Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames lees en huiver!!!

bent_tanga
08-05-2004, 13:37

Salaam, Wil jij ook zo mooi sluik haar hebben kom bij mij!!!I Ik heb namelijk een CHI-tang, voor de gene die niet weten wat het is het is een stylle tang gemaakt door dhr Farouk een wel bekende kapper bij de celeb's waardoor je door die style tang in no time prachtig sluik haar maak niks uit wat voor je haar het beschadig je haar niet, mocht je het niet vertrouwen ik kan ook gewoon styll fohnen. Het blijft net zo lang styll tot dat je het was. :rolleyes: Bij de kapper's ben je rond de 18 euro kwijt als je haar wil Chi-tangen en ben mij hoef je maar 10 Euro te betalen . Ik doe het bij mij thuis onder het genot van een drankje en een hapje! Ik woon in Rotterdam mocht je in de buurt zijn en zin hebben om je haar te Stylle just call me! bent_bladi@msn.com liefs yasmine[/COLOR]

Lady_moi
08-05-2004, 13:39
Ik heb al stijl haar zoals van de chinezen :maf3:

bent_tanga
08-05-2004, 13:42
dan hou het op meid! maar ja niet alle meiden zijn geschokken met net zo prachtig haar als die van jou ;) ;)

_SiMa_FoR_LiFe_
08-05-2004, 14:11
Hmmmm.....K'denk erover na!!!!

Saartje20
08-05-2004, 14:12

Ik heb al stijl haar, but thanks anyway :) :zwaai:

Lady_moi
08-05-2004, 14:18
Origineel gepost door bent_tanga dan hou het op meid! maar ja niet alle meiden zijn geschokken met net zo prachtig haar als die van jou ;) ;) Hihi thnx zina :hihi: Iedereen moet blij zijn met wat hij zij heeft Want alle schepsels van Allah swt zijn mooi :zwaai:

meknessia86
08-05-2004, 15:59
Halloooo Ik vraag me af waar je in Rotterdam woont, want ik woon daar namelijk ook. En hoeveel kost het als je het gewoon stijl wilt fohnen. Shokran

bent_tanga
08-05-2004, 16:17
salaam, Ik kom uit Rdam-zuid(slinge) koste voor fohne is het zelfde