Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eens

LZN
07-05-2004, 12:00

JULLIE GAAN ALLEMAAL IN DE KEUKEN NENENENNENENEN BROOD MAKEN S'MORGENS....S'MIDDAGS ETEN MOET OP DE TAFEL WAT HEBBEN JULLIE ONGELUK IK WEET JULLIE ZOUDEN LIEVER ALS MAN GEBOREN DUS NIET KLAGEN KOMT ECHT GOED.

Selly
07-05-2004, 12:04
Blijf vooral doorleven in je droomwereldje, wie weet komt het ooit nog goed met je.

lela_Hanan
07-05-2004, 16:19
Origineel gepost door cristal JULLIE GAAN ALLEMAAL IN DE KEUKEN NENENENNENENEN BROOD MAKEN S'MORGENS....S'MIDDAGS ETEN MOET OP DE TAFEL WAT HEBBEN JULLIE ONGELUK IK WEET JULLIE ZOUDEN LIEVER ALS MAN GEBOREN DUS NIET KLAGEN KOMT ECHT GOED Hahhahaha 3la gedachtes, ik hoop niet dat je zo je vrouw zou behandelen... :( Het spreekt niet veel goeds... Liever als man geboren worden??? :wat?!: ..La hawla walla koewata ila billah...Rare denkwijze meneertje...

lady_khadija
07-05-2004, 16:47
Origineel gepost door cristal JULLIE GAAN ALLEMAAL IN DE KEUKEN NENENENNENENEN BROOD MAKEN S'MORGENS....S'MIDDAGS ETEN MOET OP DE TAFEL WAT HEBBEN JULLIE ONGELUK IK WEET JULLIE ZOUDEN LIEVER ALS MAN GEBOREN DUS NIET KLAGEN KOMT ECHT GOED je hebt een zeer levendige fantasie....

BintElmagreb
07-05-2004, 22:42

Assalaam ou 3alikom. Dat kun je ook als een positief iets zien in de vrouw. Zelfstandigheid. Ze hoeft niet op jou of op anderen te wachten om het eten klaar te maken. Andersom wel! Bekijk het eens van deze kant...

lela_Hanan
08-05-2004, 14:12
Origineel gepost door cristal ik hoop echt dat het goed met jullie komt want ik gun jullie het echt zusters want ik weet ... dat de keuken is gemaakt voor jullie soort oja ik zou me vrouw zo behandelen maar ik zou haar nooit als een ....zien maar van jullie weet ik het niet hoe jullie man dat is nog een vraag ik heb een vrouw en die klaagt niet oke oke soms maar niet te vaak dus wachten op jullie prins hoe die zal zijn ...misschien een prins onder witte paard zou wel bij jullie staan eh heksen zonder bezem geintje :P Hoe kun jij zulke uitspraken maken...Alhamdoelilah er zijn mannen die een beetje respect hebben voor de vrouw, maar aan jou te zien ben je gewoon grof gezegd RESPECTLOOS. En betreft je vrouw allah ie3tieha a sabar!!!!!!!

Thug_Sebnia
08-05-2004, 15:49
Hoe oud ben je nou?

lela_Hanan
09-05-2004, 00:13
Origineel gepost door cristal jullie praten hier echt stoer oullah maar thuis of bij jullie man zijn jullie schijnheilig of niet soms geloof mijn nou maar als jij je waren tegen kom dat je het accepsteerd .... of je wil wat anderss ja dan denk dat je bij de verkeerd volk bent ik raad je dan een belg aan ... wat wil je nou zegen over mijn vrouw ik hou van haar meer dan elke vrouw op na me moeder dan maar ja dat begrijp je niet .... wat wil je nou dat de na de werk ook nog in de keuken ga zitten ben je gek ik breng het geld zij voor het huis klaar en andere tuurlijk doe ik ook leuken dingen met haar ik ben geen .... maar ja ik hoop dat het goed komt met jou Uhm met jou??? waar slaat dat op?. Hahahhaha stoer? schijnheilig? weet je wel waar je het over hebt..? i dont think so!!! Ik heb niet gezegd dat je niet van je vrouw houd of wat dan ook, maar door jou woorden geef niet bepaald een "goed" beeld van jezelf. En of je de keuken wel of niet in gaat, da's jou probleem. Maar ga NIET suggereren dat WIJ vrouwen in de keuken horen. La hawla walla koewata illa billah.

maghrebgirl20
09-05-2004, 21:02
ga jij