Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kent een 'aan huis kapster' omg. Utrecht

yara
08-05-2004, 12:14

Graag wil ik een goede, Marokkaans gediplomeerde, kapster bezoeken in Utrecht of regio. Ik wil wat high lights in mijn haar en vertrouw mijn haar niet zomaar aan iemand toe. Mijn vaste kapster is al een geruime tijd ziek en ben dus genoodzaakt mijn haar door iemand anders te laten behandelen. Alle tips zijn welkom en telefoonnummers zie ik graag per PM tegemoet. Alvast bedankt dames, Yara

myriam22
08-05-2004, 21:36
nou meid, ik zou zeggen: laat mij je eens onder handen nemen. Ik ben ook een (gediplomeerde) kapster maar je woont net ietsje te ver. Pas op met die highlights in je haren. Bij ons Marokkaanse meisjes slaat ons haar altijd rossig uit. Je moet naar een kapper gaan die weet hoe hij moet omgaan met zo'n haren! Ga niet zomaar naar de eerste de beste kapper.

najlae_tanger
09-05-2004, 00:29
Ik ken wel een turkse huiskapper voor je... hij komt helemaal naar je huis..ook in utrecht.. HIJ IS GOED!!! MAAR MEID, GA ANDERS NAAR EEN GEWONE KAPPER...HOEZO PERSE HUISKAPPER???

DaNGeRouZLy
09-05-2004, 00:36
ken ik niet

yara
09-05-2004, 10:57

Origineel gepost door myriam22 nou meid, ik zou zeggen: laat mij je eens onder handen nemen. Ik ben ook een (gediplomeerde) kapster maar je woont net ietsje te ver. Pas op met die highlights in je haren. Bij ons Marokkaanse meisjes slaat ons haar altijd rossig uit. Je moet naar een kapper gaan die weet hoe hij moet omgaan met zo'n haren! Ga niet zomaar naar de eerste de beste kapper. Hier in NL gediplomeerd? Mijn haar is dan denk ik anders dan de rest... Heb niet echt 'grove' haar. Sowieso ga ik niet naar de eerst beste kapper (zie oproep). Bedankt voor je bijdrage meid ;)

yara
09-05-2004, 11:00
Origineel gepost door najlae_tanger Ik ken wel een turkse huiskapper voor je... hij komt helemaal naar je huis..ook in utrecht.. HIJ IS GOED!!! MAAR MEID, GA ANDERS NAAR EEN GEWONE KAPPER...HOEZO PERSE HUISKAPPER??? Huis Kappers hebben geen huur/btw lasten en zijn dus goedkoper :stout: (ben een arme student) Maar is ie nu werelijk zo goed?? Zo ja, ik zou graag zsm aan zijn nr willen komen...... Iniedergeval dank ik je, :zwaai:

najlae_tanger
09-05-2004, 12:38
Ja mijn vriendin knipt en fohnt altijd standaard bij hem..WAJOOWW ZOOO MOOIII HE!!!! Hele goede laagjes en goed model erin...en prima gefohnd... en dat maar voor samen 15 euro!! Ik vraag het nr voor je, ik zie dr deze week nog wel..

yara
09-05-2004, 20:42
Dat zou dan een kapper naar mijn hart zijn.... Meid ik heb er echt haast bij, zou je zsm zijn nummer vooor me willen regelen. Daar zou ik je erg dankbaar voor zijn... Groetjes, Yara

yara
10-05-2004, 13:30
Dames????? Nog geen bruikbare Ardes/tel nr?