Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ff snel vraagje over tickets.

Siham_Finenco
18-06-2009, 19:24

salem leden , heb even een vraagje :ik zit met een kleine probleem . ik heb iemand via hier leren kennen en die beweert ticktes te kunnen regelen voor ons en het gaat wel om een grote gezin .en een grote bedrag hij beweert dat hij makkelijk aan tickets kan komen .en dat ik eerst reserveringnummer krijg en daarna als hij tickets voor me heeft pas betalen . moet ik dat vertrouwen ,z3ma met andere woorden zijn het wel echt die tickets .kan die persoon het later niet annuleren als we op schipol zijn .... wat denken jullie zelf .aub aub geef me een advies . Liefste Jullie zuster Siham

rustigemeid
18-06-2009, 19:28
salem leden , heb even een vraagje :ik zit met een kleine probleem . ik heb iemand via hier leren kennen en die beweert ticktes te kunnen regelen voor ons en het gaat wel om een grote gezin .en een grote bedrag hij beweert dat hij makkelijk aan tickets kan komen .en dat ik eerst reserveringnummer krijg en daarna als hij tickets voor me heeft pas betalen . moet ik dat vertrouwen ,z3ma met andere woorden zijn het wel echt die tickets .kan die persoon het later niet annuleren als we op schipol zijn .... wat denken jullie zelf .aub aub geef me een advies . Liefste Jullie zuster Siham Je kan die reserveringsnummer toch controleren, als je het niet vertrouwt niet doen.

Amazigh--BoY
18-06-2009, 19:55
haha waar kan je dan die reserverings nummer controleren?

rustigemeid
18-06-2009, 19:58
haha waar kan je dan die reserverings nummer controleren? Via de vliegmaatschappij kan dat meestal wel, via hun site of een reisbureau. Trouwens er zijn nog wel tickets te vinden maar niet goedkoop, dus laat je niet al te gauw leiden door goedkope ticktets die iemand aanbiedt.

fatja
18-06-2009, 20:02

salem leden , heb even een vraagje :ik zit met een kleine probleem . ik heb iemand via hier leren kennen en die beweert ticktes te kunnen regelen voor ons en het gaat wel om een grote gezin .en een grote bedrag hij beweert dat hij makkelijk aan tickets kan komen .en dat ik eerst reserveringnummer krijg en daarna als hij tickets voor me heeft pas betalen . moet ik dat vertrouwen ,z3ma met andere woorden zijn het wel echt die tickets .kan die persoon het later niet annuleren als we op schipol zijn .... wat denken jullie zelf .aub aub geef me een advies . Liefste Jullie zuster Siham salaam ou alikou a ughtie mijn mening, trap er niet in!!!;) asalaam ou alikoum

Amazigh--BoY
18-06-2009, 20:14
Wat bedoelen ze met Dit : Alleen datum en tijdstip kunnen in de reservering gewijzigd worden.

rustigemeid
18-06-2009, 20:15
Wat bedoelen ze met Dit : Alleen datum en tijdstip kunnen in de reservering gewijzigd worden. Dat als je gereserveerd hebt, dat je naam niet kunt wijzigen bijvoorbeeld.

Siham_Finenco
18-06-2009, 20:17
Nou ik ga het maar iet doen . weten jullie waar ik kan boeken voor 9 personen .naar el houceima Rechtstreek aub

rustigemeid
18-06-2009, 20:18
Nou ik ga het maar iet doen . weten jullie waar ik kan boeken voor 9 personen .naar el houceima Rechtstreek aub Atalsblue en RAM alleen geloof ik, daarom zijn ze ook zo duur. Vliegen geen andere maatschappijen heen.

fast
20-06-2009, 05:00
via dusseldorf jetairfly.com