Bekijk originele versie : Miss Hajar is geband????
Boyfriend
11-11-2002, 02:44
EUHM HEB ZONET VERNOMEN IN KLETSHOEK DAT MISS HAJAR GEBAND IS DEFINITIEF
Na 3 waarschuwingen, en tot 2 keer toe haar account al eens te hebben geblokkeerd zei de moderator dus zal het wel terecht zijn ?
Zal die wel missen dan :(
Tenzij ze zich opnieuw registreert :D
soumaya1
11-11-2002, 02:46
ja he, is ze geband. ooh mn schatje!!!!!!
Origineel gepost door Boyfriend
EUHM HEB ZONET VERNOMEN IN KLETSHOEK DAT MISS HAJAR GEBAND IS DEFINITIEF
Na 3 waarschuwingen, en tot 2 keer toe haar account al eens te hebben geblokkeerd zei de moderator dus zal het wel terecht zijn ?
Zal die wel missen dan :(
Tenzij ze zich opnieuw registreert :D
Nou ze verdient t ook wel.....met dat getazzz de hele tijd!
Is geen speelplaats hier :zwaai:
Ali Z
soumaya1
11-11-2002, 02:53
ja ze is geband ik heb het net gelezen, jeetje ik vind het wel jammer, maar goed!
Onslaught
11-11-2002, 02:53
hahahhahah zij is geband, ik bener nog prins of all saiyans:D
soumaya1
11-11-2002, 02:56
nou als zij er niet meer is, is er niet meer veel aan, ik was toch al van plan te stoppen dus ik ga ook maar weg!!! tenminste als het me lukt!
Onslaught
11-11-2002, 02:57
hahahha je stop niet hahaha, maar he volgens mij is je msn echt stuk meid:D
Origineel gepost door soumaya1
nou als zij er niet meer is, is er niet meer veel aan, ik was toch al van plan te stoppen dus ik ga ook maar weg!!! tenminste als het me lukt!
Ach ja:
Mocht het niet lukken dan kan je altijd nog de hoofdschakelaar van de stroomvoorziening omlaag halen. Die zit in de meterkast....de grootste schakelaar moet je hebben.
SUCCES
soumaya1
11-11-2002, 02:59
ja weet je, de laatste paar dagen deed hij weer normaal maar nu doet hij weer raar
ik moet eerst de verbinding verbreken, en dan kan ik er misschien weer op, maar daar heb ik geen zin in!
Onslaught
11-11-2002, 03:00
Origineel gepost door soumaya1
ja weet je, de laatste paar dagen deed hij weer normaal maar nu doet hij weer raar
ik moet eerst de verbinding verbreken, en dan kan ik er misschien weer op, maar daar heb ik geen zin in!
ja zeg dat dan je laatme zomaar w8 ik wilde slapen gekkie, maar ja doei en sweet dreams meid, :D
soumaya1
Origineel gepost door Ali_Z
Ach ja:
Mocht het niet lukken dan kan je altijd nog de hoofdschakelaar van de stroomvoorziening omlaag halen. Die zit in de meterkast....de grootste schakelaar moet je hebben.
SUCCES
ja is ook een optie, ik dacht meer aan niet betalen, dan word het ook stopgezet, mn internet, maar bedankt voor de tip!! :D
Boyfriend
wie wel...om dit uur dan nog........:D
soumaya1
11-11-2002, 03:02
Origineel gepost door Onslaught
ja zeg dat dan je laatme zomaar w8 ik wilde slapen gekkie, maar ja doei en sweet dreams meid, :D
neeeeeee, ik laat je niet w8ten, ik probeer het steeds maar ik kom er niet in, en als jij gaat slapen dan ga ik ook! :(
-xxx-Rachida
11-11-2002, 03:03
GOEDE MORGEN:D:D:Dno sleepie sleepie today???
Onslaught
11-11-2002, 03:03
hhaha is goed moppie, he slaap lekekr en hou je rustug oke meid:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.