Bekijk originele versie : Aub Beste Mensen Help !! 3 Min.
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 02:24
Salaam alikoum beste broeders en zusters
Even jullie aandacht aub.
Burgemeester Horseling ( WEESP) heeft na zorgvuldige afweging besloten om buurthuis Nedi, dat vooral wordt bezocht door mensen van Marokkaanse afkomst, geen exploitatievergunning te verlenen. Dat betekent de sluiting van het buurthuis aan de E. du Perronstraat.
Er is voor veel jongeren geen andere plek in Weesp om elkaar te ontmoeten.
Aangezien Nedi van mijn zwager is vraag ik jullie vriendelijk om een stem uit te brengen dat jullie het er niet mee eens zijn dat Nedi gaat sluiten!! Ook kan je een reactie plaatsen ( wat mijn zwager zeer op prijs zal stellen)
Hoe meer reacties/ stemmen hoe groter de kans dat Nedi open blijft!
Het enige wat jullie hoeven te doen is; een gebruikersnaam aanmaken stem uit brengen en een reactie plaatsen.
http://www.echo.nl/vj-vj/stelling/resultaten/4428/ op de voorpagina kan je je stem uitbrengen ( rechterzijde) ONEENS !!
Ik dank jullie vriendelijk
M3aa Salamaa :)
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 02:36
Done.
Dankjewel :)
Ik lees in de reacties dat mensen klagen over overlast...
Hoe zit dat nou?
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 02:41
Ik lees in de reacties dat mensen klagen over overlast...
Hoe zit dat nou?
Nedi is bevestigd in een woonwijk. Naast de Nedi is er een internetcafe/belhuis - pizzatent - snackbar - tandarts - cafe.
Ze hebben het op Nedi gemunt omdat mijn zwager het runt ( een marokkaanse jongeman ) voor de rest zijn het allemaal hollanders.
Wie gunt een marokkaan nou wat?
Aha, ok duidelijk :goedzo:
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 02:45
Aha, ok duidelijk :goedzo:
Shukran bezaff
Wat is de reden dat de burgemeester geen vergunning wil verlenen? Jouw zwager kan ook in beroep gaan en de vergunning via de rechter afdwingen.
kebdani1
14-06-2009, 12:07
Salaam alikoum beste broeders en zusters
Even jullie aandacht aub.
Burgemeester Horseling ( WEESP) heeft na zorgvuldige afweging besloten om buurthuis Nedi, dat vooral wordt bezocht door mensen van Marokkaanse afkomst, geen exploitatievergunning te verlenen. Dat betekent de sluiting van het buurthuis aan de E. du Perronstraat.
Er is voor veel jongeren geen andere plek in Weesp om elkaar te ontmoeten.
Aangezien Nedi van mijn zwager is vraag ik jullie vriendelijk om een stem uit te brengen dat jullie het er niet mee eens zijn dat Nedi gaat sluiten!! Ook kan je een reactie plaatsen ( wat mijn zwager zeer op prijs zal stellen)
Hoe meer reacties/ stemmen hoe groter de kans dat Nedi open blijft!
Het enige wat jullie hoeven te doen is; een gebruikersnaam aanmaken stem uit brengen en een reactie plaatsen.
http://www.echo.nl/vj-vj/stelling/resultaten/4428/ op de voorpagina kan je je stem uitbrengen ( rechterzijde) ONEENS !!
Ik dank jullie vriendelijk
M3aa Salamaa :)
Was daar een maandje terug alle marokkanen in weesp spelen daar partji.:hihi:
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 12:53
Wat is de reden dat de burgemeester geen vergunning wil verlenen? Jouw zwager kan ook in beroep gaan en de vergunning via de rechter afdwingen.
Daar is hij mee bezig.
Buren klagen over overlast maar vergeten dat er ook nog een cafe - pizzatent- internetcafe - tandarts in de buurt is. en ook tot dezelfde sluitingstijden open is. Aangezien mijn zwager de enige Marokkaan is die wat runt in Weesp hebben ze het gemunt op hem! Het is niet de eerste keer
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 12:53
Was daar een maandje terug alle marokkanen in weesp spelen daar partji.:hihi:
hahah ja jaa.. dat spelen ze daar dagelijks
kebdani1
14-06-2009, 21:21
hahah ja jaa.. dat spelen ze daar dagelijks
Hahahah klopt.:hihi:
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 22:51
Hahahah klopt.:hihi:
breng je stem uit wil je ? :o pleasze
kebdani1
14-06-2009, 22:53
breng je stem uit wil je ? :o pleasze
Voor jou altijd.;)
xxAitsaidgirlxx
14-06-2009, 23:03
Voor jou altijd.;)
je bent een schat dankjewel..:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.