Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor meiden die hun haren tijdelijk stijl willen hebben!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

Bella_Ghariba
08-05-2004, 14:04

Heeeyyyyyyyyyy everybody :D Ik heb een aanrader voor sommige meiden.. Voor meisjes die af en toe hun haren stijl willen hebben voor de verandering dan heb ik wat voor jullie namelijk STYLER PRINCESS 5231...... :D ik heb hem 4dagen geleden gekocht... ik zelf heb golvend haren en af en toe stijl ik me haren... deze styltang helpt egt... Stylt je haren goed........ HEt is ook heel goedkoop. je kan hem bij de kijkshop halen voor 23.99 ( normale prijs 28.99) Het is met Keramische platen http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS103594g.gif Tis egt een aanrader voor meisjes die niks met hun haren kunnen doen........( maar ik weet niet of het bij kroeskoppen lukt) maar je moet wel weten dat je haren niet voor altijd styl blijft.. Zodra je contact komt met water dan krijg je je oude haren weer trug...... Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen... So let me KNOW :D En als iemand hem gaat halen dan wil ik weten hoe de resultaat is.... So let me KNOW :D :zwaai:

Najib26
08-05-2004, 14:12
http://www.vigas.nl/webshop/media/strijkijzer2.gif

Bella_Ghariba
08-05-2004, 14:14
Origineel gepost door Najib26 http://www.vigas.nl/webshop/media/strijkijzer2.gif :lol: die kan ook maar dan ben je wel uren bezig en tis ook schadelijk voor je haren ... 3la gek :haha:

_SiMa_FoR_LiFe_
08-05-2004, 14:20
Ik heb een andere gehaald van een surinaamse winkel die kost €59,- maar die is echt echt goed !!!!!!!

cheima
08-05-2004, 16:45

Chi tang..is ook keramatische platen, en die is 200 euro. Goedkoop dat ding die jij hebt joh! :eek: Ik heb krullend haar, en ik styl me haar ook af en toe, maar dan gewoon met de fohn dan ziet het er ''natuurlijker'' uit vind ik.. Maar jah..Lang leve de krullen ;) Adios.

Miss_Wafae
08-05-2004, 16:57
Origineel gepost door Bella_Ghariba :lol: die kan ook maar dan ben je wel uren bezig en tis ook schadelijk voor je haren ... 3la gek :haha: Zo Een Stijltang Is Ook Schadelijk Voor Je Haar..:)

marocgirl18
08-05-2004, 18:47
ooooooo tfoeee weet je ik heb die met Keramische plaaat gekocht voor 180 euro bij de nederlandse kapper

cheima
08-05-2004, 22:10
Origineel gepost door marocgirl18 ooooooo tfoeee weet je ik heb die met Keramische plaaat gekocht voor 180 euro bij de nederlandse kapper Bij Cosmo zeker ?

PobriSita
08-05-2004, 22:22
Hmm ik wil het ook halen, maar ben bang dat ik een miskoop ga doen! Ik moet eerst uit proberen ik durf het niet te halen ben bang dat het slecht is voor me haar! Ik heb krullen en voorin heb ik beetje stijle plukken! Ik weet er soms echt geen raad mee :jammer:

Bella_Ghariba
09-05-2004, 08:37
Origineel gepost door PobriSita Hmm ik wil het ook halen, maar ben bang dat ik een miskoop ga doen! Ik moet eerst uit proberen ik durf het niet te halen ben bang dat het slecht is voor me haar! Ik heb krullen en voorin heb ik beetje stijle plukken! Ik weet er soms echt geen raad mee :jammer: ik heb tussen krullend en golvend haren.. tuurlijk is het wel een beetje schadelijk maar voordat je je haren gat stylen met de styltang dan moet je wat mouseversteviging of creme aanbrengen.... heb ik gehoord van een vriendin van me die in een kappersalon werkt...... maar ja haren gaan der niet van kroesen ofsow. want mijn vriendin gebruikt hem al onderhand schie 7maanden en ze heeft geen last van haarval of kroeshaar ofsow... als ze weer doucht dan krijgt ze weer haar eigen haarssoort trug.

Bella_Ghariba
09-05-2004, 08:38
Origineel gepost door cheima Chi tang..is ook keramatische platen, en die is 200 euro. Goedkoop dat ding die jij hebt joh! :eek: Ik heb krullend haar, en ik styl me haar ook af en toe, maar dan gewoon met de fohn dan ziet het er ''natuurlijker'' uit vind ik.. Maar jah..Lang leve de krullen ;) Adios. maar chi-tang is volgens mij veel beter dan die van kijkshop....... zkrs lang leve de krullen ( en soms styl haar) :hihi:

Bella_Ghariba
09-05-2004, 08:40
Origineel gepost door Miss_Wafae Zo Een Stijltang Is Ook Schadelijk Voor Je Haar..:) klopt maar niet zoo schdelijker als een strijker.... als je haren goed verzorgd en voordat je je haren gaat stylen creme of mouseversteviging gaat aanbrengen dan is dat niet zooo schadelijk maar je moet het ook niet iedere dag gaan gebruiken die styltang dan is dat egt schadelijk voor je haren....

misstomaatje
09-05-2004, 10:43
Origineel gepost door Najib26 http://www.vigas.nl/webshop/media/strijkijzer2.gif :D

najlae_tanger
09-05-2004, 12:46
Hey bella... waar kan je het kopen dan?

cheima
09-05-2004, 16:03

Origineel gepost door Bella_Ghariba maar chi-tang is volgens mij veel beter dan die van kijkshop....... zkrs lang leve de krullen ( en soms styl haar) :hihi: :hihi: Denk het ook ja.. Ach ja voor de afwisseling is styl haar leuk..:D anders is het zo eentonig..maar met krullen kan je meer als met styl haar..;)

Pagina's : [1] 2