Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : afvallen!!!

Pagina's : [1] 2

oem_ismael
08-05-2004, 17:17

salaam aleykoem dames ik ben altijd een meisje geweest die met haar uiterlijk bezig was ik woog altijd 54....maar nu sinds twee jaar sport ik niet (daar voor altijd wel ) ik weeg nu 67 killo!! sinds een week sport ik me gek omdat ik het niet meer aan kan dat ik zoveel ben aangekoken ik heb niet echt een dieet alleen eet ik geen snoep koek en vette dingen zoals friet enzo...maar ik ben nog helemaal niet afgevallen terwijl ik echt mijn best doe (sport bijna elke dag vol uit twee uur!!) wie kent dit probleem ook?????

amiratangawija
09-05-2004, 12:42
hey meid... Ik ken je probleem ik ben in ongeveer 9 maanden 6 kilo aangekomen door hetzelfde probleem..ik baal er ook erg van hoor.....

Sammy333
09-05-2004, 13:05
Veel water drinken

_SiMa_FoR_LiFe_
09-05-2004, 16:18
Meer sporten

doc25
09-05-2004, 16:47

waar sport je ?

tetouzient
09-05-2004, 18:54
je geeft aan dat je nog maar een week bezig bent...geef het wat tijd en dan zal je zien dat het wel resultaten op zal leveren.....

Miss_Shahrukh
09-05-2004, 19:01
Hey....weetje wat je moet gaan doen zwemmen dat is echt goed voor je ik doe het nu al 2weken ofzo en ben 5kilo afgevallen ik eet natuurlijk ook heel weinig maar het helpt echt...Succes

LovelyRoodkapje
09-05-2004, 20:37
Ik ben vanaf mijn 5e jaar al dik..Ik zwon vanaf groep 3 tot groep 8 en ben nog dun geworden (misschien omdat ik gewoon veel at). Maar dit jaar kon ik er niet meer tegen dat ik steeds werd gepest door mijn broer. Ik at niks meer en s'avonds spuugde ik het uit...in 2/3 weken 5 kilo eraf!! Toen begon ik te stoppen vanwege de keelpijn.. maar sonds kort spuug ik weer alleen me avond eten uit en zo gaat er 1 kilo per week ongeveer af. Maar meisje begin er nooit aan want zoals je hier leest kom je er zoo moeilijk weer af!!! Echt waar. LovelyRoodkapje

Miss_Shahrukh
10-05-2004, 15:47
Die ene dieet die SiMa FoR LiFe heeft geplaats bij hongerdieet die helpt ook die volgt een vriendin van mij probeer die eens...

Miss_Shahrukh
10-05-2004, 15:48
Oja..weetje wat ook goed is 2glazen water drinken voor het eten want dan zit je buikje al vol dan heb je niet meer zo een trek in eten dan eet je minder...Succes

mina_M
10-05-2004, 19:37
meid , als jij je so onseker voelt over je lichaam, moet je beter niet afvallen. je kunt beter leuke moderne kleren kopen. die het best bij je figuur passen. die sullen er seker sijn.houd je gewoon aan je eetwijzen. sport niet teveel. drink water.verder weet ik je nix te vertellen.Je moet gewoon trots zijn wat ALLAH je gegeven heeft.

Casaouia_Style
10-05-2004, 19:41
Hey 1 advies GEEN HONGERDIEET! Meeste mensen krijgen het resultaat anorexia of shie andere ziekte van te weinig voedingsmiddelen! Het beste dieet voor snelle resultaten is ATKINS, zo weinig mogelijk Koolhydraten eten als je meer wilt weten kijk dan op http://atkinsdieet.isgezond.nl hier staat het complete dieet op ;) suc6!

emaneke
10-05-2004, 19:49
weet je wat je moet doen als je snel veel wil afvallen je drinkt elke morgen 2 glazen lauw/warm water echt waar probeer maar doe ik ook ! oke de eerste keren smaakt het vies maar dat went echt waar zelfs mijn moeder doet het! snel en makkelijk zonder sporten zonder dieet probeer maar zou ik zeggen veel succes

Remb
10-05-2004, 20:02
Ik herken het problem ook meid. Ik was in ongeveer 1 maand tijd ongeveer 12 kilo afgevallen. Maar daarna begon ik weer normaal te eten en ik heb echt spijt dat ik er ooit mee begonnen ben. Wollahila geloof me meid, je moet gewoon volhouden wat je nu doet; gezond eten en sporten. Ok het resultaat is er misschien niet snel genoeg maar het blijft wel. En zoals Mina_m al gezegd heeft, wees tevreden. Ik weet dat het heel makkelijk klinkt maar geloof me er zijn mensen ide het vast veel erger hebben dan jij:) Veel succes meid. Ik hoop dat het je lukt.

crimineel
10-05-2004, 23:01

wou effe zeggen dat van dat warme water klopt ken mensne die het gedaan hebben vraag me niet hoe maar het schijnt te werken

Pagina's : [1] 2