Bekijk volle/desktop versie : Mijn ouders op bezoek. Zorg jij ervoor dat ze trots op me kunnen zijn :D



19-06-2009, 23:03
Dag lieve dames,
A.s zondag nodig ik inshallah mijn ouders uit en ik wil het uitgebreid gaan aanpakken, maar ik ben nog niet zo ervaren als jullie.
Iemand zo lief om mij te helpen?

Ik wil de volgende gerechten voor schotelen:
Visbestilla (dit kan ik als de beste )
Vlees met barkok. Geen idee hoe het moet, HELP! Als iemand een lekker recept van dit gerecht kan plaatsen.

Daarnaast wil ik brood maken, maar niet die platte brood maar het brood wat je in de oven bakt. Iemand een recept?

Alvast bedankt.
Amel

19-06-2009, 23:40



Citaat door amel:
Dag lieve dames,
A.s zondag nodig ik inshallah mijn ouders uit en ik wil het uitgebreid gaan aanpakken, maar ik ben nog niet zo ervaren als jullie.
Iemand zo lief om mij te helpen?

Ik wil de volgende gerechten voor schotelen:
Visbestilla (dit kan ik als de beste )
Vlees met barkok. Geen idee hoe het moet, HELP! Als iemand een lekker recept van dit gerecht kan plaatsen.

Daarnaast wil ik brood maken, maar niet die platte brood maar het brood wat je in de oven bakt. Iemand een recept?

Alvast bedankt.
Amel


Amel wat bedoel je met een oven brood? een gewoon brood zonder smida dan?
recept van vlees met barkok vindt je op me topic.

20-06-2009, 15:11

Citaat door amel:
Dag lieve dames,
A.s zondag nodig ik inshallah mijn ouders uit en ik wil het uitgebreid gaan aanpakken, maar ik ben nog niet zo ervaren als jullie.
Iemand zo lief om mij te helpen?

Ik wil de volgende gerechten voor schotelen:
Visbestilla (dit kan ik als de beste )
Vlees met barkok. Geen idee hoe het moet, HELP! Als iemand een lekker recept van dit gerecht kan plaatsen.

Daarnaast wil ik brood maken, maar niet die platte brood maar het brood wat je in de oven bakt. Iemand een recept?

Alvast bedankt.
Amel



Recept Vlees met barkok van Insaan_3aadi:

http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=35399467&postcount=4

Brood recept:

http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=35420098&postcount=100


20-06-2009, 16:45
Succes morgen Inshallah...

25-06-2009, 14:22


Geen dank Amel!

Check je hoekie.