Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Naamwijziging atlasblue/royal air maroc?

Pagina's : [1] 2

rustigemeid
18-06-2009, 15:09

Is een naamwijziging mogelijk? Zo ja waar, hoe en wat heb je ervoor nodig? De ticket is via hun internetsite betaald.

Tarift
18-06-2009, 15:47
Selam Oegtieh, Dat is absoluut niet mogelijk, ik heb het ook geprobeerd. Daarom zoek ik nu ook een zuster die gratis mee wilt en bereid een rustig kind op haar schoot te houden. wa selam

rustigemeid
18-06-2009, 15:48
Selam Oegtieh, Dat is absoluut niet mogelijk, ik heb het ook geprobeerd. Daarom zoek ik nu ook een zuster die gratis mee wilt en bereid een rustig kind op haar schoot te houden. wa selam Hoe weet jij dat, want hoor wel vaker van mensen die dat gedaan hebben.

Tarift
18-06-2009, 15:52
Selam, Omdat ik nu een probleem, mijn nichtje is verhinderd en ik een tweeling heb onder de 2 en alles geprobeerd heb SobhALLAH. wa Selam

rustigemeid
18-06-2009, 15:59

Selam, Omdat ik nu een probleem, mijn nichtje is verhinderd en ik een tweeling heb onder de 2 en alles geprobeerd heb SobhALLAH. wa Selam Vreemd, ik weet dat het wel moet kunnen in de meeste gevallen tenzij je een heel goedkoop ticket hebt.

tippi
18-06-2009, 16:54
Selam Oegtieh, Dat is absoluut niet mogelijk, ik heb het ook geprobeerd. Daarom zoek ik nu ook een zuster die gratis mee wilt en bereid een rustig kind op haar schoot te houden. wa selam wanneer ga je en hoe duur is je ticket pm me

Tarift
19-06-2009, 08:28
Selam, de ticket was juist heeeeeeeeeeeeeeel duuuur het is ook rechts streeks en heb pas vorige maand geboekt. Want mijn tante wil wel gaaan de moeder van mijn nichtje maar ze heeft niet de zelfde achternaam. 15 juli / 18 aug

rustigemeid
19-06-2009, 13:13
Selam, de ticket was juist heeeeeeeeeeeeeeel duuuur het is ook rechts streeks en heb pas vorige maand geboekt. Ik vind de mensen van het reisburo ook niet echt klant vriendelijk ALLAH hdiehom. Want mijn tante wil wel gaaan de moeder van mijn nichtje maar ze heeft niet de zelfde achternaam. 15 juli / 18 aug Oh oke vreemd

yasmin_nadoria
19-06-2009, 13:33
Selam, de ticket was juist heeeeeeeeeeeeeeel duuuur het is ook rechts streeks en heb pas vorige maand geboekt. Ik vind de mensen van het reisburo ook niet echt klant vriendelijk ALLAH hdiehom. Want mijn tante wil wel gaaan de moeder van mijn nichtje maar ze heeft niet de zelfde achternaam. 15 juli / 18 aug Waar ga je heen? Rechtsteerks.. Normaal gsproken moet dat gwn kunnen, ik ga ook via atlas en ze hebben mij gezget dat naamwijziging 24uur van te voren moet en dat ik 50euro ofso moest bij betalen. Ik had ze gebeld en waren best aardige mensen in Belgie spreken alleen Engels/Frans/Marokkaans..

Tarift
19-06-2009, 13:46
Royal air doet gewoon moeilijk niet eens een uitzondering maken.

yasmin_nadoria
19-06-2009, 14:01
Royal air doet gewoon moeilijk niet eens een uitzondering maken. Waar ga je heen? (welke stad in Maroc?)

Vlampje
19-06-2009, 15:33
Maar kan een naamswijziging altijd of alleen in een geval als je een annuleringsverzekering hebt??

Vlampje
19-06-2009, 15:36
Selam, Omdat ik nu een probleem, mijn nichtje is verhinderd en ik een tweeling heb onder de 2 en alles geprobeerd heb SobhALLAH. wa Selam ja, maar kan dat wel wat jij zegt. Want bij de gate controleren ze toch wie je bent en of dat overeen komt... en stel dat het lukt. Als je aankomt in Marokko word je weer gecontroleerd en opeens zien ze Fatima huppeldepup staan en de ticket is van Aicha. Lijkt me dat je gewoon met eerste vlucht wordt terug gestuurd.

Tarift
19-06-2009, 15:41
Sorry oegtieh je begrijpt het niet. Ik regel het hier met de reisburo als er iemand L haddad heet is het gratis en een andere voorletter moet er wijzigings kosten betaald worden van 50 euro en dat wat hier al geregeld niet in Marokko (ik ben niet gek/ heb alles geprobeerd de reis buro waar ik een ticket heb gekocht met hoge uitzondering inchALLAH wa selam gair inchALLAH

Vlampje
19-06-2009, 15:49

Sorry oegtieh je begrijpt het niet. Ik regel het hier met de reisburo als er iemand L haddad heet is het gratis en een andere voorletter moet er wijzigings kosten betaald worden van 50 euro en dat wat hier al geregeld niet in Marokko (ik ben niet gek/ heb alles geprobeerd de reis buro waar ik een ticket heb gekocht met hoge uitzondering inchALLAH wa selam gair inchALLAH Dus alleen voor de voorletter moet je 50 euro betalen? De achternaam kunnen ze niet veranderen? Volgens mij liegen ze gewoon. Waarom zouden ze wel een voorletter kunnen wijzigen en niet een achternaam??

Pagina's : [1] 2