Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mensen die veel dingen weten over de gemeente den haag help

tippi
11-06-2009, 23:40

ik heb mijn broertje vandaag uitgeschreven van mijn woonadres en nu is hij dakloos. wat zijn de gevolgen voor hem. ik moest dit doen omdat ik dagelijks brieven krijg van deurwaarders. please help

florida
11-06-2009, 23:56
ik heb mijn broertje vandaag uitgeschreven van mijn woonadres en nu is hij dakloos. wat zijn de gevolgen voor hem. ik moest dit doen omdat ik dagelijks brieven krijg van deurwaarders. please help Misschien kun je hem helpen met zijn administratie en om zijn leven op orde te krijgen het is wel je broertje. probeer hem te helpen. Hij heeft nu geen vaste woon of verblijfplaats en wordt dus als zwerver gezien.

yasmin_nadoria
12-06-2009, 10:17
Hoe heb je hem uitgeschreven mijn tante zit aan iemand geplakt en die kun je niet uitschrijven totdat diegene meegaat en zelf bevestigt dat hij/zei daar niet meer woont.

misz_sousou
12-06-2009, 10:58
Hoe heb je hem uitgeschreven mijn tante zit aan iemand geplakt en die kun je niet uitschrijven totdat diegene meegaat en zelf bevestigt dat hij/zei daar niet meer woont. je kan zomaar iemand uitschrijven hoor, zonder dat degene meegaat

yasmin_nadoria
12-06-2009, 11:01

je kan zomaar iemand uitschrijven hoor, zonder dat degene meegaat neeej hoor.. als dat in Den Haag zo is.. dan zal het per gemeente verschillen, mijn tante is gegaan ze hadden gezegt dat kan niet want diegene moet meekomen.

misz_sousou
12-06-2009, 11:20
neeej hoor.. als dat in Den Haag zo is.. dan zal het per gemeente verschillen, mijn tante is gegaan ze hadden gezegt dat kan niet want diegene moet meekomen. dan verschilt het idd per gemeente

__Tazourakht__
12-06-2009, 11:36
Als iemand geen adres heeft betekent het dat die persoon geen paspoort, rijbewijs en dergelijke kan aanvragen. Dus stel zijn Nederlandse paspoort verloopt nu dan kan hij geen nieuwe aanvragen.

tippi
12-06-2009, 13:59
Als iemand geen adres heeft betekent het dat die persoon geen paspoort, rijbewijs en dergelijke kan aanvragen. Dus stel zijn Nederlandse paspoort verloopt nu dan kan hij geen nieuwe aanvragen. dat kan wel alleen duurt het wat langer. het gaat dan via de immigratiekantoor na de zomer mag hij zich gewoon weer bij mij inschrijven het is voor tijdelijk.

tippi
12-06-2009, 14:00
neeej hoor.. als dat in Den Haag zo is.. dan zal het per gemeente verschillen, mijn tante is gegaan ze hadden gezegt dat kan niet want diegene moet meekomen. bij elke gemeente kan dat ze schrijven niet per direct uit ze gaan eerst onderzoek doen waar die gene verblijfd en als ze daar niet achter komen of hij meld zich zelf wordt hij na 6 weken uitgeschreven

Sjappie2008
14-06-2009, 14:20
als hij gaat werken, gewoon adres ouders doorgeven. Daarna kan hij daar misschien weer ingeschreven worden, als hij zn zaakjes geregeld heeft. Voor werk/uitbetaling maakt het niet uit denk ik dat je er niet echt ingeschreven staat, dat controleren ze niet volgens mij. gewoon zn sofi/bsn nummer doorgeven.