Bekijk originele versie : ***turk????
kaasvaak
10-11-2002, 13:42
in een grijs verleden van een aantal jaren geleden huurde ik een flat samen met een maroc. we waren ook vaak samen op stap en dan vraten we van alles uit. ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zeiden:
hey ***nederlander en jij vieze marokkaan, waar zijn jullie mee bezig. het was altijd zo van: hey ***turken sodemieter op.
nou vroeg ik me af waarvoor jullie het meeste zijn uitgescholden in welke situatie dan ook.
ik stem dus op ***turk (terwijl ik hollander ben)
kaasvaak
10-11-2002, 13:45
oh mag je geen *** zeggen.. ik bedoel dus k dan een u en een t
Hindaatje
10-11-2002, 13:46
Origineel gepost door kaasvaak
in een grijs verleden van een aantal jaren geleden huurde ik een flat samen met een maroc. we waren ook vaak samen op stap en dan vraten we van alles uit. ik heb nog nooit meegemaakt dat ze zeiden:
hey ***nederlander en jij vieze marokkaan, waar zijn jullie mee bezig. het was altijd zo van: hey ***turken sodemieter op.
nou vroeg ik me af waarvoor jullie het meeste zijn uitgescholden in welke situatie dan ook.
Wat heeft dan nou voor nut voor jouw om te weten :confused:
Origineel gepost door Hindaatje
Wat heeft dan nou voor nut voor jouw om te weten :confused:
ewa je weet tog, doelloos ;)
SAMMYGIRL
10-11-2002, 13:47
bij mij is het verschillend k.u.t turk of k.u.t.marokaan maar ook k.u.t.buitenlander dat soort dingen. maar ik het gestemd op k.u.t.marokaan.
dus......maar zie jij eruit als een turk of hoe zit dat?
freemale
10-11-2002, 13:48
Ik ben turks maar ik ben zo 'vernederlands' volgens andere dat ze me uitschelden voor kaaskop
kaasvaak
10-11-2002, 13:48
nou heeft niet veel nut, maar als ik iets nuttigs te doen had zat ik niet op internet
Hindaatje
10-11-2002, 13:49
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
ewa je weet tog, doelloos ;)
:D
kaasvaak
10-11-2002, 13:50
Origineel gepost door SAMMYGIRL
bij mij is het verschillend k.u.t turk of k.u.t.marokaan maar ook k.u.t.buitenlander dat soort dingen. maar ik het gestemd op k.u.t.marokaan.
dus......maar zie jij eruit als een turk of hoe zit dat?
ze zeggen wel eens dat ik op een servier lijk (nooit bosnier vreemd genoeg) donker haar zware ogen, weet ik veel. je zou er in elk geval geen geld onder verwedden dat ik nl ben
nou heeft niet veel nut, maar als ik iets nuttigs te doen had zat ik niet op internet
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
Hindaatje
10-11-2002, 13:50
Origineel gepost door freemale
Ik ben turks maar ik ben zo 'vernederlands' volgens andere dat ze me uitschelden voor kaaskop
zie je er dan ook uit als een 'kaaskop' :rolleyes:
SAMMYGIRL
10-11-2002, 13:55
ze zeggen wel eens dat ik op een servier lijk (nooit bosnier vreemd genoeg) donker haar zware ogen, weet ik veel. je zou er in elk geval geen geld onder verwedden dat ik nl ben
hoe reageer jij er dan op zeg je van houd je bek joh ik ben nederlands of reageer je er niet op?
Met die hit van Raymzter is het bij ons op de fabriek rage geworden. Cutmarokkaan, cutTurk, cutGhanees, cutKoerd, cutHollander etc.
SAMMYGIRL
10-11-2002, 14:09
Origineel gepost door Junkie
Met die hit van Raymzter is het bij ons op de fabriek rage geworden. Cutmarokkaan, cutTurk, cutGhanees, cutKoerd, cutHollander etc.
heb er nog een paar: k.utkinderen, k.utmensen, k.utding, k.utwijf etc............etc.............etc
heb jij er nog een paar???????
kaasvaak
10-11-2002, 14:40
Origineel gepost door SAMMYGIRL
hoe reageer jij er dan op zeg je van houd je bek joh ik ben nederlands of reageer je er niet op?
meestal zo van: ah hoor ik wel vaker ofzo en dan moet ik ze helemaal overtuigen dat ik echt een ned ben. ik woonde een paar jaar terug op een internaat en was met een van mijn internaatbroertjes op stap toen iemand ook naar mijn herkomst vroeg. ik beweerde hollander te zijn, maar die gozer waarmee ik op pad was, zei voor de grap dat ik een spanjaard was. de hele zooi daaro geloofde hem, dus daar wordt over mij gesproken als die ene khutspanjaard, zeg maar. je blijft bezig als je per se wil dat ze je een ned vinden
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.