Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Attentie dames : Maagdenvliesjes zijn recyclebaar

Pagina's : [1] 2 3

CharlieDaSilva
08-05-2004, 20:54

Nederlandse artsen herstellen maagdenvlies In Nederland vinden jaarlijks minstens enige honderden 'maagdenvlies hersteloperaties' plaats bij moslimvrouwen die als maagd het huwelijk in moeten, maar geen maagd meer zijn. De operaties worden verricht in ziekenhuizen, maar blijken lang niet altijd het gewenste effect te hebben. De artsen die de maagdenvliezen herstellen zijn in overtreding omdat ze de operaties onder een valse noemer declareren. De doktoren staan echter voor een dilemma: zelf vinden ze de operaties onzin, maar islamitische meisjes worden door hun familie bedreigd of verstoten als ze geen maagd meer zijn. In 2002 opperde adjunct-directeur R. Offers van zorgverzekeraar Azivo dat dergelijke operaties eigenlijk in het ziekenfondspakket zouden moeten worden opgenomen. Vorig jaar nog bleek in België dat operaties om het maagdenvlies te herstellen bij steeds meer Turkse en Marokkaanse meisjes voorkomen. Het tv-programma NOVA dook in deze materie en bericht er vanavond over op Nederland 3: 22:20 - 23:00 (herhaling vanaf 02:05). --

L7hobi_zina
08-05-2004, 20:57
Allah ziet ze... Die meisjes zijn wel bang voor hun ouders/familieleden maar niet voor Allah (swt) :jammer: Domme koeien ..

sweet_nadoria
08-05-2004, 20:58
Waar slaat dat op ?! Wat haal je mij er bij ?! Waarom ik ? :eek:

SaMiax
08-05-2004, 21:00
Origineel gepost door sweet_nadoria Waar slaat dat op ?! Wat haal je mij er bij ?! Waarom ik ? :eek: wahhahahahahahahhahahahahaha :lol: IEdereen die deze topic opent krijgt zijn naam te zien meid ;)

sweet_nadoria
08-05-2004, 21:01

Origineel gepost door SaMiax wahhahahahahahahhahahahahaha :lol: IEdereen die deze topic opent krijgt zijn naam te zien meid ;) Wejoooowwww ik kreeg net wahed hartaanval he Ik dacht wat krijgen we nou, wesch heb ik wat gemist ofzo Wejoow niet normaaal aa hbiba Shokran :rolleyes:

mafdou7a
Wat gaat jou het aan hoe het met mijn vliesje is.... Vertel jij maar eerst hoe het met jou zit.....

L7hobi_zina
Origineel gepost door Clitcorrector jij moet ook nodig je klitje recycle en op een ander toontje gaan zingen :rolleyes: :confused: Pardon? Ik doe toevallig niet aan geslachtsgemeenschap voor het huwelijk.. Als jij dat niet respecteert dan kan mij dat niks schelen...

CharlieDaSilva
Origineel gepost door sweet_nadoria Waar slaat dat op ?! Wat haal je mij er bij ?! Waarom ik ? :eek: sorry foutje mijn secretaresse dacht dat je al 18+ was iedereen die 18+ is, wordt gevraagd uitleg te geven over de status van het vliesje

CharlieDaSilva
08-05-2004, 21:02
Origineel gepost door mafdou7a Wat gaat jou het aan hoe het met mijn vliesje is.... Vertel jij maar eerst hoe het met jou zit..... vliesjeloos :( nooit gekregen :(

SaMiax
08-05-2004, 21:03
Origineel gepost door sweet_nadoria Wejoooowwww ik kreeg net wahed hartaanval he Ik dacht wat krijgen we nou, wesch heb ik wat gemist ofzo Wejoow niet normaaal aa hbiba Shokran :rolleyes: ja ik ook hoor om eerlijk te zijn.. maar toen ik jouw zo zag reageren wist ik al gelijk hoe het zat :hihi:

sweet_nadoria
08-05-2004, 21:03
Origineel gepost door SaMiax ja ik ook hoor om eerlijk te zijn.. maar toen ik jouw zo zag reageren wist ik al gelijk hoe het zat :hihi: Hahahahhaha :hihi:

rehaam
08-05-2004, 21:04
[QUOTE]Origineel gepost door CharlieDaSilva [B]Nederlandse artsen herstellen maagdenvlies In Nederland vinden jaarlijks minstens enige honderden 'maagdenvlies hersteloperaties' plaats bij moslimvrouwen die als maagd het huwelijk in moeten, maar geen maagd meer zijn. De operaties worden verricht in ziekenhuizen, maar blijken lang niet altijd het gewenste effect te hebben. De artsen die de maagdenvliezen herstellen zijn in overtreding omdat ze de operaties onder een valse noemer declareren. De doktoren staan echter voor een dilemma: zelf vinden ze de operaties onzin, maar islamitische meisjes worden door hun familie bedreigd of verstoten als ze geen maagd meer zijn. In 2002 opperde adjunct-directeur R. Offers van zorgverzekeraar Azivo dat dergelijke operaties eigenlijk in het ziekenfondspakket zouden moeten worden opgenomen. Vorig jaar nog bleek in België dat operaties om het maagdenvlies te herstellen bij steeds meer Turkse en Marokkaanse meisjes voorkomen. pardon!!!! heb je het nou tegen mij?? :rolleyes: nou nou wat hebben jullie tegen mijn naam Het tv-programma NOVA dook in deze materie en bericht er vanavond over op Nederland 3: 22:20 - 23:00 (herhaling vanaf 02:05).

mafdou7a
08-05-2004, 21:06
e weet best wat ik bedoel, maar hou je maar lekker van de domme.

mafdou7a
08-05-2004, 21:06
Je weet best wat ik bedoel, maar hou je maar lekker van de domme.

muslimgirl
08-05-2004, 21:10

charlie, ten eerste:heel dat verhaal wat jij hebt verteld mag niet volgens de islam . en of ik dat nog ben zijn niet jou zaken

Pagina's : [1] 2 3