Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aankoop papieren

Poepvlek
14-06-2009, 15:14

Zoek iemand die aankoop papieren maak :cool: :cool:

R.Abdel
14-06-2009, 15:16
Zoek iemand die aankoop papieren maak :cool: :cool: Wat bedoel je met aankoop papieren? En voor welke aankopen?

Poepvlek
14-06-2009, 15:56
scooter !! heb geen adviseur nodig :P

R.Abdel
14-06-2009, 16:12
scooter !! heb geen adviseur nodig :P Ik dacht misschien kan ik je helpen, heb standaard overeenkomsten liggen, maar goed als je me niet nodig hebt. Succes!;)

DMBC
14-06-2009, 16:37

scooter !! heb geen adviseur nodig :P Als hij je vraagt wat je ermee bedoelt, betekent dat meer dan de helft het hier niet snapt wat jij bedoelt, en dus bijna niemand je dat vraagt gaat stellen. Hij neemt initiatief en wil je misschien ook helpen. Hij is een mens, en zal zijn kennis denk ik niet alleen over verzekeringen, hypotheken en financiele adviezen gaan. Maar misschien ook van adviezen over scooters, auto's, huizen kopen, vakantie naar Marokko, etc. M.a.w. Houd het netjes! Iedereen probeert je hier te helpen.

Poepvlek
02-07-2009, 15:52
Als hij je vraagt wat je ermee bedoelt, betekent dat meer dan de helft het hier niet snapt wat jij bedoelt, en dus bijna niemand je dat vraagt gaat stellen. Hij neemt initiatief en wil je misschien ook helpen. Hij is een mens, en zal zijn kennis denk ik niet alleen over verzekeringen, hypotheken en financiele adviezen gaan. Maar misschien ook van adviezen over scooters, auto's, huizen kopen, vakantie naar Marokko, etc. M.a.w. Houd het netjes! Iedereen probeert je hier te helpen. Wollah jij moet mij 1 euro geven alleen van het lezen maar omdat jij zo een koffieverhaal kan vertellen wil ik niks.