Bekijk originele versie : what is love / doe niet dom je weet beter
tonymontana
08-05-2004, 18:40
hebben jullie eigelijk echte liefde gehad ?? altijd kom ik hier lees ik hier geplayd genaaid dit dat niet verwacht en ik hield zo veel van hem zeggen ze dan maar hoe kan je van iemand houden als je geen wederzijds liefdes gevoel hebt ik eweet cker dat je t kan aan voelen of iemand jou voor gek houd of niet ik weet t zeker jullie zijn gewoon blind of dom of naief ik weet t niet maar ik voel aan wanneer een meid mij wil uitspelen of dat ze sireus bezig is we zijn niet gek je laat gebruiken en staat er niet bij stil dat iemand die echt om jou je nooit gaat betasten (met jou toesteming er bij) iemand die om je geeft en van je houd denkt aan zn tokomst hij ziet een een goede vrouw /moeder in jou en zal jou niet als n sletje gebruiken ....
so ik voel me weer flex :confused:
SCHULDIG
08-05-2004, 18:43
Origineel gepost door Clitcorrector
jij bent dronken nu yek?
:giechel: :giechel:
tonymontana
08-05-2004, 18:44
Origineel gepost door Clitcorrector
jij bent dronken nu yek?
mensen die dronken zijn t eerlijkste jongen ze liegen nooit ze zeggen wat ze denken ;)
ben ik nog steeds dronken clitje ?
tonymontana
08-05-2004, 18:46
Origineel gepost door SCHULDIG
:giechel: :giechel:
he haags deur matje :)
tonymontana
08-05-2004, 18:46
Origineel gepost door ouiam_tet1
Ehm, ze zeggen dat Liefde blind maakt.
Dat is het antwoord op je vraag. :)
mensen zeggen zo veel ze zeggen ook dat er geen god is :rolleyes:
SCHULDIG
08-05-2004, 18:48
Origineel gepost door tonymontana
he haags deur matje :)
Mn reactie moet je niet als belediging zien ;)
tonymontana
08-05-2004, 18:50
Origineel gepost door SCHULDIG
Mn reactie moet je niet als belediging zien ;)
doe ik ook niet we gaan ons niet druk maken om paar woordjes op t net ;)
peace :)
SCHULDIG
08-05-2004, 18:52
Origineel gepost door tonymontana
doe ik ook niet we gaan ons niet druk maken om paar woordjes op t net ;)
peace :)
Kijk zo is het ;) :D
marocgirlnador
08-05-2004, 18:52
TONYMONTANA ik ben het volkomen met je eens als je geplayd wordt dan vraag je er MEESTAL om ik bedoel respect komt van bijde kanten ja dan komt liefde ook van bijde kanten als een jongen meteen tegen je zegt ik hou van je dan moet jij bij jezeld denken dat mens kent me nauwelijks en houdt al van me volgens mij weet dat mens niet eens wat houden van is als je van iemand houdt zeg je dat niet zo maar dat zeg je pas als je echt serieus met elkaar bent en niet als hij je ziet aaaaai je bent lekker dat is egt iemand die je wil playen en nog iets dat wijf laat alleen een slechte naam bij hem achter nou genoeg geschreven:zwaai:[
Lady_moi
08-05-2004, 18:55
Ik had een eerste liefde en hij zal ook mn laatste liefde zijn..
maroc_misty
08-05-2004, 23:56
Hmmmz. Ik weet niet hoor...
Iedere situatie is anders, en soms denk je dat iemand om je geeft maar die playt je gewoon, je bent op dat moment erg naïef en gelooft alles. Aan de andere kant: je moet sowiezo niet zomaar iemand aan je laten komen, van het een komt het ander en het begint met iets klein en onschuldigs
Ik ben het er niet volledig mee eens, maar ook niet volledig oneens. :)
Karima_Belgie
09-05-2004, 02:14
Origineel gepost door Lady_moi
Ik had een eerste liefde en hij zal ook mn laatste liefde zijn..
:eek: :kwaad: :(
Je moet het tijd geven, op ieder potje past een dekseltje meisje. JE komt wel insha'Allah iemand tegen, je grootste liefde, beter dan je eerste liefde. Ik beloof het u :p
salima_magribia
09-05-2004, 11:31
Als je verliefd bent en echt van die gene houdt weet je meestal wel dat je wordt geplayed en wordt je ook gewaarschuwd door mensen ( vriendinnen, nichten enz..) maar wil je het niet geloven..
SoleCuoreAmore
09-05-2004, 11:35
Yep, je merkt het gewoon. Een jongen die van je hodut zal nooit beledigd zijn als jij geen dingen wilt doen die hij wel wilt. En zal je dat zeker ook niet kwalijk nemen. Verder, wil hij gewoon bij je zijn en moeite voor je doen. Niet dat hij je 1 keertje belt in heel de week. Nee, hij wilt wel vaker je stemmetje eventjes horen. Etc. etc. En ohja, iemand die echt voor jou wil gaan... vraagt om je hand..... tenzij je nog maar 15 benmt...:maf2: ......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.