Bekijk volle/desktop versie : spiritualiteit & filosofie



08-05-2004, 17:39

Citaat door The_Klawie:
Krishna

.

20-04-2005, 16:54


Hare Krishna, de relatief onbekende religie uit India, ook van die gasten die wel eens door de kalverstraat een optochtje houden met trommels en zang, in meestal roze-achtige kleden

Mijn meester was Osho, trouwes
eh, make that '1 van mijn meesters'. er zijn er teveel, uiteraard

20-04-2005, 17:17
Boedha

20-04-2005, 17:29
kun je die trommelaars ook met carnaval inhuren ?

20-04-2005, 17:30



Citaat door riffii:
kun je die trommelaars ook met carnaval inhuren ?
zekers, zekers ze nemen zelfs indiaanse catering (goed spul!) mee

20-04-2005, 17:32

Citaat door blondblauw:
zekers, zekers ze nemen zelfs indiaanse catering (goed spul!) mee
Halal neem ik aan ?

20-04-2005, 17:35
goeie vraag, daar let ik niet op

20-04-2005, 17:40

Citaat door blondblauw:
goeie vraag, daar let ik niet op
Oke !

Eff andere vraag...waar geloven die blije trommelaars in als ik vragen mag?

20-04-2005, 18:02

Citaat door riffii:

Eff andere vraag...waar geloven die blije trommelaars in als ik vragen mag?
In Melbourne heb ik regelmatig gratis bij ze gegeten alhoewel ik de religie links heb laten liggen, valt me op dat ze nogal van zangerige mantra's en meditatie houden (om in hun zen te komen?)...

Krishna heeft volgens mij ook stapels boeken over levens wijzen geschreven, daar word uit gelezen en geleerd..

verders zijn ze ultra-vreedzaam, doen nog geen boompje pijn behalve bij het oogsten
Kleine note; ze kunnen ook heeel opdringerig zijn met "krishna is alles, geloof ons"..

20-04-2005, 18:06

Citaat door blondblauw:
In Melbourne heb ik regelmatig gratis bij ze gegeten alhoewel ik de religie links heb laten liggen, valt me op dat ze nogal van zangerige mantra's en meditatie houden (om in hun zen te komen?)...

Krishna heeft volgens mij ook stapels boeken over levens wijzen geschreven, daar word uit gelezen en geleerd..

verders zijn ze ultra-vreedzaam, doen nog geen boompje pijn behalve bij het oogsten
Nou et lijkt mij meer een cultuur dan een religie

20-04-2005, 18:07
Soms bijna een sekte zelfs. Je moet stevig in je schoenen staan voor hun 'ervaring'..

20-04-2005, 18:13

Citaat door blondblauw:
Soms bijna een sekte zelfs. Je moet stevig in je schoenen staan voor hun 'ervaring'..
OF gewoon stevige schoenen kopen..ik raad timbalands aan

Voor de rest lijkt het me gewoon indd een sekte en moeten ze die gekken gewoon in een jungle jagen tussen de leeuwen ofso !