Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hahaha De Amerikaanse Bevrijders

Pagina's : [1] 2 3 4

salimma19
07-05-2004, 20:53

o o o..............ik vraag me af wat de mensen die zo pro-Amerikaans (en israelisch) zijn hier nu van zeggen. Amerika die zoveel beloofde.......... :jammer: Ik hoor net dat Rumsfeld ( of hoe je dat ook spelt) zijn 'welgemeende' exuses aanbood. Jammer dat die demonstranten hem niet te pakken kregen.

salimma19
07-05-2004, 21:31
Origineel gepost door Oppasser Een mooie demonstratie voor de islamieten, hoe een open democratie werkt. Wangedrag wordt meteen grondig en in alle openheid aangepakt. Daar hoef je in de gemiddelde moslimstaat niet om te komen. Daar vinden vernederingen en marteling van gevangenen dagelijks plaats. Het verschil is dat je daar weinig van hoort. Nou de Amerikaantjes zijn anders ook niet slecht in het gevangen houden en martelen van haar medemens. Zelfs in zulke praktijken zie jij nog iets goeds in deze hele zaak. Dat begrijp ik nou echt niet :jammer:

salimma19
07-05-2004, 21:33
By the way.......volgens de islam heeft het volk alles maar dan ook alles te zeggen over het bestuur van een land. Dus houd de islam hierbuiten a.u.b. Het zijn de achterlijke Arabische leiders die hun volk de mond snoeren. Alleen moet ik wel zeggen dat zij hun criminele daden 'openlijk' plegen. Kunnen we van de Amerikanen niet zeggen........... Maar dat is de discussie niet :zwaai:

Hamas_C
07-05-2004, 22:04
Haha Jullie hebben het nu over de moslim staten en hun leiders? Nou voor alle duidelijkheid, de VS heeft Sadam daar neer gezet! Maar het volk heeft er onder geleden. en nu zegt de VS we komen jullie helpen. Maar kijk wie er sterft. En wie gebruikt word om op een foto testaan. De vs heeft niet gezegt dat ze de irakezen als foto model gaan gebruiken. En wie heeft nog steeds geen huis en werk. Waar gaat de olie na toe?? Dus bezetters is een gepast woord in dit geval! En (ja hoor) de moslims zitten uit hun neus te eten!(zoals altijd) "Onze"leiders werken voor de VS. Als je hun bank rekening in de gate houd. Zie je maandelijks hun Salaris van het Wittehuis. Waarom denk je dat de islaam een slapende leeuw is. Haar leiders slapen, of zijn corupt of zijn niet eens moslims. Ken jij een leider die bid en aan de ramadan doet?? Van Bagdad tot Rabat. Nee? Ik namelijk ook niet. En kom niet met die campanje stunts net als van Sadam van dat hij op tv komt enz. Allemaal onzin!!

Hamas_C
07-05-2004, 22:23

Hahahahahahahhahahahahahahahah! Jezus wat ben jij DOM!! Geloof je die onzin dat je net hebt gezegt?? Ze komen het afmaken Stakker!! ZO vader zo zoon!! Waarom toen Clinton aan de macht was gebeurde dit niet?? Olie schat!! Olie!! Als je hoort dat olie nu $ 40 haalt in New York! Dan ruik je het dat het om de olie gaat!! En je kan nog verder kijken! Wat doet de VS Op aarde voor de moslims?? Ze geven Israel alle vrijheid!! Dat is een feit!! En kijk wat ze in Irak doen? Als ze een fout goed komen maken! Dan gaan ze zeker ook naar het volk luisteren die dank zij hun jaren heeft geleden onder Sadam? Toch? Waarom gaan ze dan niet weg als het volk het vraagt? Nou? Ik vind het echt zielig dat je zo kunt denken? Sorry? Maar ik meen het?

Hamas_C
07-05-2004, 22:24
Straks ga je me nog vertellen dat Bush van moslims houd en dat hij zich wil bekeren!!

Hamas_C
07-05-2004, 22:45
Dank je wel voor je advies! Maar serieus! Ik hoop niet dat je het meent! Dat je denkt dat jij de waarheid spreekt! Want dan heb je een tehoge dunk van je zelf! Maar dat is jou probleem! En als ik jou een tip mag geven? Kijk naar de geschiedenis van de Islaam en het Jodendom, of Palestina kwestie! DAn kom je erachter dat je je zelf een doek voor hebt gehouden! En dan merk je wel dat die ene sukkel van Marokko.nl ( Ik dus) Wel een beetje gelijk had! Nog bedankt voor je tip!

Hamas_C
07-05-2004, 23:06
Dat jij een moslim bent! Als iedereen zo was als jij! Dan is er over 2 jaar geen islaam meer op aarde! Maar gelukkig heeft elke geloof rotte appels! En in ons geval ben jij dat! Jammer! En inderdaad doe geen moeite! Ik ga nu weg! Dus typ maar niks terug!! Succes met jou Islaam! En stem vooral VVD jij of CDA!!

CitriC
07-05-2004, 23:20
Origineel gepost door saidtaza o ja vergeten als ik naar de geschiedenis moet kijken wat palastina joden en arabieren betreft dan zeg ik arabieren eigen schuld dikke bult ,en nu hopen dat je begrijpt wat ik bedoel ,want ik heb je al ieder gezegt ,ik heb geen zin meer om te typen ,ik ben een persoon met veel humor en dat ga ik dus niet verpesten door haat in me lichaam te blazen ,zoek lekker iemand anders om je dag verder te vervullen ,want ik weet dat praatjes geen gaatjes vullen :zwaai: Onze Hirshi Ali van eigen bodem, wat hebben ze jou beloofd? een verblijfsvergunning ofzo.. Als je naar de geschiedenis kijkt dan zie je wat voor onrecht de Moslims en de 3e wereld is aangedaan door het westen wat jij nu zo loopt te aanteprijzen. En dat over jouw haat in blazen.. nee, jij blaast ons haat in aangezien het zionistische pr programma van Bush & Co zijn vruchten afwerpt. Collaborateur.. Bounty.. Ps. Als je Joods wilt zijn moet je minstens een Joodse moeder hebben duss.. Volgende keer beter ;)

salimma19
07-05-2004, 23:41
Mensen zullen we SaidTAZ a.u.b niet al deze eer geven. Ik heb geen zin om mijn topic te verpesten aan zulke mensen.

Diamond_Vert
07-05-2004, 23:47
Is onze stereotype illegaal nog steeds niet uitgepraat? :D

Diamond_Vert
07-05-2004, 23:52
Origineel gepost door Amazoeloe Vraagt een betweterige Varkenskop. 7aloef houa li waldek a ras el kalwa. :D

Diamond_Vert
07-05-2004, 23:54
Origineel gepost door saidtaza hamas_c ik dacht dat je weg zo gaan ....jammer dat je terug ben gekomen Hey zekker, vertel eens, onder welke steen ben jij vandaag gekropen? :D

Diamond_Vert
07-05-2004, 23:56
Origineel gepost door saidtaza ga je lelijke taal maar tegen je kanker moeder maar zeggen embeciel Ben je de kluts kwijt a schizofreen? :lol:

Diamond_Vert
07-05-2004, 23:58

Hoe voelt het om tussen wal en schip te leven op stormfront? :D

Pagina's : [1] 2 3 4