Bekijk originele versie : water met cayennepeper!!
hoi meiden!!
voor wie wil afvallen weer een volgende tip; namelijk water met cayennepeper drinken.
beyonce doet dit en ze schijnt er erg van af te vallen. heb wat gegoogled en het schijnt dus dat de peper je metabolisme een opkikker geeft waardoor je lichaam sneller afvalstoffen en vetten afdrijft.
ik ben vandaag begonnen met mijn eerste fles. is niet echt vies.. smaakt gewoon naar water maar dan pikant.
ik laat jullie weten of het helpt.. maar ja ik ben ook op dieet dus ik kan eigenlijk niet weten of het echt door cayennepeper komt maar het zal wel helpen denk ik. als ik een verschil merk ga ik zeker door!!:goedzo:
Je bedoelt gemixt met ahornsiroop en citroenen toch? Want daarmee is ze afgevallen
ja dat is de citroensapkuur... had ooit alle ingredienten gekocht en een boekje erbij .. maar nooit mee begonnen en weet niet meer waar het is gebleven-..
ja als ik de hele dag door dat alleen drink... en niks eet dan val ik ook af dat is meer dan logisch.. anyway zodra beyonce normaal gaat eten komt ze vet aan ..!!! Zij heeft daar echt een aanleg voor
meid niet alles geloven .. je wilt niet weten waar zij opleven.
ja beyonce heeft er idd aanleg voor maar eerlijk liever zo dan een pannelat. ik vind haar figuur da bomb, ook wanneer ze wat voller is.
ziet er gezond uit.
maar nee ik las gewoon puur water met cayennepeper, ik heb die tijdschrift hier thuis
ja beyonce heeft er idd aanleg voor maar eerlijk liever zo dan een pannelat. ik vind haar figuur da bomb, ook wanneer ze wat voller is.
ziet er gezond uit.
maar nee ik las gewoon puur water met cayennepeper, ik heb die tijdschrift hier thuis
Beyonce is idd prachtig:o Welk tijdschrift is het?
Beyonce is idd prachtig:o Welk tijdschrift is het?
de flair
is gewoon een artikel over t feit dat zijn nooit drinkt en als ze drinkt is ze geen echt feestbeest maar blijft ze stil zitten en praat ze bijna niet. dus bier doet haar niet goed en dan stond er .. ze drinkt veel liever water met cayennepeper, daar schijn je erg van af te vallen
is gewoon een artikel over t feit dat zijn nooit drinkt en als ze drinkt is ze geen echt feestbeest maar blijft ze stil zitten en praat ze bijna niet. dus bier doet haar niet goed en dan stond er .. ze drinkt veel liever water met cayennepeper, daar schijn je erg van af te vallen
Ooh oke. Maar dat is zo met hete dingen zoals peper, sambal, van die kleine rode pepers. Mn vader deed altijd heel veel in het eten, mn mond stond er gewoon van in brand:p En als ik vroeg waarom zoveel? Ja, hete dingen zijn goed voor je spijsvertering, het zet je darmen aan het werk. Good to know :)
ik ben zowiezo iemand die graag pikant eet dus das wel een meevaller
nu nog effe iets doen aan de chocolade, snoep, chips, koekjes en dat soort dingen :hihi:
Lovely16
21-06-2009, 14:16
.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.