Bekijk originele versie : Jullie zijt allen een zooitje ongeregeld
Cicatrice
06-05-2004, 23:56
Lijkt wel of hier drie kampen aan de gang zijn:
Islamieten die schreeuwen dat alles de schuld is van zionisten en ongelovigen
Christenen die schreeuwen dat ze oh zo verlicht zijn
Atheisten die hun platform hier denken te hebben gevonden en met een puberaal aantrap gedrag mensen van religie af kunnen brengen en de wereld denken te verbeteren
misschien is dit een forum voor actualiteiten, niet voor het uitvechten van persoonlijke religieuze twisten
:jammer:
Blizzard
07-05-2004, 00:12
Origineel gepost door Cicatrice
Lijkt wel of hier drie kampen aan de gang zijn:
Islamieten die schreeuwen dat alles de schuld is van zionisten en ongelovigen
Christenen die schreeuwen dat ze oh zo verlicht zijn
Atheisten die hun platform hier denken te hebben gevonden en met een puberaal aantrap gedrag mensen van religie af kunnen brengen en de wereld denken te verbeteren
misschien is dit een forum voor actualiteiten, niet voor het uitvechten van persoonlijke religieuze twisten
:jammer: Ga maar terug naar je bedje. Het is en blijft de schuld van de zionisten.
Ole_Guapa
07-05-2004, 00:35
O, dank u voor de mededeling.
Cicatrice
07-05-2004, 00:37
Origineel gepost door Amazoeloe
Wie vecht er hier de persoonlijke religieuze twisten uit? Kun je wat namen geven?
Dit is inderdaad een forum voor actualiteiten en niet voor Varkenskopgejank.
"varkenskopgejank" weer kwestie van puberaal moddergooien, maar maakt niet uit...als je dat verstaat onder actualiteiten bespreken....be my guest
en als je vraagt wie wat hoe waar, klik maar eens een paar willekeurige topics uit en geef je ogen de kost
maar anyways, valt me gewoon op dat veel mensen het nieuws meteen aangrijpen om een kruistocht te gaan zitten voeren (of dit nu een islamitische, christelijke of atheistische is....kruistocht in de ruimere zin des woords dus voordat mensen weer dikke van dales erbij gaan grijpen) en als excuus gebruiken om naar andere mensen te gaan zwaaien met hun vingers.....dat sommige hun vingers er nog niet afgevallen zijn van al dat zwaaien zeg:jammer:
anyways........idd bedtijd, ciao :zwaai:
Actueel is toch de "strijd" tussen kaaskop en varkenskop en bruinkop enzv., grrr wat een woorden.
Persoonlijk kwam ik in actueel om te leren wat er leeft onder de "mensen" en dat had echt geen beperking tot hollandse maar juist allegemeen en omdat mijn man van marokkaanse afkomst is en ik veel meer voel om te weten wat leeft onder de marokkaanse al dan niet jeugd, omdat ik nu eenmaal kids heb, dan de mening die al rondbzuind wordt op de tv.
Ben ik dus hier beland...........soms met vreugde om de kennis en actueel overzicht van velen....soms met verdriet om het verbalen uitdruk geweld van somigen.
Maar dat is dus ook actueel, want op straat kom je dezelfde verdeeldheid tegen. Of zie ik dat verkeerd???
Gaviel de nog altijd zoekende. :o
Gij die zonder zonde is werpe het eerste bericht!!
hbohuisvrouw
07-05-2004, 15:24
Beter dat we hier met modder gooien, dan dat we op straat met bommen gooien.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.