Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Eet Uitgebreidt Met Maghreb???!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Marocca
10-11-2002, 15:22

Wie van jullie eet heel uitgebreidt als het maghreb is???!!!! Ik niet..alee ja,er ligt veel op tafel maar ik probeer weinig te eten omdat da veel calorieen bevat( :D ) wat eten jullie zoal??!!!! ik weet het;nieuwsgierigheid speelt me parten!! ;) :Iluvu: :Iluvu

SweetRose
10-11-2002, 15:31
Origineel gepost door Marocca Wie van jullie eet heel uitgebreidt als het maghreb is???!!!! Ik niet..alee ja,er ligt veel op tafel maar ik probeer weinig te eten omdat da veel calorieen bevat( :D ) wat eten jullie zoal??!!!! ik weet het;nieuwsgierigheid speelt me parten!! ;) :Iluvu: :Iluvu: maghreb?? je bedoeld remgaw??!! :D wel ik leg veeeeeeeeeeeel klaar om te eten...en wat eet ik dan??!! één kopje soep en een tas koffie :(....mijn mama zegt dan zie je wel. het is gewoon door je hongerigheid dat je zoveel klaarlegt..iwaa ruim dat nu maar op vlug :zweep: :melig:

Marocca
10-11-2002, 15:33
Origineel gepost door zin 'n midar maghreb?? je bedoeld remgaw??!! :D wel ik leg veeeeeeeeeeeel klaar om te eten...en wat eet ik dan??!! één kopje soep en een tas koffie :(....mijn mama zegt dan zie je wel. het is gewoon door je hongerigheid dat je zoveel klaarlegt..iwaa ruim dat nu maar op vlug :zweep: :melig: nog iemand gelijk mij!!!!!!! begint erg te worden!!!! veel klaarleggen en daarachter alles afwassen!!!!!dan heb ik er achteraf steeds spijt van dak da allemaal klaargezet heb!!!!!! :(

SweetRose
10-11-2002, 15:36
Origineel gepost door Marocca nog iemand gelijk mij!!!!!!! begint erg te worden!!!! veel klaarleggen en daarachter alles afwassen!!!!!dan heb ik er achteraf steeds spijt van dak da allemaal klaargezet heb!!!!!! :( hha ja ik ken dat......later op de avond zeg ik dan..safi morge zet k niks meer op den tafel..maar ja...wat denk je.?.? ja hoor sanderendaags weer hetzelfde :( :D

divalatifa
10-11-2002, 15:37

Voordat het maghreb is neem ik me wel altijd voor dat ik veel ga eten, maar uiteindelijk doe ik dat toch niet. Na een kopje soep (of 2) zit ik wel even voor een uurtje vol. Daarna eet ik nog wel wat maar het is niet zo dat ik heeeeeeeeeeeeeeel de avond me vol ga zitten vreten (unlike other people hahaha). Niet omdat ik bang ben dik te worden want daar heb ik geen last van, maar ik zit gewoon snel vol. That's it!! Ramadan mubarak nog allemaal!

Chaimaa
Origineel gepost door zin 'n midar hha ja ik ken dat......later op de avond zeg ik dan..safi morge zet k niks meer op den tafel..maar ja...wat denk je.?.? ja hoor sanderendaags weer hetzelfde :( :D wat d8 je van dat het MOET van mamsie ander krijg ik met de :zweep: ik ben enig meisje dus alles moet ik alleen doen :rolleyes:

Marocca
Origineel gepost door zin 'n midar hha ja ik ken dat......later op de avond zeg ik dan..safi morge zet k niks meer op den tafel..maar ja...wat denk je.?.? ja hoor sanderendaags weer hetzelfde :( :D :D :D :rolleyes: :D :D ja!!!! wielie....allemaal hetzelde!!!!! wacht ze sebiet,de tafel ga volligge :(

divalatifa
10-11-2002, 15:38
of ja natuurlijk, remgaw!neem ik t gewoon over!

Marocca
10-11-2002, 15:38
Origineel gepost door Chaimaa wat d8 je van dat het MOET van mamsie ander krijg ik met de :zweep: ik ben enig meisje dus alles moet ik alleen doen :rolleyes: jaaaaaaaaa????????? ik ni maar dat maakt geen verschil uit!!!!!! nog 1zusje....als zij gedaan heeft met vretten dan is ze rap weg naar boven en laat zij mij alleen met de afwas è!!!!!!!! :( :(

Marocca
10-11-2002, 15:39
Origineel gepost door divalatifa of ja natuurlijk, remgaw!neem ik t gewoon over! sorrrrrryyyyyy mijn domme fouttttt :D

Chaimaa
10-11-2002, 15:40
Origineel gepost door Marocca jaaaaaaaaa????????? ik ni maar dat maakt geen verschil uit!!!!!! nog 1zusje....als zij gedaan heeft met vretten dan is ze rap weg naar boven en laat zij mij alleen met de afwas è!!!!!!!! :( :( wacht maar haar tijd komt nog wel :lekkerpuh wij moeten nu boeten maar straks is het haar beurt :D

Marocca
10-11-2002, 15:42
Origineel gepost door Chaimaa wacht maar haar tijd komt nog wel :lekkerpuh wij moeten nu boeten maar straks is het haar beurt :D ja nog een paar jaartjes.......... :D :D hehe.... sebiet uitlachen!!!!!!!! ;) ;) moet ik u komen helpen???? :D :D om de beurt he!!

Chaimae
10-11-2002, 15:42
Origineel gepost door Chaimaa wat d8 je van dat het MOET van mamsie ander krijg ik met de :zweep: ik ben enig meisje dus alles moet ik alleen doen :rolleyes: me 2 :huil: kword moe van die soepkopjes en koffikopjes zo veel :huil: en als pappa van moskee terug is nog een portie afwas en niemand die medelijden heeft :(

Marocca
10-11-2002, 15:43
Origineel gepost door chemie me 2 :huil: kword moe van die soepkopjes en koffikopjes zo veel :huil: en als pappa van moskee terug is nog een portie afwas en niemand die medelijden heeft :( :( :( :( :( :(

Chaimaa
10-11-2002, 15:45

Origineel gepost door chemie me 2 :huil: kword moe van die soepkopjes en koffikopjes zo veel :huil: en als pappa van moskee terug is nog een portie afwas en niemand die medelijden heeft :( precies waarom altijd wij weer he...... :rolleyes: en dan na die afwas en opruimen enz moet ik soms mee naar de moskee...dan ben ik echt moe :huil: waaaaaaa mamsie roept ik ga ff helpen ben straks terug :zwaai: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5