Bekijk originele versie : ????
nobodynobody
18-06-2009, 20:48
hoi mensen,
ik heb ongeveer 2 weken morning after pil genomen. precies drie dagen daarna had ik bruine bloedverlies. en nu heb k pijn in me onderbuik en ben heel erg moe en wil alleen maar liggen.
is het mogelijk dat je toch zwanger raakt nadat je de morning after pil hebt genomen?
graag reactie
berberpareltje
18-06-2009, 20:51
de kans is groot ja maar ik heb er geen ervaring met morning after pil
nobodynobody
18-06-2009, 20:52
de kans is groot ja maar ik heb er geen ervaring met morning after pil
Thanx voor je reactie
Iemand anders???
lichtblauw
18-06-2009, 20:54
ga naar de huisarts
nobodynobody
18-06-2009, 20:58
ga naar de huisarts
dat durf ik dus niet :(
lichtblauw
18-06-2009, 21:00
Ik vind dat je gewoon moet gaan. Want nu leef je in onzekerheid en weet je niet of je nou wel of nie zwanger bent. Het is echt beter om naar de huisarts te gaan. Waarom durf je niet?
berberpareltje
18-06-2009, 21:02
Thanx voor je reactie
Iemand anders???
geen dank sorry dat ik jou niet verder kon helpen :kus:
nobodynobody
18-06-2009, 21:05
Ik vind dat je gewoon moet gaan. Want nu leef je in onzekerheid en weet je niet of je nou wel of nie zwanger bent. Het is echt beter om naar de huisarts te gaan. Waarom durf je niet?
omdat ik nu weet wat ik wil... aan ene kant wil ik wel zwanger zijn en aan andere kant vind ik het te vroeg.. stel ze zeggen dat ik zwanger ben, ik weet dan niet wat me reactie zou zijn, blij of juist sad. ik ben erg onzeker van wat ik wil en daarom wil dat er reageert die wel mssn ervaring heeft met morning after pil.
nu heb ik elke avond koorts en hoofdpijn en kan moeilijk in slaap vallen terwijl ik erg moe ben...:confused:
lichtblauw
18-06-2009, 21:15
Oh ok,nou hopelijk reageert er nog iemand met ervaring. Zoniet dan is de huisrtas bezoeken ook een optie.
InshaAllah is het gewoon iets onschuldigs en hoef je je geen zorgen te maken. En als je toch zwanger blijkt te zijn, dan feliciteer ik je alvast ; )