Bekijk originele versie : Goedkope tickets naar Marokko-Nador
Fadoua_nadoria
14-06-2009, 22:57
Hallo allemaal,
Ik had even een vraagje.. Weet iemand misschien waar ik nog goedkope vliegtickets kan boeken naar marokko?
Jullie zouden mij een groot plezier doen.
:zwaai:
riffia_90
14-06-2009, 23:01
meid, tegenwoordig vindt je ze bijna nergens goedkoop:(
Morrokito
15-06-2009, 00:14
Goedkoop naar nador:moe:
Vind je niet, je moet minimaal 600 euro neerleggen:jammer:
Terwijl een ticket naar dubai zelfs goedkoper is dan naar nador:hihi:
mondriaan18
15-06-2009, 11:12
kijk via Raynair-Jet4jou-AtlasBleu-
Je kan beter naar malaga vliegen en dan met de boot ofzo, want die M ONGOLEN van Royal Air Mahrok denken dat ze gouden stoeltjes hebben. zo duur zijn ze
Mevrouwtje21
15-06-2009, 15:48
Schandalig hoor,Die prijzen!
Fadoua_nadoria
15-06-2009, 17:31
Dank jullie wel voor jullie reacties..
Fadoua_nadoria
15-06-2009, 17:32
Goedkoop naar nador:moe:
Vind je niet, je moet minimaal 600 euro neerleggen:jammer:
Terwijl een ticket naar dubai zelfs goedkoper is dan naar nador:hihi:
Ik weet het, majah het is niet voor mijzelf.. Ikzelf heb een ticket voor 635 euro gehaald. Dit jaar zijn de tickets echt prijzig!!!
Fadoua_nadoria
15-06-2009, 17:33
kijk via Raynair-Jet4jou-AtlasBleu-
Danjewel voor de sites maar daar had ik al gekeken..
Fadoua_nadoria
15-06-2009, 17:36
Je kan beter naar malaga vliegen en dan met de boot ofzo, want die M ONGOLEN van Royal Air Mahrok denken dat ze gouden stoeltjes hebben. zo duur zijn ze
Het is niet voor mijzelf maar voor mijn nicht en zij reist met haar 3 kinderen. Dus ze wilt graag een rechtstreekse vlucht.. Royal Air Maroc denken dat ze stoelen van diamanten hebben, alsof je daar als een koning/koningin behandelt word. Tegenwoordig kun je beter naar een andere land gaan dan naar marokko..
ExPrinses
15-06-2009, 17:41
Als je een goedkope vindt, dan moet je waarschijnlijk 6x overstappen, 12 uur op een vliegveld wachten voordat je eindelijk in Marokko bent.
Pff, wat een misbruik maken ze ervan.
volgens mij komt er een maatschappij, of die is er al denk ik, vanaf almeria en malaga naar nador, dan kun je als je ruim van te voren boekt, via Ryanair naar almeria of malaga boeken en dan daarvandaan naar nador, het kan je soms echt wel 400 euro besparen. zo boycotten we al die marokkaanse vlieg maatschappijen. liever een beetje moeite dan die huigelaars betalen
je mag bij toufik reizen langs gaan, dat schelt jou zo een paar honderd euros, zo hebben zo genaamd familie korting,schijnt nieuw te zijn , ik heb wel gebruik van gemaakt.
Hallo allemaal,
Ik had even een vraagje.. Weet iemand misschien waar ik nog goedkope vliegtickets kan boeken naar marokko?
Jullie zouden mij een groot plezier doen.
:zwaai:
HOi er schijnt een nieuw vliegtuigmaatschappij te zijn een nadeel is dat je via dusseldorf moet gaan, het heet atlas-fly.de ( mijn oom heeft er mee gevlogen is betrouwbaar)
RkeMpoe_Boy
17-06-2009, 20:02
www.kelkoo.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.