Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe Ver Kun Je Gaan Voor Je (ex)Lover!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Beni_ZNASSEN
11-11-2002, 00:00

verliefd? verliefd geweest? hoe ver zou je gaan om je lover te krijgen? te kwetsen? te vervangen? wel eens aan zelfmoord gedacht? haar nieuwe vriendje/vriendin vermoorden? jezelf en je (ex) dood maken? graag alleen serieuze reactie...wil je je verhaal met me delen? luister graag naar je... ben erg nieuwsgierg liefs moi

jimpie
11-11-2002, 00:01
Origineel gepost door Beni_ZNASSEN verliefd? verliefd geweest? hoe ver zou je gaan om je lover te krijgen? te kwetsen? te vervangen? wel eens aan zelfmoord gedacht? haar nieuwe vriendje/vriendin vermoorden? jezelf en je (ex) dood maken? graag alleen serieuze reactie...wil je je verhaal met me delen? luister graag naar je... ben erg nieuwsgierg liefs moi Doden, zelfmoord....???Nee hoor.... Ik heb wel ooit iemand de dood toegewenst, maar dat was meer uit wanhoop...

Onslaught
11-11-2002, 00:04
ja ik ook maar door frieze enzo dus:D

SweetRose
11-11-2002, 00:06
Origineel gepost door Onslaught ja ik ook maar door frieze enzo dus:D Door watte?!! :melig:

Onslaught
11-11-2002, 00:10

door frieze en ceel en majin buu oke:D

Boyfriend
11-11-2002, 00:13
Tis wel freezer, cell !! :D

Dida
11-11-2002, 00:14
ja..ja..kwil me verhaal wel vertellen.. dit is heel erg moeilijk voor mij om dit hier neer te zetten..sinds ik vele leden hier ken.. maar dit moet er wel uit... vorige zomervakantie..heb ik een jongen leren kennen..Ik was heel erg afstandelijk...dat omdat ik liever geen vriendje wou..omdat het niet mocht..maar op 1 of andere manier.zagen we elkaar steeds vaker..want deze jongen was mijn buurjongen..hij zelf kwam uit duitsland.Ik had het nooit gedacht maar ik viel voor zijn lieve zoete woordjes..waar ik nu heel erg spijt van heb..:huil: ..ik snap niet dat ik mezelf heb laten inpalmen..want hij beloofde me gouden bergen..we zouden trouwen met elkaar..ook al was ik 16..nu alweer 17..toch dacht ik ..dit is ware liefde..dit is me eerste en me laatste liefde.. Hij..was ontzettend..lief..hij zou die zomer gelijk me hand komen vragen..want we wouden zo snel mogelijk met elkaar zijn..dus verloofd..waarop we elkaar nog beter zouden leren kennen.De dag hadden we al gepland..en alles..ik was ontzettend nerveus..khad het me nichten verteld..me ouders wisten van niets.Maar ik zorgde ervoor dat ze thuis bleven..want hij zou komen met zijn ouders.. na een paar uur was hij ernog steeds niet..en ik snapte er niets van..ik rende naar me kamer toe..en zette Gae gae zoubida muziek op..dat was onze nummer..en ik ging huilen en huilen.. :traan1: :huil: ..en toen belde iemand op de deurbel..ik liep naar beneden..snel..ik opende de deur en zag een buurjongentje..die wat in zijn handen had..hij gaf het aan me..en ik deed de brief open..waarop stond in het engels nog wel..: HET WAS LEUK VOOR EFFE, IK BEN WEG TERUG NAAR DUITSLAND. ik schreeeeeeeeuwde..van de pijn..ik liep zijn straat in..en voor ik het wist zag ik zijn auto wegrijden..hij was terug naar duitsland..de jongen waarvan ik dacht..dat is de liefde van me leven had me in de maling genomen..boehoooooeeeeeeeeeeeeee...:traan1: :huil: nu wil ik hem vermoorden..

saidaaatje
11-11-2002, 00:17
wahahahahahahahahhahah rachidaaaaaaaa je spoort nie maarrree hmmmmm ik wil wel meehelpen hoor:D

cheetah
11-11-2002, 00:20
Origineel gepost door -RaChiDa¿- ja..ja..kwil me verhaal wel vertellen.. dit is heel erg moeilijk voor mij om dit hier neer te zetten..sinds ik vele leden hier ken.. maar dit moet er wel uit... vorige zomervakantie..heb ik een jongen leren kennen..Ik was heel erg afstandelijk...dat omdat ik liever geen vriendje wou..omdat het niet mocht..maar op 1 of andere manier.zagen we elkaar steeds vaker..want deze jongen was mijn buurjongen..hij zelf kwam uit duitsland.Ik had het nooit gedacht maar ik viel voor zijn lieve zoete woordjes..waar ik nu heel erg spijt van heb..:huil: ..ik snap niet dat ik mezelf heb laten inpalmen..want hij beloofde me gouden bergen..we zouden trouwen met elkaar..ook al was ik 16..nu alweer 17..toch dacht ik ..dit is ware liefde..dit is me eerste en me laatste liefde.. Hij..was ontzettend..lief..hij zou die zomer gelijk me hand komen vragen..want we wouden zo snel mogelijk met elkaar zijn..dus verloofd..waarop we elkaar nog beter zouden leren kennen.De dag hadden we al gepland..en alles..ik was ontzettend nerveus..khad het me nichten verteld..me ouders wisten van niets.Maar ik zorgde ervoor dat ze thuis bleven..want hij zou komen met zijn ouders.. na een paar uur was hij ernog steeds niet..en ik snapte er niets van..ik rende naar me kamer toe..en zette Gae gae zoubida muziek op..dat was onze nummer..en ik ging huilen en huilen.. :traan1: :huil: ..en toen belde iemand op de deurbel..ik liep naar beneden..snel..ik opende de deur en zag een buurjongentje..die wat in zijn handen had..hij gaf het aan me..en ik deed de brief open..waarop stond in het engels nog wel..: HET WAS LEUK VOOR EFFE, IK BEN WEG TERUG NAAR DUITSLAND. ik schreeeeeeeeuwde..van de pijn..ik liep zijn straat in..en voor ik het wist zag ik zijn auto wegrijden..hij was terug naar duitsland..de jongen waarvan ik dacht..dat is de liefde van me leven had me in de maling genomen..boehoooooeeeeeeeeeeeeee...:traan1: :huil: nu wil ik hem vermoorden.. oh wat erg.... miskina... :(

Onslaught
11-11-2002, 00:21
............:D

Boyfriend
11-11-2002, 00:22
Origineel gepost door -RaChiDa¿- ja..ja..kwil me verhaal wel vertellen.. dit is heel erg moeilijk voor mij om dit hier neer te zetten..sinds ik vele leden hier ken.. maar dit moet er wel uit... vorige zomervakantie..heb ik een jongen leren kennen..Ik was heel erg afstandelijk...dat omdat ik liever geen vriendje wou..omdat het niet mocht..maar op 1 of andere manier.zagen we elkaar steeds vaker..want deze jongen was mijn buurjongen..hij zelf kwam uit duitsland.Ik had het nooit gedacht maar ik viel voor zijn lieve zoete woordjes..waar ik nu heel erg spijt van heb..:huil: ..ik snap niet dat ik mezelf heb laten inpalmen..want hij beloofde me gouden bergen..we zouden trouwen met elkaar..ook al was ik 16..nu alweer 17..toch dacht ik ..dit is ware liefde..dit is me eerste en me laatste liefde.. Hij..was ontzettend..lief..hij zou die zomer gelijk me hand komen vragen..want we wouden zo snel mogelijk met elkaar zijn..dus verloofd..waarop we elkaar nog beter zouden leren kennen.De dag hadden we al gepland..en alles..ik was ontzettend nerveus..khad het me nichten verteld..me ouders wisten van niets.Maar ik zorgde ervoor dat ze thuis bleven..want hij zou komen met zijn ouders.. na een paar uur was hij ernog steeds niet..en ik snapte er niets van..ik rende naar me kamer toe..en zette Gae gae zoubida muziek op..dat was onze nummer..en ik ging huilen en huilen.. :traan1: :huil: ..en toen belde iemand op de deurbel..ik liep naar beneden..snel..ik opende de deur en zag een buurjongentje..die wat in zijn handen had..hij gaf het aan me..en ik deed de brief open..waarop stond in het engels nog wel..: HET WAS LEUK VOOR EFFE, IK BEN WEG TERUG NAAR DUITSLAND. ik schreeeeeeeeuwde..van de pijn..ik liep zijn straat in..en voor ik het wist zag ik zijn auto wegrijden..hij was terug naar duitsland..de jongen waarvan ik dacht..dat is de liefde van me leven had me in de maling genomen..boehoooooeeeeeeeeeeeeee...:traan1: :huil: nu wil ik hem vermoorden.. ik haat u :kwaad:

Beni_ZNASSEN
11-11-2002, 00:25
verliefd zijn is iets moois, maar weet je hoe pijnelijk het is om je lover te zien in armen van een andere?! zo een pijn wens ik echt niemand..

Dida
11-11-2002, 00:26
Origineel gepost door Boyfriend ik haat u :kwaad: wahhaahha..het was maar verzonnen hoor..:D

Onslaught
11-11-2002, 00:28
hahahhahah wow cool:D

Boyfriend
11-11-2002, 00:29

Origineel gepost door -RaChiDa¿- wahhaahha..het was maar verzonnen hoor..:D pfff ik dacht al tfoe waarom laten meisjes zich toch zo doen en gemakkelijk inpraten :kwaad: rachida toch :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5