Bekijk originele versie : Iemand leren kennen... Wat nu??
PrincessTifah
07-05-2004, 15:18
Ik heb iemand leren kennen, hij is wel heel lief, spontaan, leuk karakter...
Maar ja wat nu?? Ik heb nog niet afgesproken met hem. Ik wil wel afspreken, maar ik wil niet. Ik weet dat het verkeerd is. Maar ik wil ook niet dat hij gelijk me hand komt vragen. Is veel te vroeg.
Ik weet niet wat ik moet doen... Ik leer hem telefonisch beter kennen, maar ik weet dat hij me vroeg of laat weer wil zien.
Enige raadgevingen??? :rolleyes:
:zwaai:
lady_khadija
07-05-2004, 15:20
eerst elkaar beter leren kennen... na een paar afspraakjes om je hand vragen...
ciao.
PrincessTifah
07-05-2004, 15:20
Origineel gepost door lady_khadija
eerst elkaar beter leren kennen... na een paar afspraakjes om je hand vragen...
ciao.
Makkelijk gezegd dan gedaan meid!
lady_khadija
07-05-2004, 15:23
Origineel gepost door PrincessTifah
Makkelijk gezegd dan gedaan meid!
als je hem vertrouwt moet je wel afspreken.... zo niet, kun je hem beter vergeten...
PrincessTifah
07-05-2004, 15:58
Wat is vertrouwen dan???? Want ik weet het echt niet hoor!!!
Het woord vertrouwen is enkel een Woord, wat is de Daad dan???
Als je elkaar eens gezien hebben lijkt het me nie moeilijk om eens af te spreken om te kijken hoe dat gaat... Neem bijvoorbeeld een vriendin of zusje mee.
Telefonisch alleen is niet genoeg
Saartje20
07-05-2004, 16:23
De enige manier om hem ECHT te leren kennen is afspreken. Gelaatsuidrukkingen weerspiegel dikwijls de ziel, kan je veel uit afleiden. En de hand vragen na geen enkel serieus gesprek is absurd, je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt zeker, het gaat tenslotte over je leven! En waarom zou er iemand bij moeten zijn, als het gewoon een vriendschappelijke babbel betreft?
xxx S.
mercedesje
07-05-2004, 16:32
Ach joh, ik heb ook eerst 7 maanden met mijn lover aan de telefoon gehangen! Best geinig, na die maanden afgesproken met een vriendin erbij, was reuze lachen, daarna natuurlijk alleen, en nou zijn we 3 jaar verder.
Dus opzich kan het! Kan best leuk zijn, alleen duur geintje, hoge telefoonrekeningen!! :hihi:
maar zekers moeite waard!
Saartje heeft helemaal gelijk, gezichtuitdrukking is belangrijk!
Succes!!
AbaHoeCh
07-05-2004, 16:33
Wat ik me afvraag is; diegene die zeggen om met hem af te spreken en met een derde persoon erbij, zouden jullie dat dan ook stiekem doen zonder dat jullie ouders dat weten ? :confused:
PrincessTifah
08-05-2004, 19:51
tja abahoech, wat denk je zelf???? Ik denk dat de ouders het niet weten hoor!! Dan kun je evengoed vragen of hij naar thuis komt toch?? Dan kun je daar hem wat beter leren kennen. Feit toch?
AbaHoeCh
08-05-2004, 21:45
tja abahoech, wat denk je zelf???? Ik denk dat de ouders het niet weten hoor!! Dan kun je evengoed vragen of hij naar thuis komt toch?? Dan kun je daar hem wat beter leren kennen. Feit toch?
Als hij aan jouw huis aanbelt dan kan je toch ook een privégesprek met hem voeren vóór je jouw ja-woord gaat geven. :)
Maar stiekem afspreken zou ik nooit doen. Wat ik hierboven heb getypd, alleen op die manier zal ik het doen incha'Allah! :D
zilvertje
08-05-2004, 21:49
Ik heb iemand leren kennen, hij is wel heel lief, spontaan, leuk karakter...
Maar ja wat nu?? Ik heb nog niet afgesproken met hem. Ik wil wel afspreken, maar ik wil niet. Ik weet dat het verkeerd is. Maar ik wil ook niet dat hij gelijk me hand komt vragen. Is veel te vroeg.
Ik weet niet wat ik moet doen... Ik leer hem telefonisch beter kennen, maar ik weet dat hij me vroeg of laat weer wil zien.
Enige raadgevingen??? :rolleyes:
JA KAPPEN MET DIE HANDEL ;)
Origineel gepost door Yasia
Ben het met Minora eens, je kan inderdaad iemand mee nemen.. alhoewel dat heel weinig voorkomt (een derde persoon erbij).
Via de telefoon of msn kan men elkaar leren kennen alleen kan je veel meer opmaken uit non verbale communicatie. Zijn of haar gelaatsuitdrukking, zijn of haar houding en hoe diegene praat.
Vertrouwen is naar mijn mening moeilijk uit te leggen. Vertrouwen moet je inwinnen. Aan zijn daden en het moeite doen voor jou (niet snel opgeven),oprecht en eerlijk zijn...en nog veel meer andere factoren kun je zien hoe die persoon (karakter eigenschappen) in elkaar zit en of je hem kan en wil vertrouwen.
Ma3a salama,
Heeee Yasia, hoe is het met jou??? Das lang geleden, ik ben Jasmina!
Je krijgt de groetjes van Redouan23 (je weet wel)! Ik wilde je wat vragen: spreek je samia nog wel eens??
X Jasmina
PrincessTifah
12-05-2004, 14:15
Pfff ik weet het al niet meer. Ik zie het al niet meer zitten!!! Waarom ben ik toch zo??? Ik vertrouw jongens voor geen GELD!!!!!!!!!!!!!!!!!
sprankeltje
12-05-2004, 22:07
Je moet doen wat je gevoel zegt,uiteindelijk zal je dat oook doen welke aanradingen wij je ook gevn...
Is altijd zo..
succes
Gs.S
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.