Bekijk originele versie : wie kan mij helpen
engeltje84
08-05-2004, 16:13
liev mensen
ik ben een beetje radeloos geworden dus vandaar dat ik me tot jullie keer misschien dta jullie mij kunne helpen.
ik zit namelijk met het volgende proleem vorige jaar heb ik een jongen leren kennen, in het begin was alles leuk en aardig we hadden een realtie met elkaar maar op een hele vreemde manier we zagen elkaar 1 keer in de zoveel tijd en we gingen eigenlijk meer met elkaar om als goeie vrienden dan als een koppel.
alleen mijn gevoels voor hem werden steeds meer en meer en wou dat hem gaan vertellen toen ik hem een keertje belde en zei van he ik moet effe met jouw praten zei hij ja ik eerst met jouw ik moet je wat vertellen want we groeien nou namelijk naar elkaar toe alleen het probleem is dat ik een getrouwde man ben ik lig midden in een scheiding maar heb wel gevoelens voor jouw. hij zei het dan niet in precies deze woorden maar daar kwam het op neer.
op dat moment had ik hem moeten laten gaan achteraf gezien maar het probleem was dat ik helemaal gek op hem ben ik dacht ach joh het komt allemaal wel goed geef hem de tijd en ruimte en het komt allemaal goed we hebben dan ook een hele lange rijd geen contact met elkaar gehad totdat hij opeens bij mijn werk stond en op me wachte,
we zijn nu al geruime anderhalf verder zijn vrouw wil niet van hem scheiden terwijl zij de gene is geweest die hem heeft belazerd ik weet het nu allemaal niet meer ergens heb ik het gevoel dat ik man en vrouw uit elkaar drijf en de andere manier heb ik zoiets dat ik gewoon de man waar van ik houd steun.
gisteren wou ik er een punt achter zetten toen keek hij me aan en zei van ;
hoe kan de gene waarvoor ik dit allemaal doe
degene die mijn zonnestraaltje is
degene die mij beter maakt mij verlaten
maar als dat is wat je wil ga maar weet alleen dat ik altijd op je zal blijven wachten en dat heeft me zoveel verdiet gedaan dat ik het gewoon allemaal niet meer weet.
mensen please vertel me wat ik moet doen want ik word gek.
alleen serieuse reacties aub
meknessia86
08-05-2004, 16:19
Als ik jouw was zou ik hem laten gaan, want je moet je wel realisren dat je een huwelijk kapot maakt. Maar als hij echt van zijn vrouw wil scheiden en met jou verder wil gaan, dan zou ik hem adviseren om eerst te scheiden en dan naar jouw ouders te komen voor een toekomst met jou. Begrijp me niet verkeerd of zo. Ik vind het NIET kunnen dat hij toch een relatie met jou is aangegaan, terwijl hij getrouwd is. Mohiem hij moet een keuze maken en in de tussentijd kan jij beter afstand van hem houden. Hoe moeilijk dat ook klinkt!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
mafdou7a
08-05-2004, 16:20
meisje, laat hem eerst zijn leven op orde krijgen. Op dit moment kan hij jou niks bieden. Weet je zeker dat zijn vrouw hem niet wil laten gaan of is het een smoesje. Er zijn zo veel vrouwen die hun leven on hold zetten voor getrouwde mannen om er met lege handen uit te komen. Sterkte
stardust
08-05-2004, 16:24
Ik denk dat hij je aan het lijntje houd. Anderhalf jaar later, als je echt wilt scheiden kan het denk ik niet langer dan een half jaar duren,volgends de nl wet denk ik.
Je bent nog jong uit 84 zie ik en hij? Misschien speelt dat ook een rol. IS het je eerste relatie? Want dan kan hij je nog makkelijker playen omdat je geen ervaring hebt.
Wees sterk en denk na met je verstand. Het zijn allemaal lieve woordjes,maar die zouden veel mooier klinken als ze van een man zouden komen zonder man. Hoe was hij dan ooit met zijn vrouw in contact gekomen??
Thug_Sebnia
08-05-2004, 16:26
Ze zeggen altijd en allemaal dat ze in een scheiding liggen.
Na 10 jaar kom je er misschien eindelijk achter dat hij je misbruikt.
veel mannen willen een speeltje naast hun eigen vrouw.
Wie denk jij dat je bent ? het speeltje of zijn vouw ?
engeltje84
08-05-2004, 16:55
nou doc 25 zijn vrouw ben ik zeker niet en zijn speeltje al helemaal niet er is eigenlijk niks gaande tussen ons geen relatie of wat dan ook maar wel het contact.
we hebben 1 keertje met elkaar gezoend maar achteraf voelde ik me daar zo schuldig onder dat ik hem duidelijk heb gemaakt dat ik dat niet wil. en dat respecteerde hij ook.
ik weet dat jullie allemaal denken dat hij me aan het lijntje houd maar wat haalt hij daaruit echt helemaal niks.
het is beiden houden we van elkaar dat is echt het enige waarvan ik zeker ben denk ik maar of kan het gewoon zijn dat hij mijn eerste jongen is waarvoor ik dit allemaal voel ik ben gewoon echt radeloos.
je bent OF zijn vrouw OF zijn speeltje. En aangezien je zijn vrouw niet bent, blijft er maar 1 mogelijkheid over.
Verschuil je niet achter zogenaamde liefde en wees realistisch.
engeltje84
08-05-2004, 17:06
hoe kan ik iemand speeltje zijn als er niks is tussen ons dat begrijp ik effe niet als je me dat zou willen uitleggen heel graag.
jij bent een man dus jij hebt daar zo te zien betere kijk op.
Bachelorette
08-05-2004, 17:10
shiitttt, tussen een huwelijk komen is het ergste wat je kan doen meid
beter hou je afstand van hem en richt je op lmektab.
en doc25 heeft gelijk, je bent niet meer dan een speeltje..:(
engeltje84
08-05-2004, 17:13
ik kom niet tussen een huwlijk hoe vaak moet ik dat nog zeggen hij woont bij haar maar bij zijn moeder, hij heeft zoijn dochtertje drie dagen in de week, en die huwelijk was al kapot voordat ik hem leerde kennen,
dat is hetzelfde als je zegt dat je uit de buurt moet blijven van een gescheidenman. waarom ik begrijp niet wta ik verkeerd doe, als ze nou getrouwd waren kan ik hetbegrijpen maar dta is het geval niet.
Origineel gepost door engeltje84
hoe kan ik iemand speeltje zijn als er niks is tussen ons dat begrijp ik effe niet als je me dat zou willen uitleggen heel graag.
jij bent een man dus jij hebt daar zo te zien betere kijk op.
je bent niet alleen zijn speeltje als hij seks met je heeft.
Je kan ook zijn speeltje zijn met wie hij leuke dingen doet: uitgaan, friemelen, enzovoorts....
en heb je met eigen ogen gezien dat hij niet met haar leeft of heeft hij dat gezegd ?
engeltje84
08-05-2004, 17:18
ik heb het met eigen ohen gezien doc 25 ik haal zijn dochertje bij haar op omdat hij haar niet wil zien anders maken zijn ruzie waar hun dochertje bij is en friemelen doet hij niet het enige wat er tussen ons zijn gesprekken van vriend tot vriendin en als er iets is dat in het een knuffel meer en minder niet
Bachelorette
08-05-2004, 17:22
iwa wacht tot hij officieel is gescheiden. op de islamitische manier, dan pas neem je maar weer contact op. Doe het anders voor hem, want hij gaat vreemd en zina is erg ;)
succes :zwaai:
engeltje84
08-05-2004, 17:26
ja oke dat is wel zo maar het is gewoon heel moeilijk ik wil em ook het liefst uit mijn hartje en hoofd wissen want ik bedoel ik zal altijd izjn verleden met mij meedragen maar dat gaat gewoon heel moeilijk.
het is net een verslaving en iemand die verslaafd is aan alcohol kan naar een aaa club en word geholpen dat is ook zop voor een drugsverslaafde maar ik? ik overal waar ik heen ga krijg ik tehoren van het is niet goed wta je doet en alles erop en eraan maar niemand die me zegt van he meid het komt allemaal goed.
ik kan bij niemand terecht kan niet eens mijn hartje bij iemand luchten dat is zelfs onmogelijk voor mij. geen steun helemaal niks en dta maakt het gewoon extra moeilijk voor mij
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.