Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje aan de dames

Pagina's : [1] 2

LZN
10-11-2002, 22:13

hi Begin van mijn schooljaar had ik een jongen ontmoet, het klikte meteen tussen ons ik kon met hem lachen ik merkte dat ie me leuk vond maar ik ging er niet op in ,op een dag verteld ie mij dat ie een vriendin heeft heel toevallig ken ik dat meisje via via , hij zag aan mij dat ik schrok ik vertelde hem dat ik zijn vriendin kende ,kennelijk deed hem dat niks, we deden alsof er niks aan de hand was Probleem is ik begin hem steeds leuker te vinden hij mij ook maar we kunnen er niks mee hij heeft een vriendin met wie hij niet eens wilt samen blijven, maar te bang is om het uit te maken. Mijn vraagje aan de dames is wat zouden jullie doen in zo een situatie?? alvast bedankt xxjes.

cheetah
10-11-2002, 22:23
afstand nemen... hij is bezet... en je komt inshAllah heus wel iemand tegen die dat niet is.. be patient meid ;)

Nounousa
10-11-2002, 22:23
zeggen dat HIJ moet kiezen hij is tog een vent?? als hij JOU echt wil dan dumpt hij diej andere wel

Nounousa
10-11-2002, 22:25
en jah als hij die andere niet dumpt dan weet je dat hij haar wel wil ZEHMA hij durft niet jah ttuuurrrlliijjkk dan moet je hem laten je kan beter

sherine
10-11-2002, 22:26

jullie zijn dom..........denk eens na als hij zijn vriendin zo eventjes makkelijk dumpt.......doet hij dat straks ook lekker bij jouw..........denk eens even niet alleen aan je eigen gevoelens maar ook aan van die meid.........genoeg jongens wacht op een ander

saidaaatje
10-11-2002, 22:28
THERE IS MORE FISH IN THA SEA,SO LET HIM GO MEID.......ik bedoel als hij t uit wilt maken met die andere meid...dan zal ie t ook wel bij jouw dien als hij een andere leuke meid tegekomt...

cheetah
10-11-2002, 22:30
Origineel gepost door sherine jullie zijn dom..........denk eens na als hij zijn vriendin zo eventjes makkelijk dumpt.......doet hij dat straks ook lekker bij jouw..........denk eens even niet alleen aan je eigen gevoelens maar ook aan van die meid.........genoeg jongens wacht op een ander jullie? :confused:

sherine
10-11-2002, 22:32
jaaaaaaa sorry.........dit heb ik vaker meegemaakt zulke meisjes......vcergeet het maar snel meid.........BETER

Onslaught
10-11-2002, 22:37
............:D

Taseb7ant
10-11-2002, 22:40
forget him!!! jongens zijn wreed!!! als hij jou ECHT leuk vind, dumpt hij dat meisje met alle plezier.....en dan.....doet hij het misschien weer bij jou....mijn tip: GEEN VRIENDJES NEMEN...

cheetah
10-11-2002, 22:52
Origineel gepost door sherine jaaaaaaa sorry.........dit heb ik vaker meegemaakt zulke meisjes......vcergeet het maar snel meid.........BETER ;)

Onslaught
10-11-2002, 23:01
hahahah heee zusje alles goed:D:D

mimi_tangaouia
10-11-2002, 23:02
Ik zeg altijd volg je hart maar dan moet je wel jeverstand erbij gebruiken!!

dulce_lamia
10-11-2002, 23:04
Wil jij wel met een jongen die niets durft?

Missy20
10-11-2002, 23:11

Origineel gepost door chick18 hi Begin van mijn schooljaar had ik een jongen ontmoet, het klikte meteen tussen ons ik kon met hem lachen ik merkte dat ie me leuk vond maar ik ging er niet op in ,op een dag verteld ie mij dat ie een vriendin heeft heel toevallig ken ik dat meisje via via , hij zag aan mij dat ik schrok ik vertelde hem dat ik zijn vriendin kende ,kennelijk deed hem dat niks, we deden alsof er niks aan de hand was Probleem is ik begin hem steeds leuker te vinden hij mij ook maar we kunnen er niks mee hij heeft een vriendin met wie hij niet eens wilt samen blijven, maar te bang is om het uit te maken. Mijn vraagje aan de dames is wat zouden jullie doen in zo een situatie?? alvast bedankt xxjes Wat heb je nou aan hem?? Bang om het uit te maken??? Hij is niet zeker van zijn zaak en waarschijnlijk wil hij gewoon van twee walletjes eten. Geen aandacht schenken aan hem en inderdaad, er zijn genoeg leuke jongens op deze wereld die en leuk zijn en nog geen vriendin hebben. Dus je doet er verstandig aan om hem links te laten liggen.

Pagina's : [1] 2