Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Crashdieet

Marociia_c
14-06-2009, 17:56

Heeft/kent iemand een crashdieet waarbij je ong 5kg per week kan afvallen en dat ook echt werkt. -

Marociia_c
14-06-2009, 19:24
Ik wil een extreem dieet doen, als ik elke dag 1bord tomatensoep eet (41kcal) en dat 5 dagen doe hoeveel kilo kan ik kwijt raken.

Rach_
14-06-2009, 19:41
haha dat is wel heel extreem maar woulah ik begrijp jou. ik zit nu ook op dat punt. ik ben sinds mijn bruiloft 10 kilo aangekomen missch nu zelfs meer ik durf me niet meer te wegen en ik ben van plan om vanaf morgen gewoon te crashen!! ik denk dat ik 1 bord tomatensoep niet aankan ahaha ,maar wollah ik was zelf van plan om vanaf morgen effe 5 dagen goe te crashen en dan verderkijken wat te doen. ik heb een keer 5 dagen weight care gedaan en dat vond ik heel moeilijk maar ik was op 5 dagen 3.5 kilo kwijt dat vond ik wel goed eigenlijk. ik denk dat je wel wat meer moet eten dat enkel tomatensoep, ikheb nog een tip voor jou. eet fruit met negatieve calorien. dat betekent dat ook al heeft een bepaalde fruitsoort zeg maar 60 cal.. als je die opeet en je lichaam verwerkt t. dan worden die hele 60cal verbrand plsu nog extra dus door dat fruit val je af eigenlijk. en dat fruit is bijvoorbeeld grapefruit dus eet al zeker elke morgen 1 grape fruit. wat ook helpt is elke morgen water drinken met citroensap.