Bekijk originele versie : Mocht jij vroeger als kind op schoolkamp...???
riffia_naima
07-05-2004, 22:53
Salaamoe 3alaikom wr wb,
Beste broeders en zusters,
Misschien klinkt het wel raar maar mijn vraag was:
Mocht jij vroeger als kind op schoolkamp....????
Van mij mag je dit negeren. Maar het is alleen maar een vraag als je snapt wat ik bedoel. Want meestal mogen de moslimse mensen niet. Nou in groep 7 ging ik ook op schoolkamp. Ik was de enigste marokkaanse meisje die mee mocht. We gingen 2 dagen. Een jaartje later in groep 8 wilde ik zelf niet gaan. Maar ik ging wel maar bleef niet slapen. s' ochtends ging ik s' avonds ging ik weg. Zo drie dagen door.
Ik wil het wel van jullie weten als dat mag.....
Ma3a salamaa
Wa31laikom wasalaam
ik mag het helemaal niet ik mog wel ochten gaan en avond terug maar overnachten mocht ik nooit
miss_saliha
07-05-2004, 22:58
Ik mocht wel gaan maar niet overnachten..tsjah wat kan je der aan doen onze ouders zijn nou eenmaal bezorgd... :rolleyes:
Arabic_angel269
07-05-2004, 23:08
kmocht wel maar ik ging niet..:D ik kreeg dan namelijk 200 gulden.. papa was vroeger wel goed in omkope..
sammy_hoceima91
08-05-2004, 00:20
ik moht gaan en ik ging dan ook.. en bij on gingen eigenlijk heel de klas dus ooka lle ander marokaanse kindere..
* Ik ging wel en ik bleef ook overnachten *
__WoMaNpOwEr__
08-05-2004, 14:01
Haha ik ben het zusje van WP en zit ff op haar naam, ik zit nu in groep acht en ik ga uhm..ff kijken....Jah op7 juli een week naar Denemarken, en ik mag wel van m'n moeder.....:d.. Maar ik zit nu met het probleem.....Als ik daar nu de eerste dag ben enzoo..NAAR WELKE KANT MOET IK BIDDEN....Haha Me moeder zat eerst nog te twijfelen maar uiteindelijk..mag ik wel gaan...Anders moet ik toch de hele week naar school daar heb ik ook niet egt zin in :jammer:
Enne Arabic angel.....Zou ik ook hebben gedaan
:d
nadorlady15
08-05-2004, 15:02
ik ging wel maar ik bleef niet overnachten
Miss_Wafae
08-05-2004, 15:32
Ja Hoor..Ik Mocht Gaan..
Ik Had Vorige Week Nog Een Uitwisselingsproject Met Italie En Ben Een Week In Rome Geweest Met De Klas..
Mijn Ouders Doen Daar Niet Moeilijk Over..Natuurlijk Zijn Ze Bezorgd Maar Vertrouwen Moet Er Zijn..;)
Sammy333
08-05-2004, 15:33
Ik hoefde het niet eens te vragen het antwoord wist ik toch al:D
Maar ookal mocht ik zou ik niet gaan
Ik m0gt wel.. Maar pas nadat me meester had vertelt dat de jongens niet in onze slaapkamers m0gten k0men enz0.. :D
Dat was dus in gr0ep 8..maar als we nu ergens heen z0uden gaan..bijv een weekend Parijs ofz0 met scho0l..dan zou ik niet m0gen :(
:zwaai:
Sammy333
08-05-2004, 16:04
Ik ben pas wel naar Parijs gegaan maar dat was gewoon 24 uur;)
bent_el_magreb
08-05-2004, 16:07
precies ik mocht alleen niet overnachten.....hahaha m,aar ook al heeft de lerares gezegd dat de jongens apart gaan dat haalde me vader nog niet over :):)
maarjah dat is nou eenmaal zo bij ons.....;)
bye bye bye
Sammy333
08-05-2004, 16:13
Origineel gepost door bent_el_magreb
precies ik mocht alleen niet overnachten.....hahaha m,aar ook al heeft de lerares gezegd dat de jongens apart gaan dat haalde me vader nog niet over :):)
maarjah dat is nou eenmaal zo bij ons.....;)
bye bye bye
Wuahahah inderdaad Nee is Nee en Blijft Nee
LaLa_SoFiA
08-05-2004, 16:35
ik mocht wel gaan maar dat was pas nadat mn vader had geregeld dat ik in een groepje zat waar geen jongens in zaten hahahaha als k eraan terug denk moet k echt lachen......die tijd schaamde ik me daar echt voor...ik was het enigste marokkaanse meisje en iedereen vroeg me waarom ik niet bij jongens mocht slapen....maja k mocht uiteindelijk wel en nu zou ik ook gewoon mogen zolang k maar niet bij jongens slaap ofzo...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.