Bekijk originele versie : Eeen Vraagje...
_MaJesTeiT_
08-05-2004, 00:00
Salaam Alleikoum,
Hoe voel je, wanneer je gelukkig bent?
En hoe voel je, wanneer je verdrietig bent?
Kan iemand dat zich uitleggen?
Laat je hore!
Veel liefs...
oogcontact
08-05-2004, 00:00
nee ! moeilijk
marjam123
08-05-2004, 01:18
best moeilijk te omschrijven.... maar zo ongeveer:
als ik gelukkig ben dan voel ik me goed , natuurlijk.. ben vrolijk... soms hyper... heb echt zin in het leven... big smile op me face... of in ieder geval een vrolijk gezicht...
als ik verdrietig ben... wil ik denk ik het liefst alleen zijn (ook niet altijd zo) geen zin om iets te doen... chagrijnig worden... heel suf... vooral als ik de hele dag thuis zit... stil...
hmmm, dat is wat er nu in me opkomt...
jij?
xxx
fatin_zina
08-05-2004, 01:20
voel me verdrietig
marjam123
08-05-2004, 01:22
Origineel gepost door fatin_zina
voel me verdrietig
ik was een kwartiers geleden nog supervrolijk, en had de slappe lach... ik voel me ineens zo verdrietig... tfoe!!!
xxx
fatin_zina
08-05-2004, 01:30
Origineel gepost door marjam123
ik was een kwartiers geleden nog supervrolijk, en had de slappe lach... ik voel me ineens zo verdrietig... tfoe!!!
xxx
Hhahaah nu heb ik de slappe lach dahektinie :giechel:
marjam123
08-05-2004, 01:35
aardig hoor... maar goed, heb ik iemand blij gemaakt met mij verdriet... zal wel ergens goed voor zijn...
fatin_zina
08-05-2004, 01:36
aardig hoor... maar goed, heb ik iemand blij gemaakt met mij verdriet... zal wel ergens goed voor zijn...
Zal ik je dan maar opvrolijken :D
Kop op meid :rolleyes: Denk aan iets leuks grappigs
ik_oke_is
08-05-2004, 01:38
xxx
hoeft niet ; hier ben ik immers :maf:
marjam123
08-05-2004, 01:39
Origineel gepost door ik_oke_is
hoeft niet ; hier ben ik immers :maf:
hey je bent er weer :D
lang niet 'gezien' hoe heb je dat volgehouden al die tijd zonder marokko.nl a junkie ;)?
xxx
ik_oke_is
08-05-2004, 01:40
hey je bent er weer :D
lang niet 'gezien' hoe heb je dat volgehouden al die tijd zonder marokko.nl a junkie ;)?
xxx
ik ben vrijgelaten tot morgen avond :verdriet:
:maf:
marjam123
08-05-2004, 01:41
haha, gekke...
mohim, slaap lekker allemaal... het wordt tijd dat ik me bedje opzoek... en jullie ook... toch?
MORGEN UITSLAPEN... Inshallah
nog veel plezier dit weekend!
xxx
ik_oke_is
08-05-2004, 01:42
haha, gekke...
mohim, slaap lekker allemaal... het wordt tijd dat ik me bedje opzoek... en jullie ook... toch?
MORGEN UITSLAPEN... Inshallah
nog veel plezier dit weekend!
xxx
iwa mlie7; nu ga je gelijk weg?!
:verdriet:
:maf: :verdriet: :maf:
marjam123
08-05-2004, 13:14
hahaha, ik hoor het wel als je er weer bent...
ik was doodmoe! helemaal te gek, midden in de nacht achter me pc, en nog wel op marokko.nl...
ik heb mijn slaap nodig hoor... ben ik 'sochtens weer een mooi meisje ;)
xxx
Origineel gepost door _MaJesTeiT_
Salaam Alleikoum,
Hoe voel je, wanneer je gelukkig bent?
En hoe voel je, wanneer je verdrietig bent?
Kan iemand dat zich uitleggen?
Laat je hore!
Veel liefs...
Hoe je je voelt wanneer je gelukkig bent, is eigenlijk niet makkelijk te beschrijven.
Ik denk dat als je het gevoel hebt, dat je je hele leven hebt zitten wachten en hopen op dit moment waarin je de wereld een glimlach laat zien die is gemeend en die uit je hart komt, je gelukkig bent.
Als je het gevoel hebt dat alle lasten zijn verdwenen en het zonnetje zelfs in het donker schijnt en je nu met een lach op je gezicht kunt sterven, denk ik dat je gelukkig bent.
Verdrietig. Tja dan lijkt elke seconde zich te vertragen, terwijl jij van binnen kapot gaat, maar van buiten niks wil laten blijken. Verdrietig ben je als dat wat van jouw is, niet van jou mag zijn. Als datgene wat van jouw is, jou niet gegeven wordt. ;)
Denk ik.
Beslema
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.