Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hij loopt nog ergens vrij rond..

sahira
06-05-2004, 20:46

Vader Vaatstra begint zelf onderzoek moord dochter ZWAAGWESTEINDE - De vader van Marianne Vaatstra begint zelf een onderzoek naar de moord op zijn dochter. Volgens hem heeft de politie, vooral tijdens de eerste fase van het onderzoek, te veel steken laten vallen. ,,Voor ons is de zaak nog lang niet afgesloten. Zolang de dader vrij rondloopt, hebben wij geen rust. De onderste steen moet alsnog boven komen'', motiveert Bauke Vaatstra zijn actie donderdag. Marianne Vaatstra werd in 1999 in de nacht na Koninginnedag in een weiland bij Veenklooster verkracht en vermoord. De dader is nooit gevonden. Het Openbaar Ministerie (OM) heeft het onderzoek op 1 juli 2003 afgesloten. Sindsdien werkt de politie niet meer actief aan de zaak, maar nieuwe tips worden wel onderzocht. Lokale krant Vaatstra deed woensdag een oproep in de lokale krant 'De Westereinder'. Hij vraagt mensen die de dag na de moord iets hebben gezien wat niet normaal was, zich bij hem te melden. ,,Bijvoorbeeld iemand die bloed op zijn lichaam of kleren had'', schreef hij in de krant. Ook vraagt hij wie er in de nacht van de moord twee mensen hebben zien wegduiken bij de plaats waar Marianne gevonden is. Donderdag had Vaatstra ongeveer tien tips binnengekregen, naar aanleiding van zijn oproep. Hij wil niet op de inhoud van de tips in gaan. Vaatstra krijgt bij zijn onderzoek hulp van bekenden.Het Openbaar Ministerie wil niet reageren op het initiatief van de vader van het vermoorde meisje. Bij justitie komen nog altijd tips binnen in de zaak-Vaatstra. Volgens een woordvoerder zit er in de meeste gevallen geen nieuwe informatie bij, maar als dat wel het geval is worden de gegevens onderzocht Dagblad van het Noorden. De arme man, ik kan het me levendig voorstellen dat je wilt weten wie je kind zo bruut vermoord heeft. Zolang de moordenaar niet gevonden is, zullen deze mensen niet rusten. Ik wens hem in iedergeval erg veel sterkte!

DaNGeRouZLy
07-05-2004, 00:03
echt zielig hoor voor die mensen :( hopelijk word de dader gevonden want met het idee dat de moordenaar en verkrachter van je kind ergens vrij rond loopt zou iedereen gek worden.

Blizzard
07-05-2004, 00:04
Ik huil hier boehoe

sahira
07-05-2004, 00:06
Origineel gepost door DaNGeRouZLy echt zielig hoor voor die mensen :( hopelijk word de dader gevonden want met het idee dat de moordenaar en verkrachter van je kind ergens vrij rond loopt zou iedereen gek worden. Het is een drama! Als ouder kan ik me het goed voorstellen dat ze door zullen gaan zoeken totdat de moordenaar gevonden is. Of het hen lukt, is een tweede.

gaviel
07-05-2004, 10:09

Inshallah zal het hun lukken. Maar misschien kom die meneer Peter R. de van de tv er bij en is het in notime opgelost nu er meer tips binnen zijn.

Johanna
07-05-2004, 14:27
Origineel gepost door gaviel Inshallah zal het hun lukken. Maar misschien kom die meneer Peter R. de van de tv er bij en is het in notime opgelost nu er meer tips binnen zijn. Ik hoop het, dan kunnen zij eindelijk echt afscheid nemen

sahira
07-05-2004, 22:37
Origineel gepost door Johanna Ik hoop het, dan kunnen zij eindelijk echt afscheid nemen Dat hoop ik ook van harte, als ik er aan denk krijg ik er al rillingen van... :(

MissyR
07-05-2004, 23:51
Origineel gepost door Blizzard Ik huil hier boehoe de sarcast... Ma hoop dat ze m snel zullen vinden

sahira
07-05-2004, 23:54
Ach ja,...sarcasten moeten er ook zijn.. :rolleyes: totdat het ons overkomt, dan piepen we niet meer zo sarcastisch! Ik zou alles in het werk zetten om de moordenaar van mijn kind te vinden. Net zoals de ouders van Marianne zou ik niet stil zitten, terwijl de politie bonnen staat uit te schrijven voor foutparkeren!

MissyR
07-05-2004, 23:58
Origineel gepost door sahira Ach ja,...sarcasten moeten er ook zijn.. :rolleyes: totdat het ons overkomt, dan piepen we niet meer zo sarcastisch! Ik zou alles in het werk zetten om de moordenaar van mijn kind te vinden. Net zoals de ouders van Marianne zou ik niet stil zitten, terwijl de politie bonnen staat uit te schrijven voor foutparkeren! ja zolang t ver van je bedje staat bemoei je je der nie meer, totdat je t zelf overkomt... Dat zou k ook doen, ook al zou k dan ma buren zijn van iemand die dat is overkomen...