gr suiker inmoet, wat ik wel erg veel vind.

http://www.thetasteoflive.nl seizoen 2 aflevering Memphis

21-06-2009, 12:05


Ik heb 'm net bekeken via dat filmpje, en ik denk dat het recept wel klopt, want er gaat heel wat suiker in de kom!
Dit is een hele zoete taart volgens mij, want ook in die custard-pinda-creme zit ook iets van 200 gr suiker in , dan nog die frambozenjam en banaan, allemaal zoet zoet zoet.... maar lijkt me wel een hele lekkere combi!

21-06-2009, 15:13
Lijkt mij ook een lekkere combi. Ga hem van de week proberen maar ga toch denk ik wat minder suiker doen.

21-06-2009, 16:12

Citaat door Sousia87:
Lijkt mij ook een lekkere combi. Ga hem van de week proberen maar ga toch denk ik wat minder suiker doen.


Ja dat kan inderdaad ook! de helft is in principe ook al veel Maar die taart was in principe ook erg groot heh, was voor meer dan 20 man, je moet het recept door 5 ofzo delen (ligt eraan hoeveel personen) en dan gewoon kleiner maken.

Wil je me dan aub laten weten hoe het is geworden en hoe het smaakte, als het oke is zal ik het zeker ook eens proberen. Barakalahoefiek