Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alsof jullie niet begrijpen waarom Hirschi Ali dergelijke uitspraken doet??????

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
06-05-2004, 18:37

Een stuk over Ayaan Hirschi Ali door mij, Djoelaibib zelf geschreven: Al die uitspraken die zij gedaan heeft en haar gedachtegoed over de Islam is haar 'recht'. Ik begrijp haar als moslim zijnde indien ik kruip in haar huid/ en mij verplaats in haar situatie. Zo ver ik begrepen heb, is dat zij uit een Somalisch gezin komt dat wandaden pleegt jegens het vrouwelijk geslacht. Dat dit soort wandaden gepleegd worden door sommige moslimgroeperingen in de wereld kan men niet negeren en ik ook als moslim zijnde niet! Zo weet ik dat haar familiekring haar heeft besneden. Het deel van haar genotsmiddel (Clitoris) is weggehaald. Ik weet niet of zij plaatselijk verdoofd is, ik hoop het in ieder geval wel voor haar. Kun je als vrouw je dan niet voorstellen hoe PIJNLIJK dat wel niet geweest moest zijn dat Ayaan Hirschi Ali's clitoris weggehaald werd zonder verdovinng eventueel? Ik moet er zelf als man niet aandenken dat mijn genotsmiddel weggehaald wordt. Dit soort wandaden tegen de mensheid, ongeacht het geloof van een groepering MOET van de hand worden gewezen! Ik VERWERP dit zelf WEL! Jullie toch ook. Ok, dan het volgende stuk waarom ik begrijp waarom Ayaan Hirschi Ali het heel erg moeilijk heeft met de Islam. Haar belangrijkste deel van haar genotsleven, de SEX, is als het ware ontnomen door haar EIGEN moslimfamilie. De besnijdenis is in de naam van de Islam door haar eigen familie verricht! KUN JE DAN ALS MENS ZIJN HAAR GEVOELEN NIET BEGRIJPEN? IK WEL EERLIJK GEZEGD, ALLEEN VOEG IK WEL HET VOLGENDE AAN TOE: Ayaan Hirschi Ali moet zich dan niet wenden tot het Boek van Allah, de KORAN, en de moslimbevolking van Nederland of de wereld. Zij zou zich moeten wenden tot haar eigen CRIMINELE familie of plaatselijke geboorteplaats in Somalie. En daar zou zij haar uitspraken moeten doen en deze uitspraken te beperken tot het grote ONRECHT wat haar aangedaan is! Dus Ayaan Hirschi Ali: Heb het niet over de onderdrukking van de vrouwen binnen de Islamitische wereld, maar heb het over de wandaad die tegen jou is verricht. Jij bent het slachtoffer geworden van die wrede besnijdenis. Je clitoris is afgesneden, wat ik zelf, als moslim vreselijk vind. Ayaan, jouw leven is kapot gemaakt door jouw eigen familie in Somalie en daar hebben de Marokkaanse of Turkse Moslimgemeenschap niets mee te maken. Zij herkennen jouw problemen niet! Ik ken geen Marokkaanse of Turkse meid die besneden is. Jouw sexleven is ontnomen. Ik begrijp waarom je zo gefrustreerd bent en terecht uiteraard. Je kunt niet meer tot een orgasme komen. Je clitoris is afgesneden en blijf dan ook bij de les Ayaan. Je bent getraumatiseerd en je kunt NOOIT meer genieten van je sexleven, want die is jou afgenomen/ afgepakt wat ik zelf erg ook betreur. Daarom doe ik ook een oproep naar jou! Ayaan, bekritiseer je eigen moslimfamilie in Somalie die jouw clitoris heeft afgesneden. Dit probleem zul je daar moeten oplossen want in Nederland herkennen moslimvrouwen dit niet. De vrouwenbesnijdenis is geen onderdeel van wat profeet Mohamed heeft verkondigt en ook Allah NIET! Moge Allah jou op het goede pad brengen, Amin! Ik groet je Ayaan Hirschi Ali. Djoelaibib!.

hbohuisvrouw
06-05-2004, 19:23
Waarom gaat ze niet lekker terug naar Somalie of waar ze ook vandaan komt om daar een lastercampagne te beginnen tegen haar eigen criminele familie en volk die haar onrecht heeft aangedaan, i.p.v. van hier zielig alle Moslims te terroriseren. Of beter: waarom gaat ze niet naar de psychiater om haar trauma's te laten verwerken. Er zijn genoeg meisjes die in naam van de Islam iets wordt aangedaan, maar die wel beter weten en niet de Islam en de Profeet (s.a.w.) aanvallen. Ik kan en wil haar niet begrijpen!!!!!

ffeiza
06-05-2004, 20:35
Wat ik niet begrijp is de media. Die weten dondersgoed dat er honderden Moslims tegen haar woorden zijn. En die de Besnijdenis qua Islam beter kunnen uitleggen. Maar wat doen zij? Zij zetten Mevrouw Hirshi in de spotlights, want hoe bozer de Moslims worden. Hoe meer de media daarvan kan genieten;) Dan is het De Moslims worden ook snel woedend.. Daarom zeg ik ook altijd, praat over iets als je er kennis over hebt. Heb je er geen kennis over vraag er dan om. Maar wat zij doet is net andersom.. Zij praat zonder kennis over iets te hebben...

Skatje
06-05-2004, 20:42
Ach zij.........triest gevalletje.

hbohuisvrouw
06-05-2004, 22:58

Er is maar 1 God en dus ook maar 1 Islam. De Islam varieert niet cultuur varieert, tradities varieren en mensen varieren. Advies: koop een boekje over de Islam en ga dat lekker lezen, i.pv. bevoordeeld je mening te geven. Maar daar hebben jullie (autochtone Nederlanders) vast geen zin in. Het is leuker om op alle slechte dingen af te ZEIKEN die de mensen in naam van de Islam doen. Haar interpretatie van de Islam? Ze (Hirschi) moet de Tradities en cultuur in haar land aanpakken en niet de Islam. En als ze echt zoveel moed heeft, waarom pakt ze dan niet het vliegtuig en gaat ze deze zaken niet in haar eigen land aanpakken. Dat zou pas moedig zijn!

Samyra
06-05-2004, 23:32
waat gaat dit over mensen, Weer worden cultuur en religie met elkaar gemengd. Hirsi Ali is iets aangedaan wat bij haar cultuur hoort, In de islam is dit niet toegestaan en zelfs verboden. Dus dat zij deze religie aanvalt is ten onrechte. Ze moet zelf bepalen of ze Islamitisch is of niet. Maar om haar besnijdenis als excuus te nemen van deze aanval is zeker niet de juiste manier. Of de Islam nou positief of negatief in beeld is. En laten we elkaar in ieder zijn waarde laten als we aan het discussieren zijn.

sahira
06-05-2004, 23:45
Origineel gepost door Amazoeloe Als je het over frieten wil hebben, open daar dan een topic over. :lol:

Aislin
06-05-2004, 23:46
Speciaal voor Amazoeloe http://www.denangang.nl/images/krantjelachend-varken.jpg

sahira
06-05-2004, 23:47
Origineel gepost door Aislin Speciaal voor Amazoeloe http://www.denangang.nl/images/krantjelachend-varken.jpg sorry, maar hier moet ik ook om lachen...:lol:

hbohuisvrouw
06-05-2004, 23:48
Ja, jullie houden haar (Hirschi) lekker hier, dan kan zij lekker het vuile werk voor jullie opknappen en jullie kunnen lekker achteroverleunen. Laat die vieze buitenlanders het vuile werk maar weer opknappen. Daar zijn jullie goed in. En wij fundamentalisten en andere achterlijken gaan nergens heen. Ik zou zeggen "Keep on dreaming". En volgende keer weer Extreem rechts stemmen, misschien dat het dan wel helpt.

DUTCHIEXL
07-05-2004, 00:00
Origineel gepost door Djoelaibib Een stuk over Ayaan Hirschi Ali door mij, Djoelaibib zelf geschreven: Al die uitspraken die zij gedaan heeft en haar gedachtegoed over de Islam is haar 'recht'. Ik begrijp haar als moslim zijnde indien ik kruip in haar huid/ en mij verplaats in haar situatie. Zo ver ik begrepen heb, is dat zij uit een Somalisch gezin komt dat wandaden pleegt jegens het vrouwelijk geslacht. Dat dit soort wandaden gepleegd worden door sommige moslimgroeperingen in de wereld kan men niet negeren en ik ook als moslim zijnde niet! Zo weet ik dat haar familiekring haar heeft besneden. Het deel van haar genotsmiddel (Clitoris) is weggehaald. Ik weet niet of zij plaatselijk verdoofd is, ik hoop het in ieder geval wel voor haar. Kun je als vrouw je dan niet voorstellen hoe PIJNLIJK dat wel niet geweest moest zijn dat Ayaan Hirschi Ali's clitoris weggehaald werd zonder verdovinng eventueel? Ik moet er zelf als man niet aandenken dat mijn genotsmiddel weggehaald wordt. Dit soort wandaden tegen de mensheid, ongeacht het geloof van een groepering MOET van de hand worden gewezen! Ik VERWERP dit zelf WEL! Jullie toch ook. Ok, dan het volgende stuk waarom ik begrijp waarom Ayaan Hirschi Ali het heel erg moeilijk heeft met de Islam. Haar belangrijkste deel van haar genotsleven, de SEX, is als het ware ontnomen door haar EIGEN moslimfamilie. De besnijdenis is in de naam van de Islam door haar eigen familie verricht! KUN JE DAN ALS MENS ZIJN HAAR GEVOELEN NIET BEGRIJPEN? IK WEL EERLIJK GEZEGD, ALLEEN VOEG IK WEL HET VOLGENDE AAN TOE: Ayaan Hirschi Ali moet zich dan niet wenden tot het Boek van Allah, de KORAN, en de moslimbevolking van Nederland of de wereld. Zij zou zich moeten wenden tot haar eigen CRIMINELE familie of plaatselijke geboorteplaats in Somalie. En daar zou zij haar uitspraken moeten doen en deze uitspraken te beperken tot het grote ONRECHT wat haar aangedaan is! Dus Ayaan Hirschi Ali: Heb het niet over de onderdrukking van de vrouwen binnen de Islamitische wereld, maar heb het over de wandaad die tegen jou is verricht. Jij bent het slachtoffer geworden van die wrede besnijdenis. Je clitoris is afgesneden, wat ik zelf, als moslim vreselijk vind. Ayaan, jouw leven is kapot gemaakt door jouw eigen familie in Somalie en daar hebben de Marokkaanse of Turkse Moslimgemeenschap niets mee te maken. Zij herkennen jouw problemen niet! Ik ken geen Marokkaanse of Turkse meid die besneden is. Jouw sexleven is ontnomen. Ik begrijp waarom je zo gefrustreerd bent en terecht uiteraard. Je kunt niet meer tot een orgasme komen. Je clitoris is afgesneden en blijf dan ook bij de les Ayaan. Je bent getraumatiseerd en je kunt NOOIT meer genieten van je sexleven, want die is jou afgenomen/ afgepakt wat ik zelf erg ook betreur. Daarom doe ik ook een oproep naar jou! Ayaan, bekritiseer je eigen moslimfamilie in Somalie die jouw clitoris heeft afgesneden. Dit probleem zul je daar moeten oplossen want in Nederland herkennen moslimvrouwen dit niet. De vrouwenbesnijdenis is geen onderdeel van wat profeet Mohamed heeft verkondigt en ook Allah NIET! Moge Allah jou op het goede pad brengen, Amin! Ik groet je Ayaan Hirschi Ali. Djoelaibib! Ze is niet uit naam van de islam besneden. Dat heeft haar zogenaamde familie ervan gemaakt. In de islam wordt de vrouw niet onderdrukt dat doen de mannen zelf. Als je de koran eerlijk handhaaft zullen de vrouwen pas leven. In deze zogenaamd geemancipeerde zooitje moet een vrouw met haar rokje dr baas verleiden, werken, kinderen verzorgen en ook nog koken voor de kids en manlief. Ik weet niet hoelang ze dat nog volhouden.

merytje
07-05-2004, 15:34
ik zou ook best wel de autochtonen hun menig hierover willen horen over haar

nour_el_imen_
07-05-2004, 16:20
Origineel gepost door Djoelaibib Een stuk over Ayaan Hirschi Ali door mij, Djoelaibib zelf geschreven: Al die uitspraken die zij gedaan heeft en haar gedachtegoed over de Islam is haar 'recht'. Ik begrijp haar als moslim zijnde indien ik kruip in haar huid/ en mij verplaats in haar situatie. Zo ver ik begrepen heb, is dat zij uit een Somalisch gezin komt dat wandaden pleegt jegens het vrouwelijk geslacht. Dat dit soort wandaden gepleegd worden door sommige moslimgroeperingen in de wereld kan men niet negeren en ik ook als moslim zijnde niet! Zo weet ik dat haar familiekring haar heeft besneden. Het deel van haar genotsmiddel (Clitoris) is weggehaald. Ik weet niet of zij plaatselijk verdoofd is, ik hoop het in ieder geval wel voor haar. Kun je als vrouw je dan niet voorstellen hoe PIJNLIJK dat wel niet geweest moest zijn dat Ayaan Hirschi Ali's clitoris weggehaald werd zonder verdovinng eventueel? Ik moet er zelf als man niet aandenken dat mijn genotsmiddel weggehaald wordt. Dit soort wandaden tegen de mensheid, ongeacht het geloof van een groepering MOET van de hand worden gewezen! Ik VERWERP dit zelf WEL! Jullie toch ook. Ok, dan het volgende stuk waarom ik begrijp waarom Ayaan Hirschi Ali het heel erg moeilijk heeft met de Islam. Haar belangrijkste deel van haar genotsleven, de SEX, is als het ware ontnomen door haar EIGEN moslimfamilie. De besnijdenis is in de naam van de Islam door haar eigen familie verricht! KUN JE DAN ALS MENS ZIJN HAAR GEVOELEN NIET BEGRIJPEN? IK WEL EERLIJK GEZEGD, ALLEEN VOEG IK WEL HET VOLGENDE AAN TOE: Ayaan Hirschi Ali moet zich dan niet wenden tot het Boek van Allah, de KORAN, en de moslimbevolking van Nederland of de wereld. Zij zou zich moeten wenden tot haar eigen CRIMINELE familie of plaatselijke geboorteplaats in Somalie. En daar zou zij haar uitspraken moeten doen en deze uitspraken te beperken tot het grote ONRECHT wat haar aangedaan is! Dus Ayaan Hirschi Ali: Heb het niet over de onderdrukking van de vrouwen binnen de Islamitische wereld, maar heb het over de wandaad die tegen jou is verricht. Jij bent het slachtoffer geworden van die wrede besnijdenis. Je clitoris is afgesneden, wat ik zelf, als moslim vreselijk vind. Ayaan, jouw leven is kapot gemaakt door jouw eigen familie in Somalie en daar hebben de Marokkaanse of Turkse Moslimgemeenschap niets mee te maken. Zij herkennen jouw problemen niet! Ik ken geen Marokkaanse of Turkse meid die besneden is. Jouw sexleven is ontnomen. Ik begrijp waarom je zo gefrustreerd bent en terecht uiteraard. Je kunt niet meer tot een orgasme komen. Je clitoris is afgesneden en blijf dan ook bij de les Ayaan. Je bent getraumatiseerd en je kunt NOOIT meer genieten van je sexleven, want die is jou afgenomen/ afgepakt wat ik zelf erg ook betreur. Daarom doe ik ook een oproep naar jou! Ayaan, bekritiseer je eigen moslimfamilie in Somalie die jouw clitoris heeft afgesneden. Dit probleem zul je daar moeten oplossen want in Nederland herkennen moslimvrouwen dit niet. De vrouwenbesnijdenis is geen onderdeel van wat profeet Mohamed heeft verkondigt en ook Allah NIET! Moge Allah jou op het goede pad brengen, Amin! Ik groet je Ayaan Hirschi Ali. Djoelaibib! :goedzo: geen woorden voor.............

Erwin
07-05-2004, 16:21
Origineel gepost door said2reffie ik heb zo juist net gehoord dat je kaasje ben ,ja kaasje en kaasje staat bij mij op de negeer lijst ,dat weet je toch wel of niet ? kaasje ja ik weet het echt vind jammer dat je na twee weken er weer ben , jij en en paar andere hebben deze form helemaal verneukt , en de goede nederlanders gaan hier weg door dat hier paar varkens het helemaal hebben verpest ,corrie is er 1 die weg is en nog en paar andere ,als je de ISLAM zo erg haat vraag ik mij af wat je hier nog te zoeken heb ?op en islamitiesch site Serieuze mensen wegjagen kun jij heel goed zelf. :zwaai:

Moezhint
07-05-2004, 16:39

Origineel gepost door Djoelaibib Een stuk over Ayaan Hirschi Ali door mij, Djoelaibib zelf geschreven: Al die uitspraken die zij gedaan heeft en haar gedachtegoed over de Islam is haar 'recht'. Ik begrijp haar als moslim zijnde indien ik kruip in haar huid/ en mij verplaats in haar situatie. Zo ver ik begrepen heb, is dat zij uit een Somalisch gezin komt dat wandaden pleegt jegens het vrouwelijk geslacht. Dat dit soort wandaden gepleegd worden door sommige moslimgroeperingen in de wereld kan men niet negeren en ik ook als moslim zijnde niet! Zo weet ik dat haar familiekring haar heeft besneden. Het deel van haar genotsmiddel (Clitoris) is weggehaald. Ik weet niet of zij plaatselijk verdoofd is, ik hoop het in ieder geval wel voor haar. Kun je als vrouw je dan niet voorstellen hoe PIJNLIJK dat wel niet geweest moest zijn dat Ayaan Hirschi Ali's clitoris weggehaald werd zonder verdovinng eventueel? Ik moet er zelf als man niet aandenken dat mijn genotsmiddel weggehaald wordt. Dit soort wandaden tegen de mensheid, ongeacht het geloof van een groepering MOET van de hand worden gewezen! Ik VERWERP dit zelf WEL! Jullie toch ook. Ok, dan het volgende stuk waarom ik begrijp waarom Ayaan Hirschi Ali het heel erg moeilijk heeft met de Islam. Haar belangrijkste deel van haar genotsleven, de SEX, is als het ware ontnomen door haar EIGEN moslimfamilie. De besnijdenis is in de naam van de Islam door haar eigen familie verricht! KUN JE DAN ALS MENS ZIJN HAAR GEVOELEN NIET BEGRIJPEN? IK WEL EERLIJK GEZEGD, ALLEEN VOEG IK WEL HET VOLGENDE AAN TOE: Ayaan Hirschi Ali moet zich dan niet wenden tot het Boek van Allah, de KORAN, en de moslimbevolking van Nederland of de wereld. Zij zou zich moeten wenden tot haar eigen CRIMINELE familie of plaatselijke geboorteplaats in Somalie. En daar zou zij haar uitspraken moeten doen en deze uitspraken te beperken tot het grote ONRECHT wat haar aangedaan is! Dus Ayaan Hirschi Ali: Heb het niet over de onderdrukking van de vrouwen binnen de Islamitische wereld, maar heb het over de wandaad die tegen jou is verricht. Jij bent het slachtoffer geworden van die wrede besnijdenis. Je clitoris is afgesneden, wat ik zelf, als moslim vreselijk vind. Ayaan, jouw leven is kapot gemaakt door jouw eigen familie in Somalie en daar hebben de Marokkaanse of Turkse Moslimgemeenschap niets mee te maken. Zij herkennen jouw problemen niet! Ik ken geen Marokkaanse of Turkse meid die besneden is. Jouw sexleven is ontnomen. Ik begrijp waarom je zo gefrustreerd bent en terecht uiteraard. Je kunt niet meer tot een orgasme komen. Je clitoris is afgesneden en blijf dan ook bij de les Ayaan. Je bent getraumatiseerd en je kunt NOOIT meer genieten van je sexleven, want die is jou afgenomen/ afgepakt wat ik zelf erg ook betreur. Daarom doe ik ook een oproep naar jou! Ayaan, bekritiseer je eigen moslimfamilie in Somalie die jouw clitoris heeft afgesneden. Dit probleem zul je daar moeten oplossen want in Nederland herkennen moslimvrouwen dit niet. De vrouwenbesnijdenis is geen onderdeel van wat profeet Mohamed heeft verkondigt en ook Allah NIET! Moge Allah jou op het goede pad brengen, Amin! Ik groet je Ayaan Hirschi Ali. Djoelaibib! Verhelderend stukje over onze clitorusloze wijf!! Sexueel genot is een heel belangrijk werelds geneugte. Als dat je ontnomen wordt en dan nog wel op een barbaarse wijze, dan ja...weinig nog om te leven. Vandaar dat haar bestaan geen zin heeft en de verbittering zich nu uit tegen een godsdienst die meer dan 14 Eeuwen voor verlichting heeft gezorgd. Komt nu zo'n apin zonder schaamlippen en clitorus zich aanstellen. Dank je Joulaibieb ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6