Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Jongens ik heb een probleeemmm!!:(

shakib
14-06-2009, 13:10

Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. ik kan cd-rom niet meer afspelen of dvd kan iemand me helpen hiermee mischien heeft het ook te maken met illigale software ofzoo:( wie kan me helpen ik zou hem/haar dankbaar zijn.. salaaam shakib

WitteWijk
14-06-2009, 13:16
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register onvolledig of beschadigd zijn. (Code 19) Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten. ik kan cd-rom niet meer afspelen of dvd kan iemand me helpen hiermee mischien heeft het ook te maken met illigale software ofzoo:( wie kan me helpen ik zou hem/haar dankbaar zijn.. salaaam shakib Alikoem salaam, Heb je dit al geprobeerd? http://technet.microsoft.com/nl-nl/library/cc772156(WS.10).aspx

shakib
14-06-2009, 13:39
salaam shokran ik ben er nu mee bezig maar ik snap het niet helemaal en ik heb verwijderd maar ik weet niet hoe je het weer moet installeren..