Bekijk volle/desktop versie : Even een belangrijke vraag!



13-06-2009, 13:42
Assalaam aleikom,

Ik heb een vraagje,hoe kan ik zeg maar mijn naam op de foto's van mijn recepten krijgen??
Hoe doe je dat?

Ik ben erachter gekomen,dat sommige mensen mijn recepten overal plaatsen en dan nog erbij zeggen dat het HUN RECEPTEN zijn!

Kijk ,van mij mogen mensen mijn recepten kopieren plakken,weet ik veel wat,maar zeg dan ook effe erbij van WIE de recepten zijn..maar goed het zijn maar recepten.

Ik heb mijn recepten hier geplaatst,zodat mensen er mischien wat aan kunnen hebben.

Een zuster mailde mij (die ik niet ken) via PM ,en die vroeg mij of ze mijn recepten mocht gebruiken,kijk dat vind ik gewoon netjes,en ik zei ja.

Maar nu begrijp ik wel een beetje dat sommige mensen hier hun recepten gaan verwijderen,ik vond het vroeger stom,maar geef ze nu wel gelijk!
Ik haal mijn recepten niet weg,zo ben ik niet,maar wil wel ff mijn naam erbij doen,hallo voor sommige recepten heb je dan echt moeite gedaan,dan mag je eigen naam er wel bij zitten toch?

maar goed,ik hoop dat iemand mij goed kan uitleggen hoe ik me naam nou op de foto's kan plaatsen

Groetjes Oum Abdullah

13-06-2009, 13:44


Viaaa paintt

13-06-2009, 13:55
Dankjewel!!

13-06-2009, 13:57

Citaat door oumabdullah:
Dankjewel!!