Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : In de oproep loofde Bin Laden een prijs uit!

LZN
07-05-2004, 18:58

In de oproep loofde Bin Laden een prijs van tien kilo goud uit voor de dood van Bremer, van VN-secretaris-generaal Kofi Annan of van andere functionarissen, zoals Bremers plaatsvervanger of de speciale VN-gezant voor Irak, Brahimi. We weten dat de vijand van je vijand je vriend is! Maar wat vind je als de vijand van je vijand zulke uitspraken doet? Vind je ze goed, of juist slecht? En kun je je mede mens overtuigen van je mening?.

kloppendhartje
08-05-2004, 16:17
Ik zal ff vertellen wat ik vind: De uitspraken van Bin Laden, vind ik 10x niks. Zo veroorzaakt hij alleen nog maar problemen voor (ons) de moslim's. Hij heeft ook nog gezegd: "Ik geef jullie ook 10 kilo goud, als je een amerikaans burger dood." Dat vind ik dus al helemaal niks, ik bedoel, dat kunnen één van die andere leiders ook zeggen dat ze 10 kilo goud krijgen, als ze een moslim doden. Ik vind dat Bin Laden zijn mond had moeten houden!

arabchrstn
08-05-2004, 16:25
...maar Bin Laden is toch geen moslim...?

aii
08-05-2004, 16:26
Origineel gepost door arabchrstn ...maar Bin Laden is toch geen moslim...? *zucht* (x 10) = doodvallen.

Diamond_Vert
08-05-2004, 16:46

Ik denk dat de geldaanbiddende ollanders na die prijsloving de schuim van hun ranzige mondhoeken vegen en massaal op zoek gaan naar de wanted men, om ze vervolgens aan hun boeren hooivorken te nagelen :D

aii
08-05-2004, 16:57
Origineel gepost door zarqawi04 sjeikh USama (hafidahoelah) heeft dit gedaan omdat de sahaba vroeger ook dit ehbben gedaan... Hij doet alles volgens de islamitische regels. Moge Allah hem belonen amin .

arabchrstn
08-05-2004, 17:19
Origineel gepost door Samir_C We weten dat de vijand van je vijand je vriend is! Alleen al hier ben ik het niet mee eens. Je ziet blijkbaar alles in twee kampen. Waarom kan de vijand van mijn vijan mijn vijand niet zijn? Beetje simpele redenering toch? Beetje zoals: Moslims zijn tegen abortus, euthanasie en homohuwelijk. George Bush is tegen abortus, euthanasie en homohuwelijk. Oftewel, George Bush is de vriend van de moslims.. Weird he?

Hamas_C
08-05-2004, 21:54
Haha! Deze laatste is echt grappig!! Luister naar een les van Dyab Abou Jah Jah! Mensen worden zo verdeeld! 1 Het zijn mensen 2 moslim, christen, jood, enz. enz. 3 Marokkaan, Nederlander, Turk, enz. enz. 4 Amsterdammer, Rotterdammer, Nadorie, enz. enz. 5 enz. enz. Dus die voor beeld van abortus moet je omdraaien! Eerst hij is geen vriend van de Islaam, dus dan hoef je hem niet eens je mening te vergelijk over abortus! Oke! Groetjes van de vrede liefhebber Hamas_C

zinne_dinne_nr1
09-05-2004, 10:08
Ik ben de naam van de film kwijt die eergisteren op tv was. Het ging over een kidnapper die losgeld eiste voor een jongetje dat hij gekidnapped had. De vader van dat jongetje weigerde het geld te betalen en bood het dubbele voor degene die de kidnapper zou aangeven. Ik denk dat Bin Laden hetzelfde probeert te doen. Gewoon de rollen omdraaien.

ChebbaZina
09-05-2004, 11:34
Ach joh geloof niet wat bin laden zei allemaal fabeltjes om de moslims wakker te schudden.en dat heeft hij vaak geprobeerd maar niemand doet wat!!! Verwacht niet dat jij 10 kilo goud krijgt als je een Amerikaan dood !! Zoals er eerder werd gezegt ik ga doden en ga naar Afganistaan om 10 kilo goud te halen!! (echt een joke) En zeg NOOIT dat die Aap bush een vriend is van de islaam omdat hij ook tegen abortus is en homo's!!! Al is hij tegen alles waar ook de islaam tegen is,Hij blijft en is de grootste VAIJAND van iedere moslim!!!! Groetjes faat doei doei :)

Fitrah
09-05-2004, 13:17
Hij zal misschien vermoord worden door een crimineel of een junk...Die willen wel 10 kilo goud..De andere die hem willen vermoorden zouden het vrijwillig ( en met alle liefde) doen en zitten niet goud te wachten..