Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Goede & slechte eigenschappen

Pagina's : [1] 2

ilyas_22
08-05-2004, 01:59

hey folks het is al een beetje laat maar ja geen slaap..!!....we hebben allemaal wel goede en slechte kanten eigenschappen waar je best wel trots op bent en eigenschappen die je echt ervaart als een handicap , maar je moet er maar mee zien te leven omdat het deel uit maakt van je personelijkheid wel mijn positieve eigenschappen zijn : -ik ben best wel rationeel en rechtvaardig -ik handel bijna altijd naar eer en geweten -ik zal never nooit iemand zomaar kwetsen , daar heb ik het hart niet voor -en ik doe mn best om altijd aardig en vriendelijk te doen tegen mensen -mijn negatieve eigenschappen zijn : -ik kan heel erg jaloers zijn , soms zo erg dat ik me kinderachtig ga gedragen en mensen ga negeren , vooral dat negeren kan ik heel lang volhouden - slechte vergevingsgezindheid , ik kan iemand wel vergeven maar eerst moet die persoon met initiatieven komen , ik vind het heel moeilijk zelf een eerste stap te zetten - overgevoeligheid , ik ben een echte gevoelsmens durven jullie je ook bloot te geven ?? vertel het Mij. :zwaai: Een wat zijn typisch marokkaanse eigenschappen zowel goede als slechte ?

Nadia_3isawia
08-05-2004, 02:05
Positief: -Ben altijd heel erg behulpzaam, aardig tegen andere mensen ook al mag ik ze niet. - Ben heel eerlijk, als mij iets niet bevalt dan zeg ik het voor iemands neus hou niet van roddelen Negatief: - Heel erg ongeduldig, kan niet te lang wachten op iets. Heb meer positiefe dan Negatieve dingen:D

House
08-05-2004, 02:06
Ik kan alleen over mijn slechte kan praten. Mijn slechte eigenschappen komen precies overeen met die van jou. Alleen komt er nog bij dat ik heel snel om de kleinste ding boos kan worden.

anisatje
08-05-2004, 02:10
ik word ni snel boos maar als ikboos word dan is het mhieyak

ik_oke_is
08-05-2004, 02:14

ik begin soms zomaar ineens mensen te slaan ... soms krijg ik dan ook zelf een pak slaag , maar toch oncontroleerbare aggresiviteit; zeker op de baan :verdriet: voor de rest ben ik heel lief :maf:

Sephiroth
08-05-2004, 12:33
negatief: snel boos ben af en toe tot op zekere hoogte jaloers..hehe wraakzuchtig als mensen me iets aan hebben gedaan koppig ongeduldig kan mensen goed manipuleren als ik iets wil bereiken positief: behulpzaam betrouwbaar loyaal

marjam123
08-05-2004, 13:10
hey, mijn positieve eigenschappen: aardig... behulpzaam... eerlijk... te vertrouwen... lieg bijna nooit, alleen als het echt echt echt moet.... en dan nog voel ik me schuldig lief... mijn slechte eigenschappen: kan erg jaloers zijn in bepaalde gevallen... ook ik vin het moeilijk om mensen te vergeven die mij iets aangedaan hebben... vooral als ik ze niks aan heb gedaan... ik blijf mij ook afvragen waarom? en wil dat zij met een uitleg komen... verder ben ik heel aardig hoor ;) soms heb ik het mensen gewoon vergeven... er was een keer iemand die wat over mij zei... en ik ben op zich een heel onopvallend type... bemoei me met mijn eigen zaken enzo... kgeef niemand een reden om over mij te praten zeg maar... dus zij over mij l*llen... komt ze me een keer tegen: zij zegt: hoi ik zeg: ik wil niet dat jij tegen mij praat... en ik wil je niet meer kennen... als jij het leuk vind om dingen over mij te zeggen dan ga je vooral je gang, maar kom niet scheinheilig doen... (en zoiets zeggen is voor mij best moeilijk, want zo hard ben ik nooit) een jaar heb ik haar genegeerd... en toen heb ik een keer gewoon tegen haar gepraat... en haar eigenlijk wel vergeven... xxx

Lady_moi
08-05-2004, 13:19
Positief: - Geduldig - Betrouwbaar - Altijd een luisterend oor - Eerlijk - Ik hou altijd rekening met mensen hun gevoelens - Behulpzaam - Ik ben iedereens beste vriend/in :o - Als ik iets wil bereiken dan geef ik nooit op totdat ik mn doel heb bereikt..koppig dus in de positieve zin Negatief: - Koppig - Ik kan niet tegen grapjes - Ik word snel kwaad

ilyas_22
08-05-2004, 18:02
Waarom worden marokkanen altijd snel boos :kwaad:

Lady_moi
08-05-2004, 18:05
Warm bloed ofzo :)

mafdou7a
08-05-2004, 18:06
is ons heerlijke temperament.....

Echie
08-05-2004, 18:42
postief: * altijd beleefd en aardig * word nooit boos * behulpzaam negatief: * soms een te grote bek

nouredinne_el
08-05-2004, 18:55
postief ik ben mooooi negatief jaloers en agressief

mafdou7a
08-05-2004, 19:00
mooi zijn is geen eigenschap......

mafdou7a
08-05-2004, 19:01

of je moet het innerlijk bedoelen.... en dan neem ik mijn woorden terug.....

Pagina's : [1] 2