Bekijk originele versie : Ik heb een hekel aan sporten.
Oem_Stuiterbal
20-06-2009, 18:34
Salaamu Aleikom,
Ik weet niet of ik de enige ben maar ik heb echt een bloedhekel aan sporten, moe worden of zweten. Dat is best lastig als je wat wilt afvallen. Ik beweeg wel de hele dag en loop ook veel maar sporten wil ik niet. Wie heeft dit ook of gehad en wat heb je er tegen gedaan?
Iris3000
20-06-2009, 22:30
Ja maar om af te vallen zul je toch moeten sporten, helaas. Maar anders kan je toch ook iets doen wat je leuk vindt? Zwemmen, boksen, tenissen, aerobic, buikdansen, streetdance, zumba, fietsen, wandelen? Het hoeft niet altijd alleen maar fitness te zijn. Zelf heb ik er ook een hekel aan gekregen. Vroeger ging ik bijna 5 x per dag, was heel gemotiveerd en was veel afgevallen. Nu ondertussen jaren later zit het er weer aan, ik heb nog steeds een abonnement bij de sportschool en moet mezelf er echt toe zetten om te gaan. En ik moet ook echt van mezelf, kan niet anders. En als ik geweest ben voel ik me weer goed en fit. Behalve dat je afvalt is sporten ook nog eens heel erg gezond!
Oem_Stuiterbal
20-06-2009, 22:33
Zwemmen is het enige wat ik leuk vindt maar ik weet niet waar je gescheiden kan zwemmen...Zumba dvd's heb ik ook gehaald maar ik vind er niet zoveel aan. Ik hou gewoon niet van zweten haha, daar moet ik me denk ik over heen zetten.
Wat voor sport doe jij?
Iris3000
20-06-2009, 22:38
Zwemmen is het enige wat ik leuk vindt maar ik weet niet waar je gescheiden kan zwemmen...Zumba dvd's heb ik ook gehaald maar ik vind er niet zoveel aan. Ik hou gewoon niet van zweten haha, daar moet ik me denk ik over heen zetten.
Wat voor sport doe jij?
Haha ja je kan het zweten moeilijk tegenhouden :p Nee maar ik doe gewoon fitness, nou ja doe, moet het weer goed oppakken want ik ga nog niet consequent. Als ik ga doe ik fietsen, crosstrainen, en hardlopen of snelwandelen. Ik ben pas nog een uur wezen wandelen buiten, je schijnt meer vet te verbranden bij wandelen dan bij joggen. Ach meid het is gewoon even doorzetten. Kan niet anders. We moeten onszelf gewoon pushen. We kunnen het wel! Zoek op waar je gescheiden kan zwemmen en probeer het gewoon! Of ga lekker buiten fietsen ofzo. Je kan het! :goedzo:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.