Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dieet!!!

Berbermadelief
15-06-2009, 10:53

Hallo dames, Ik ben momenteel bezig met een fruitdieet. Ik wil namelijk 5 kilo verliezen. Dit probeer ik door de hele dag door fruit te eten(in de ochtend een appel, met een mager danoontje) in de middag fruitsla en in de avond een banaan. En de hele dag door ongeveer 1.5liter water drinken. Mijn collega is in 2 dagen 2 kilo afgevallen door dit gezonde dieet. Vergeet ook niet te bewegen, je voelt je helemaal niet slap, je eet heel de dag door vitamientjes, dus je bruist van de energie!! Wie doet er mee? Groetjes

bentoujda00
15-06-2009, 12:59
Is dat alles wat je de hele dag door eet,,,,fruit

Experience
15-06-2009, 13:04
Dat lijkt me niet echt goed. Doe het dan in ieder geval zo: Voorbeeldschema: Ontbijt: 250 gram aardbeien Appel of peer Eiwitshake Multivitaminetablet Ochtendmaaltijd: 5 pruimen Flinke schijf meloen Appel of peer Eiwitshake Lunch: Pompelmoes 250 gram bessen Perzik Eiwitshake Tussenmaaltijd: Mango 250 gram aardbeien Appel of peer Eiwitshake Avond eten Een echte maaltijd nemen zodat je toch nog wat 'echt' eten eet.

lemsemman
15-06-2009, 13:06
die 2 kilo die je verliest is vocht. Je moet gewoon eten, maar dan minder en meer bewegen. En letten op de verborgen caloriƫn. Zoals dat magere danoontje dat je eet. Er zal vast minder vet in zitten, maar nog wel mere dan genoeg suikers om jouw lichaam van energie te voorzien. Vul jouw maag met 1 snee (geroosterde) brood of een mok pap (brinta) in ochtend, rond 10-10,30 een stuk fruit, lunch 2 sneetjes brood met groente of een plak kaas. rond 15.00-15.30 weer een stuk fuit en dan avondeten, waarbij je uit de schijf van 5 wat kiest. En genoeg drinken en bewegen. Dit heeft mij weer in vorm gebracht na mijn zwangershacp. ben 14 kilo kwijt geraakt in 9 maanden tijd.

lemsemman
15-06-2009, 13:07

oh ik vergeet het belangrijkste. Neem in de ochtend altijd een eiwitrijke ontbijt > brengt jouw metabolisme op gang en verbrand je gedurende de dag meer dan normaal.

Berbermadelief
15-06-2009, 14:00
oh ik vergeet het belangrijkste. Neem in de ochtend altijd een eiwitrijke ontbijt > brengt jouw metabolisme op gang en verbrand je gedurende de dag meer dan normaal. Kan je me zo'n voorbeeld geven van een eiwitrijk ontbijt? ik had dus appel en een mager danoontje op en veeeel water :rolleyes: maar is idd heel eentonig enkel fruit! En teveel fruit is niet bepaald gezond, er moet echt variatie in zitten! Ik gooi er wat gestoomde groentjes bij, beschuiten, volkoren sneedjes brood maar van kaas blijf ik af! dat heeft me 5 kilo dikker gemaakt... Thanks for de tips meiden!