Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haaruitval... knoflook en olijfolie... HELP

Pagina's : [1] 2 3 4

Maroclady000
15-06-2009, 23:29

ik heb een vraagje he nou ik hoor veel mensen zeggen dat knoflook met olijfolie heel goed is tegen haar uitval... dat wil ik nu wekelijks gaan doen... maar ik krijg gewoon die deur niet er uit gewassen???... :traan1: heeft iemand misschien een goede tip.. ik ben jullie echt dankbaar,,,, :goedzo:

babydoll
15-06-2009, 23:32
- doe het in het weekend... - was je haren grondig, ik was het 3 keer om de olie eruit te wassen. - eem conditionner gebruiken met een lekker geurtje...

Maroclady000
15-06-2009, 23:34
- doe het in het weekend... - was je haren grondig, ik was het 3 keer om de olie eruit te wassen. - eem conditionner gebruiken met een lekker geurtje... ja ik heb het ook 3 keer gewassen!!! en heb er van alles in gedaan wat lekker ruikt... maar nee hoor mijn man word er gek van... hahaHa ... hij zei net tegen mij... sorry hoor schat maar ik word er misselijk van... :(

Maroclady000
15-06-2009, 23:34
wie kan mij helpen :(

babydoll
15-06-2009, 23:37

aaah meskien... Ik denk dat je de geur nooit helemaal wegkrijgt. soms als ik me inspan en dus zweet, ruik ik het meer... Doe je het in de woonkamer of in de badkamer. Of kan die er niet tegen als ie het aan je ruikt?

MALAKERANIA
15-06-2009, 23:39
helpt 't echt ze3ma??

Dorra
15-06-2009, 23:40
ik heb een vraagje he nou ik hoor veel mensen zeggen dat knoflook met olijfolie heel goed is tegen haar uitval... dat wil ik nu wekelijks gaan doen... maar ik krijg gewoon die deur niet er uit gewassen???... :traan1: heeft iemand misschien een goede tip.. ik ben jullie echt dankbaar,,,, :goedzo: ONZIN! Het is knoflook met henna meid, geen olijfolie daar heb ik nog nooit van gehoord!

.CoCo.
15-06-2009, 23:48
Was het met een cremespoeling dat een lekkere geur heeft

Maroclady000
15-06-2009, 23:52
aaah meskien... Ik denk dat je de geur nooit helemaal wegkrijgt. soms als ik me inspan en dus zweet, ruik ik het meer... Doe je het in de woonkamer of in de badkamer. Of kan die er niet tegen als ie het aan je ruikt? ik heb het gedaan toen hij op zijn werk was... in huis ruikt het helemaal niet meer naar knoflook... ik heb lekker gedweilt en lucht verfrisser gebruikt... ramen open gegooid het zijn echt mijn haren... ik heb net weer even mijn haren gewassen,,, en een masker in gegooid... maar nee hoor.. ik ruik het nog steeds..

Maroclady000
15-06-2009, 23:53
ONZIN! Het is knoflook met henna meid, geen olijfolie daar heb ik nog nooit van gehoord! nee hoor dora... ik het werkt echt.. alleen die rot geur!!!! ik heb zo een haar uitval.. ik heb het echt nodig.. heeft iemand misschien een ander wonder tip... zonder knoflook dan ?? want de geur is echt vreselijk... was ik niet getrouwd... had ik het niet eens zoooo erg gevonden,

Maroclady000
15-06-2009, 23:54
conditioner... helpt ook niet

Insolence.
15-06-2009, 23:56
Het gaat niet zo gauw weg die geur. Maar het is echt de moeite waard, je haar word er echt voller van. In dit geval " Wie mooi wilt zijn, moet STANK lijden" :haha:

Dorra
15-06-2009, 23:56
nee hoor dora... ik het werkt echt.. alleen die rot geur!!!! ik heb zo een haar uitval.. ik heb het echt nodig.. heeft iemand misschien een ander wonder tip... zonder knoflook dan ?? want de geur is echt vreselijk... was ik niet getrouwd... had ik het niet eens zoooo erg gevonden, Liefje, het komt omdat je het mixt met olijfolie, moetje niet doen. Als je het nou met henna doet. Je ruikt niets ( Spreek uit ervaring) Gooi bier in je haar misschien gaat het weg, of appelsap erin laten en een handdoek op je hoofd laten

Mysterious_M
16-06-2009, 00:02
@ Dora, Vertel eens hoe jij henna met knoflook mengt? Hoevaak en hoelang je het in je haar laat zitten? :o @ Red, Ik weet wat je bedoelt. Door alle positieve reacties over dit mengseltje ben ik het ook eens gaan proberen. God, kon echt niet slapen. Het was echt niet te verduren:nerd: Al is het resultaat er na wel wauwie:wow: Hoelang gebruik jij het nu al en merk je verandering?

Maroclady000
16-06-2009, 00:07

@ Dora, Vertel eens hoe jij henna met knoflook mengt? Hoevaak en hoelang je het in je haar laat zitten? :o @ Red, Ik weet wat je bedoelt. Door alle positieve reacties over dit mengseltje ben ik het ook eens gaan proberen. God, kon echt niet slapen. Het was echt niet te verduren:nerd: Al is het resultaat er na wel wauwie:wow: Hoelang gebruik jij het nu al en merk je verandering? ja ik weet meid... als er nou een tegenmiddel voor die stank is... is het echt ideaal... ik vind de stank van henna ook erg hoor... vooral als je haar dan nat is.. kan daar ook nie tegen... :(

Pagina's : [1] 2 3 4