Bekijk originele versie : overig
guercifia
06-05-2004, 18:11
WIE KAN MIJ HELPEN?
ik wou graag weten waar de grootste stoffenmarkt van NL ligt.ik heb gehoord dat het in utrecht is maar ik heb geen adres ofzo.kan iemand mij daaraan helpen.ik heb stof nodig voor een paar takshitat omdat ik binnenkort veel feesten heb.alvast bedankt!! :zwaai:
Ikgatrouwen
06-05-2004, 18:38
De lapjesmarkt in Utrecht. Ga erheen en iedereen kan hem je aanwijzen ;)
Hasna_real
07-05-2004, 10:48
Waar in Utrecht? Op welke dagen staat de markt? Hoe kom je er met openbaar vervoer??
guercifia
07-05-2004, 13:38
ja vertel,waar ligt her ergens in utrecht?en hoe kom je er met de trein?
ik ben helemaal niet bekend in utrecht ik ken alleen hoog caterijne en de kanaalstraat.dus please zeg me waar ik die markt kan vinden!!!!
De lapjes markt is op zaterdag ochtend. Het makkelijkste is om richting het neude/ postkantoor te lopen. Vanaf daar zie je de mensen al met tasjes lopen :)
Tegenover het neude zie je een stoplicht. De straat voor je is de voorstraat. Je moet dan aan de linkerkant van de voorstraat een zijstraatje nemen en je bent op de lapjes markt.
Op vredenburg heb je ook wel stoffen ook op woensdag maar niet zo veel als op de lapjes markt.
Hoop dat je wat aan mijn beschrijving hebt. (is niet mijn sterkste kant) het is niet ver lopen van CS. Dus met de trein ook heel goed te doen.
Veel plezier.
je kan vanaf t station lijn 7 richting overvecht nemen...
de tweede halde na het station uitstappen....
en dan de mensen volgen :D :D
ja, alleen op zaterdag ochtend...als ik het goed heb...tot een uur of 1..
de prijzen zijn er redelijk...
het is te doen...maar je moet effe zelf gaan kijken..
k weet tuurlijk niet wat jij duur of goedkoop vind..
guercifia
10-05-2004, 12:22
jill en hanoa harstikke bedankt!!! jullie zijn echt schatten!!!
en "lichtje" ik ga mijn takschita in marokko laten maken door mijn eigen schoonmama ze is een hele goeie ghayata.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.