Bekijk originele versie : De ultieme liefdestest
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:01
Bestaat zoiets? Is er een manier om je vriend en of vriendin te testen. Zodanig testen dat je erachter komt wat zijn ware gevoelens zijn voor jou. Bestaat dit of is dit maar één van de dingen in het leven wat niemand weet.
Vele van jullie zouden het volgende zeggen: “als je elkaar vertrouwt dan heb je een test niet nodig, je vriend/vriendin uit testen zou dan weinig goeds betekenen”
Toch, zo nu en dan blijf je met vragen zitten.
:zwaai:
SCHULDIG
07-05-2004, 22:11
Weet Niet !
sprankeltje
07-05-2004, 22:12
ligt eraan met wat voor vragen je zit, kun je mij dat vertellen misschien??
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:19
Origineel gepost door SuperSalima
Bestaat niet.
De tijd en de kennis leert.
S.
Het leven is te kort.
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:26
Daarom moet je risico's nemen.
Uiteraard wel een beetje denken voordat je deze neemt ;)
S.
Risico's zijn er dagelijks, niks nieuws dus:)
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:27
Origineel gepost door sprankeltje
ligt eraan met wat voor vragen je zit, kun je mij dat vertellen misschien??
I was speaking in General, vragen like: heeft hij echt het beste met me voor? Is er niet iets wat hij later van mij zou willen etc.
sprankeltje
07-05-2004, 22:29
je kan heus wel je vriend op een bepaalde manier testn als je hem niet vertrouwd daar hoeft echt geen verspilde tijd aan vast te zitten...
denk je dat je met een goeie betrouwbare jongen gaat blijkt ie na 2/3 jaar of whatever een ander te hebben (bijv.)Is toch zonde van je tijd en je energie, inderdaad het leven is te kort ja om je tijd aan dit soort mannen te besteden.
nee hoor, als je hem niet vertrouwd zou ik hem testen als je denkt dat ie niet de waarheid verteled over bepaalde dingen.
maar hoe??
ik zou het ook niet weten meid, want ik ken de situatie helemaal niet
gr S
sprankeltje
07-05-2004, 22:33
Origineel gepost door JudgmentDaY
I was speaking in General, vragen like: heeft hij echt het beste met me voor? Is er niet iets wat hij later van mij zou willen etc.
Als het om dit soort vragen gaat dan zou ik gewoon een goed gesprek met hem voeren,lijkt mij niet zo moeilijk ommet je geliefde een gesprek te voeren over je toekomst met hem, toch??
ik bedoel hiervoor hoef je niet eens de ''ultieme liefdestest'' voor te doen, maar gewoon praten met elkaar.
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:38
Ik ken een jongeman, niet heel goed maar ik ken hem wel degelijk. Hij wilt mij beter leren kennen en ik hem ook. Het is een werkende jongeman, maakt wat van zijn leven. (dit betekent natuurlijk niks) Ik heb hem een tijd niet meer gesproken (Privé), ik was hem al een beetje vergeten. Nu duikt hij plotseling weer in mijn leven, zeggend dat hij mij niet zomaar laat varen. Hij zei en ik quote: "Als ik zie wat mij bevalt dan ga ik ervoor".
Ik vind het aardig daar niet van, maar zo goed kent hij mij niet. Hij woont in een andere stad en weet maar niet wat ik van hem moet vinden. Ik kan hem nergens plaatsen, zijn motieven jegens mij toe.
Zijn vriend is net Public R, hij prijst zijn vriend de hemel in, zeggend dat hij serieus is en dat hij niet snapt waarom hij niet gewoon geniet van het leven en lekker uitgaat (dit doet zijn vriend de mfeles dus wel). Ik weet niet wat ik van alles moet vinden:)
sprankeltje
07-05-2004, 22:41
hoe oud is hij??
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:43
hoe oud is hij??
25
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:46
Dat 't niks nieuws is, betekent niet dat 't geen nadelen met zich mee kan brengen die te voorkomen zijn.
Deze vriend die plotseling weer in je leven is verschenen, moet begrijpen dat je niet gelijk ervoor gaat, aangezien je hem niet (goed0 kent.
Verstandig is dus om eerst erover na te denken en komt tijd , komt raad ( I hope) .
S.
Hij mag denken wat hij wilt:) Men doet maar moeite. Ik heb geen zin om te lang na te denken, ik weet niet of hij het waard is:)
sprankeltje
07-05-2004, 22:47
Origineel gepost door JudgmentDaY
Hij woont in een andere stad en weet maar niet wat ik van hem moet vinden. Ik kan hem nergens plaatsen, zijn motieven jegens mij toe.
Zijn vriend is net Public R, hij prijst zijn vriend de hemel in, zeggend dat hij serieus is en dat hij niet snapt waarom hij niet gewoon geniet van het leven en lekker uitgaat (dit doet zijn vriend de mfeles dus wel). Ik weet niet wat ik van alles moet vinden:)
Oh My God, Zegt zijn vriend dit echt allemaal??
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:51
Oh My God, Zegt zijn vriend dit echt allemaal??
Hij en zijn vriend zijn elkaars tegenpoolen, zijn vriend de mfeles snapt niet waarom hij niet gewoon erop los N***** als het ware, dit doet hij zelf wel. Hij vindt hem "raar" omdat ie een stuk rustiger is en geen uitgaan persoon is. Snappie vous?
JudgmentDaY
07-05-2004, 22:53
Dat is zo.
Laat je vooral niet onder druk zetten en doe wat je 't beste lijkt.
Good Luck!
S.
Juist, voorlopig staat hij op forget mode;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.