Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn vriendin gaat scheiden

Ssalma25
15-06-2009, 15:31

Hallo allen, mijn vriendin heeft gesloten om te gaan scheiden. ze is er nu zeker van dat haar man haar bedroog en vreemd is gegaan.... ik vind haar besluit aan de ene kant goed maar aan de andere kant vind ik het zielig voor haar........ ze verdient het niet om zo behandeld te worden....

MasterJ
15-06-2009, 15:38
had ze kids

fafafa
15-06-2009, 15:42
had ze kids al ga je scheiden, kinderen blijf je hebben. dus zeg heeft ze kids ashmen had:hihi:

Gentlemen__
15-06-2009, 15:48
Ik vraag me altijd af voor iemand gaat trouwen waar die naar kijkt..Maatschapelijke positie?

Ssalma25
15-06-2009, 16:21

Dat is het risico als je dingen snel zat bent. hoe bedoel je? wie is wie zat??

Ssalma25
15-06-2009, 16:22
had ze kids nee nog niet , gelukkig maar hoe kan ze dan verder, ze blijft een gescheiden vrouw in de ogen van iedereen? toch?

Ssalma25
15-06-2009, 16:24
Ik vraag me altijd af voor iemand gaat trouwen waar die naar kijkt..Maatschapelijke positie? ik weet het ook niet, mensen trouwen snel en scheiden ook snel.... wat gaat er mis? mijn vriendin is erg verdrietig...... ik weet niet wat die man bezielde om vreemd te gaan. hij heeft/ had een perfect vrouw, al is het mijn vriendin maar eerlij is eerlijk is was goed te goed voor hem

samraaa
15-06-2009, 16:25
nee nog niet , gelukkig maar hoe kan ze dan verder, ze blijft een gescheiden vrouw in de ogen van iedereen? toch? Je bent het gewoon zelf. mensen toch een nieuw account aanmaken en dan als nog praten mijn vrienden. scheiden is heel normaal hoef je niet voor te schamen. maar als je geen kinderen hebt, is het stukken makkelijk. geef mij maar een gescheiden vrouw, dan een die met honderden in bed heeft gelegen.

Gentlemen__
15-06-2009, 16:28
ik weet het ook niet, mensen trouwen snel en scheiden ook snel.... wat gaat er mis? mijn vriendin is erg verdrietig...... ik weet niet wat die man bezielde om vreemd te gaan. hij heeft/ had een perfect vrouw, al is het mijn vriendin maar eerlij is eerlijk is was goed te goed voor hem Ja ik merk het trouwen en gelijk scheiden walakien insh`Allah krijgt ze een betere man die haar wel goed behandeld maar toch snap ik nog steeds niet hoe een man het in zijn hoofd kan halen om vreemd te gaan..:traan1: walakien Ghair ze moet sabr hebben salaam aleikoem.

Ssalma25
15-06-2009, 16:30
Je bent het gewoon zelf. mensen toch een nieuw account aanmaken en dan als nog praten mijn vrienden. scheiden is heel normaal hoef je niet voor te schamen. ik ben het niet zelf, anders had ik het toch gezegd, waarom zou ik me schamen niemand kent me toch??? maar als je geen kinderen hebt, is het stukken makkelijk. geef mij maar een gescheiden vrouw, dan een die met honderden in bed heeft gelegen. en ken jij veel gescheiden vrouwen, hoe maken ze het verder? alleen wonnen of gaan ze terug naar de ouders.

TOETERTURK
15-06-2009, 17:10
dan zal ze snel ten prooi vallen aan de hyena's hier op m.nl

Makhloefi98
16-06-2009, 14:22
Hallo allen, mijn vriendin heeft gesloten om te gaan scheiden. ze is er nu zeker van dat haar man haar bedroog en vreemd is gegaan.... ik vind haar besluit aan de ene kant goed maar aan de andere kant vind ik het zielig voor haar........ ze verdient het niet om zo behandeld te worden.... Oke en wat is nu het probleem?

Ssalma25
16-06-2009, 15:11
Oke en wat is nu het probleem? jij bent het probleem hahaha :banana:

Makhloefi98
16-06-2009, 15:12
jij bent het probleem hahaha :banana: Probleem op je oog :nerd: :hihi: