Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van de politie?
Ik vindt het luie kwakzalvers! Tenminste de meesten. Steeds vaker hoor je dat mensen eigen rechter gaan spelen, wat ik me wel kan voorstellen.
De politie doet niks tegenwoordig tenzij ze sterke bewijzen hebben. En meestal komen ze te laat want dan is er al iemand vermoord of verkracht terwijl van tevoren al aangifte is gedaan van bedreigingen, stalking etc.
Als ze niks te doen hebben gaan ze gewoon zoeken...bonnetjes uitschrijven, fietsers en scooters aanhouden vaak om niks terwijl er moordenaars en verkrachters vrij rondlopen..
optie 1, das niet zo moeilijk. ipv dat ze de grote criminaliteit eens beter onder toezicht gaan houden delen ze liever parkeerbonnen uit en zetten ze liever wielklemmen. ;)
lijers zijn het .
dat was het .
Gisteravond ben ik wederom bedeigd door mijn ex. Niet alleen ik, maar ook mijn zuster en haar kinderen zouden ''afgemaakt" worden. Toen ik na twee mutaties daadwerkelijk aangifte wilde doen, bleek dat op het bureau in Zaandam niet mogelijk te zijn. Ik werd doorverwezen naar een bureau in 'the middle of nowhere'. Zwakke beurt van de Zaanse politie dus.
Blizzard
09-05-2004, 01:13
De Politie moet worden vervangen door Militairen.
NoisySilence
09-05-2004, 01:50
Van mij mogen ze zwak blijven, kan ik lekker mijn gang gaan behalve te hard rijden en fout parkeren dan :hihi:
I :Iluvu: Holland
arabchrstn
09-05-2004, 02:28
Origineel gepost door Abou_Batata
Nu weet je waarom de SHARIA de beste oplossing is en de enige .
Natuurlijk.
Wat zegt de Sharia trouwens over te hard rijden.
Wat zegt de sharia over bumperkleven.
Wat zegt de sharia over onnodig links rijden.
Kijk, dat bedoel ik.
zinne_dinne_nr1
09-05-2004, 10:13
Origineel gepost door arabchrstn
Natuurlijk.
Wat zegt de Sharia trouwens over te hard rijden.
Wat zegt de sharia over bumperkleven.
Wat zegt de sharia over onnodig links rijden.
Kijk, dat bedoel ik.
Behalve geld in het laatje hebben de huidige regels ook weinig opgeleverd. Dus dan zijn die regels overbodig.
Blizzard
09-05-2004, 14:21
Voor de mensen die de sharia haten:
Als iemand een oordeel (wet) haat ook al doet hij alleen omdat hij dat haat {47 MOEHAMED 9}
Staat in de koran, dat noem je Shirk, dit is de enige zonde dat Allah(swt) niet vergeeft. Dus je mag Sharia niet haten, en ook de steniginen of die andere doodstraffen.
arabchrstn
10-05-2004, 00:32
Origineel gepost door Abou_Batata
Wat bedoel jij ? wil je mij nu al de mond snoeren .... je bent wel zeker van je zaak en dat voor een arabische masi7ie.
Wat zegt de sharia trouwens over Verkrachting.
Wat zegt de sharia over moord.
Wat zegt de sharia over diefstal.
Kijk, dat bedoel ik .
Jij praat over millimeters ik praat over Kilometers ..
PS: Vandaag ff geen ps
Als je beweert dat de sharia ALLE regelgeving bevat, dan wil ik dat gewoon weten. Legitieme vragen toch. Met moord en iefstal hebben ik en jij als het geod is weinig te maken.
Dus ik ben gewon beieuwd wat de straf van de sharia is tegen wildplassen, of het zonder vergunning bouwen van een tuinhuisje...
Bijvoorbeeld dus.
arabchrstn
10-05-2004, 00:58
Ik weet heus wel wat de sharia zegt over doodslag en diefstal.
Nogmaals. Als men beweert dat de sharia ALLE regelgeving bevat, dan zouden die kleine regels er ook in vervat moeten zijn.
....ze doen hun best...jullie weten niets over ze...jullie kijken alleen maar negatief...het probleem is gewoon dat het systeem achterlijk is en dat ze gewoon vaak niet weten wat ze moeten doen om iets te voorkomen.....That's All.....
babyvanbelisma
11-05-2004, 09:16
De afgelopen maand heb ik twee keer een boete gekregen voor verkeerd parkeren. Terecht natuurlijk, want ik stond ook inderdaad verkeerd geparkeerd.
Máár: een tijdje geleden moest ik 112 bellen omdat er bij het benzinestation waar ik op dat moment was, een man zijn vrouw en kind in elkaar aan het tremmen. Na een half uur (de man was nog steeds aan het inslaan op zijn echtgenoot) belde ik nogmaals, omdat ik het wat lang vond duren. Ik kreeg te horen dat ze op dat moment wel wat belangrijkere dingen te doen hadden en dat ik het kenteken van de heer in kwestie moest doorgeven, dan zouden ze hem later wel een bezoekje brengen. Klik.....tuut...tuut......opgehangen.
BELACHELIJK!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.