Bekijk volle/desktop versie : iets maken voor de bevalling



16-06-2009, 04:44
--------------------------------------------------------------------------------

ik wil iets maken voor dat ik ga bevallen voor bezoek? Ik ben over een week uitgerekend.....


Heeeeeeeeeeeelp

16-06-2009, 05:16


Overheerlijke koekjes !

16-06-2009, 09:59
hey meid bewaar je energie voor de bevalling!!! De gene die op bezoek komt moet wat lekkers meenemen ... en op tafel zetten!

Het moet niet gekker worden ..!!! en anders beschuit met muisjes zoals eerder gezegd!

16-06-2009, 11:26

Citaat door amira00:
hey meid bewaar je energie voor de bevalling!!! De gene die op bezoek komt moet wat lekkers meenemen ... en op tafel zetten!

Het moet niet gekker worden ..!!! en anders beschuit met muisjes zoals eerder gezegd!



Inderdaad!!!

Je gaat je toch als pas bevallen vrouw niet druk maken om het bezoek wat binnen komt. Ewa saffie...je bezoek hoort juist eten mee te nemen voor jou en niet andersom

16-06-2009, 21:59


IK denk dat je nu op voorhand niet echt iets kunt klaarmaken, maar bedoel je misschien of we ideeen hebben voor als het zover is?

Bij ons is het ook gebruikelijk dat bezoek iets meebrengt en niet dat je als pas bevallen vrouw nog in de keuken staat

17-06-2009, 10:43
anders koop je gewoon een kilo verschillende koekjes, dan ben je ook klaar. Of vraag iemand het voor je te maken, misschien tegen een vergoeding.

28-06-2009, 15:43
Mensen die je bij je opzoeken komen nemen eten mee.

Bij mij is het zo gegaan. Na de bevalling heeft mijn man 3 kilo verschillende koekjes gekocht. Mijn zus diverse cakes gemaakt. Mijn moeder had msenmen enz gemaakt.

Ik had kraambezoek maar hebben zelf eten meegenomen.

De bezoek moeten ook niet lang blijven, je moet goed uitusten.