Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar verkopen ze mooie jurkjes

Pagina's : [1] 2 3

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 21:28

die je boven op een broek draagt ik heb geen zin om te shoppen :( wie heeft er ergens wat leuks gezien? xxx-jes aminaatje :zwaai:

Mouny
06-05-2004, 21:40
Rue de brabant... hele mooie linnen jurkjes.. niet prijzig maar wel erg cute... ze zijn er in twee verschillende lengtes en in de kleuren zwart wit rood fuchia lichtblauw donker en licht roze beige en bruin

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 21:49
thanx! maar ik woon in de randstad :( maar dat zullen ze hier vast ook wel hebben denk ik misschien moet ik toch eens gaan kijken :o ciao :zwaai:

Lampjuh
06-05-2004, 22:02
Kijk op www.bonaparte.nl daar hebben ze prachtige jurken die je boven een broek kan dragen en je kan ze denk ik ook via die site bestellen. Bedoel je zoiets?

missie_19
06-05-2004, 22:04

Bij de h&m heb ik ook een paar van zulke jurkjes gezien, maar daar loopt bijna ieder meisje mee

S.samira
06-05-2004, 22:08
h&m heeft jurkjes, ik heb deze nog nooit bij iemand gezien, je hebt veschillende en die jurkjes zeg maar met bh bandjes daar loopt iedereen inderdaad mee

love_tinghir
06-05-2004, 22:17
JA.........ik zoek ze ook!! Ja die van de h&m..heeft iedereen..!! Andere winkels???????????????

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 22:18
Origineel gepost door Lampjuh Kijk op www.bonaparte.nl daar hebben ze prachtige jurken die je boven een broek kan dragen en je kan ze denk ik ook via die site bestellen. Bedoel je zoiets? ja zoiets bedoel ik:goedzo: daar staan echt mooie tussen thanx! :blauwkus: ik heb meteen de gratis catalogi aangevraagd.

Lampjuh
06-05-2004, 22:20
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ja zoiets bedoel ik:goedzo: daar staan echt mooie tussen thanx! :blauwkus: ik heb meteen de gratis catalogi aangevraagd. Alsjeblieft :D Ik hoop dat je iets leuks tussen vindt.

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 22:20
Origineel gepost door missie_19 Bij de h&m heb ik ook een paar van zulke jurkjes gezien, maar daar loopt bijna ieder meisje mee dat is minder he :hihi:

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 22:23
Origineel gepost door S.samira h&m heeft jurkjes, ik heb deze nog nooit bij iemand gezien, je hebt veschillende en die jurkjes zeg maar met bh bandjes daar loopt iedereen inderdaad mee check die site van lampjuh dan daar staan echt mooie ertussen :Iluvu: echt ideaal voor mij shoppen uit een catolgi en ik hoef niet al die stinkwinkels in :D volgens mij ben ik het enigste meisje die niet van winkelen houdt :(

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 22:25
Origineel gepost door Lampjuh Alsjeblieft :D Ik hoop dat je iets leuks tussen vindt. nu nog een paar bijpassende schoenen :o als ik niet teveel vraag:hihi:

missie_19
06-05-2004, 22:26
Origineel gepost door DaNGeRouZLy dat is minder he :hihi: idd is nie zo erg origineel meer dan ;) Ik heb die catalogus ook maar aangevraagd misschien dat er wat lauks tussen zit

Lampjuh
06-05-2004, 22:28
Origineel gepost door DaNGeRouZLy nu nog een paar bijpassende schoenen :o als ik niet teveel vraag:hihi: haha vragen zijn altijd welkom. Ik weet niet wat je precies wilt, moehiem je kan sadaalen of sportschoentjes, pumps... check deze dan. www.otto.nl www.neck.nl www.wehkamp.nl deze hebben soms ook leuke dingen. Maar misschien moet je toch naar de winkel heen gaan, dan zie je beter hoe ze staan :p

DaNGeRouZLy
06-05-2004, 22:34

Origineel gepost door missie_19 idd is nie zo erg origineel meer dan ;) Ik heb die catalogus ook maar aangevraagd misschien dat er wat lauks tussen zit deze vind ik mooi http://www.bonaparte.nl/images/Products/344802s.jpg en deze is weer wat sportiever http://www.bonaparte.nl/images/Products/310701s.jpg lopen we straks toch weer allemaal hetzelfde :D

Pagina's : [1] 2 3